Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am fost de acord ca daca vrei neaparat un motor diesel, ai locuri de cautat mai bune decat la Honda. Practic la Honda ai un singur motor, care este extrem de scump. Nu vad nici un sens ca motorul 2.2 diesel sa fie mai scump cu cateva mii de euro decat 2.4, care ii este oricum superior din orice punct de vedere, mai putin consumul.

    Superbul cu 3.6L precum vezi creste in pret multicel La banii aia deja poate renta sa iei un TSX din state cu V6.
    ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
    Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
    Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
    Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

    Comment


    • Hondatu, Audi A4 (din titlul topicului) apartine VAG si are motoare TDI

      Iar daca tu din ce am scris eu ai inteles ca sunt avocatul VW in loc sa intelegi ca sunt "procurorul" prejudecatilor de oricefel atunci va las sa discutati in pace

      Comment


      • Are rezon ciupbiz. Discutia lui e on topic si merita luata in seama parerea lui si dezbatuta cu argumente nu cu mistouri.
        Hondafan forever

        Comment


        • Originally posted by rezare View Post
          Nu vad nici un sens ca motorul 2.2 diesel sa fie mai scump cu cateva mii de euro decat 2.4, care ii este oricum superior din orice punct de vedere.
          Dieselul 2.2 este superior benzinarului 2.4 din toate punctele de vedere din care un (t)diesel este superior unui benzinar: cuplu, consum si silentiozitate pe autostrada. Asa cum este inferior din altele care probabil conteaza pentru tine. Deci, pana la urma e o chestiune de optiune pe care si-o cantareste fiecare in functie de nevoi si stil.

          Iar la cost in prezent, surprinzator, MT-ul diesel e mai ieftin.

          Revenind la Superb tdi 170cp, nu-ti face mari spearnte ca o sa fie mai sprinten decat accordul, au acelasi cuplu maxim 350Nm dar skoda mult mai tarziu, la 2500rpm. Consumul e de asemenea mai mare la skoda, iar la confort si tinuta de drum as paria pe Accord. Singurul avantaj ramane volumul.
          09 Accord 2.2 i-DTEC Exec Silver

          Comment


          • not again!!!!!!wow!dupa 100 ani cineva redescopera tema benzina vs diesel???...bai chiar ma las de forumul asta!!

            chiar nimeni nu citeste forumul asta inainte de a posta cate o bazaconie???

            pai prietene daca dieselul tau super potent e deasupra oracarui benzinar,sa imi explici te rog de ce nu vad la WRC un diesel,un 65AMG CDI,un M3,M5, nici macar X6 M diesel?????unii dintre noi au depasit faza la care tocmai te-ai raporta si au incercat sa vada daca benzina aspirat sau turbo???duapa faza asta asta dezbatem hybrid vs benzina.....fa-ti un bine si uita-te in jur!

            daca exista un raspuns atunci lumineaza-ma te rog de ce accordul tau cu motor i-DTEC face ca drujba TDI prin comparatie cu vechiul i-CTDI iar varianta lui AT consuma mai mult decat benzinarul meu-extarurban!!!iar daca tot e atat de buna varianta diesel,spune-mi cum iesi la total costuri cand masina ta necesita costuri de 2 ori mai mari pe fiecare revizie iar din 40.000 in 40.000 km ele devin de 5 ori mai mari???pe langa motorina MAI PUNE SI CONSUMUL DE ULEI si faptul ca in fiecare dim cu temperaturi sub -10 grade te uiti la ea ca la agentia LOTO si ai facut un bussines daca ne raportam la pretul de achizitie....oh my god!

            sperand ca vei veni cu un raspuns care va dezlega multe dintre intrebarile si esecurile lumii auto la nivel planetar iti voi multumi anticipat de raspuns!!!!

            pana atunci un versus intre modele de pe topic va ramane interesant pana la capat!si fiecare a venit cu argumentele sale!si premium(daca nu vorbim de parveniti sau de masini de companie) va insemana BENZINA!!!
            daca nu le voi scrie fraierilor aia care mai merg inca pe autobanda cu benzina ca-s prostii lumii!RUDOLF DIESEL a proiectat un motor pt care kaiserul WILHEM AL 3-LEA la- aruncat peste bord in timp ce se ducea cu patentul in anglia!dar a inventat acest motor ca agregat pt VAPOARE/TANCURI/UTILAJE!!pe un autoturism va fi doar o sursa de zgomot si trepidatii daca nu faci +50.000km/an!
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • Originally posted by Cipri View Post
              Dieselul 2.2 este superior benzinarului 2.4 din toate punctele de vedere din care un (t)diesel este superior unui benzinar: cuplu, consum si silentiozitate pe autostrada.
              ...
              Iar la cost in prezent, surprinzator, MT-ul diesel e mai ieftin.
              Cuplu? Am cuplu... ca sa ce? Stii ce masoara cuplul macar? Puterea conteaza, nu cuplul. Are putere in plus pana pe la 3000 de ture (acolo unde cu benzina oricum n-ai ce cauta), si multa in minus peste 3000. Si mai sunt inca vreo 4000 de ture d-acolo.... cuplul e bun de dat ca argument cand vrei sa explici de ce totusi diselul "are ceva in plus", desi e mai incet.

              Silentiozitatea m-a facut sa zambesc putin Daca un diesel a ajuns mai silentios ca o benzina pe masini antifonate la fel, ce sa mai zic.

              Te vad bine informat si la informatiile referitoare la pret:

              Accord 2.4 i-VTEC Executive M/T 23.980 EURO 28.536 EURO info
              Accord 2.2 i-DTEC Elegance M/T 21.480 EURO 25.561 EURO info
              Accord 2.2 i-DTEC Executive M/T 26.380 EURO 31.392 EURO info
              Eu vad vreo 2800 de euro in plus. Ah, ca elegance o fi mai ieftin... da, dar si merele sunt mai ieftine decat perele, ca e de sezon.
              ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
              Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
              Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
              Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

              Comment


              • O mica corectie, 2.2 i-CTDI 140CP si 2.2 i-DTEC au putere si mai sus de 4000RPM, alimentarea cu motorina si harta de presiune (0.8 bari) se termina pe la 4800RPM. Deci motorul asta poate si mai sus de 3000RPM, afirmatie total eronata data de rezare.

                Am inteles ca toti sunteti fani benzina insa cipri si-a argumentat raspunsul. Pentru el este suficient acest diesel pentru ceea ce vrea de la masina. Iar un benzina, fie el si de 200CP de la Honda daca nu mesteci bine cu "polonicul" in cutie de viteze degeaba ai 6500-7500rpm.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • Hm, ar fi ceva daca inainte de a contrazice, ai citi cu atentie. Am zis ca are putere mai putina (decat 2.4, daca nu era clar), tu aparent ai inteles ca la 3000 se termina... ceva, nu stiu ce. N-o fi 3000, o fi 3478,5 rpm turatia de la care 2.4 da mai multa putere decat dieselul, dar ideea se intelege.

                  Eu nu simt nevoia sa mestec in cutia de viteze la 2.4 daca merg linistit, doar daca vreau sa folosesc tot ce poate motorul. Precum nici dieselul nu are cutia aia degeaba, nu esti pe zona de boost, la revedere cu prestatia dinamica.

                  Cipri nu a argumentat raspunsul, Cipri a citat din brosura "how to flame diesel vs gasoline". Drept urmare si reply-urile.
                  ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                  Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                  Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                  Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                  Comment


                  • Probabil toata discutia de la Superb incoace ar trebui mutata.

                    Ma bucur ca exista fani motoare pe benzina si nici eu nu-mi doresc F1 diesel, dar argumentatia anti-diesel din anterioarele posturi este puerila. Nu am relansat polemica (ma rog, nu am vrut) si nu am "citat din brosura"", am lasat doar optiunea deschisa pentru cei care le prefera.

                    2.2 Executive i-DTEC MT pret nou 23.280 €
                    2.4 Executive i-VTEC MT pret nou 23.980 €
                    09 Accord 2.2 i-DTEC Exec Silver

                    Comment


                    • ATENTIE: Contine preferinte personale si nu vreau sa starnesc polemici despre diesel/benzina frumos/urat etc.

                      Hai sa zic si eu aici. In acelasi versus ma gasesc si eu pentru viitoarea masina.
                      Dupa cum se vede conduc actualmente un TDI (care in ciuda parerii colective nu consuma ulei).
                      Eu am luat mai pragmatic problema si mai putin tehnic.
                      Ce imi doresc de la viitoarea masina? In primul rand o garantie mai mare (la VAG e numai 2 ani). Nu am avut probleme in 3 ani (73k km) cu nici o componenta a motorului dar imi place ca in cazul in care doamne fereste se intampla ceva sa plateasca vinovatii (ca doar nu o sa schimb masina in fiecare an)
                      Imi doresc o masina EURO5 de preferinta hybrid (mai greu cu diesel) sa fie pana in 2L dar sa fie si diesel in acelasi timp. Sa fie confortabila, sa aibe 150cp, sa fiu inconjurat de tehnologie, sa aibe un look care sa ma atraga (da..mie chiar imi place ce se vede la exterior si asta e motivul pentru care mi-am luat Leon si nu Golf), sa fie ergonomica la interior, sa aibe trapa.
                      Nu alerg si am nevoie de o masina care sa consume pana in 6 la drum lung dar sa aibe si un spor de putere cu care sa pot depasi mai in siguranta pe alde Valea Oltului sau asemanator.
                      Si acum concurentele (voi incepe cu Accord pentru ca aici sunt pe Honda)
                      Accord.
                      La plusuri o sa trec look-ul exterior (imi plac cum arata), foarte dotata din standard (varianta executive), gadgeturi interesante, garantie de 3 ani.
                      La minusuri o sa trec motorul mare (2.2), neintegrarea HUD-ului cu navigatia (gen bmw sau vag), pielea din interior (eu nu suport piele in masina si nu am cum sa inlocuiesc asta la executive), portbagajul ciudat de mic si ca un mic capriciu schimbatorul de viteze care mie mi se pare ciudat.

                      A4.
                      Plusuri. Interior mai asemanator cu ce am acum si o perioada mai scurta de acomodare, integrare HUD cu Navi, motor de 2L (mers destul cu astfel de motor), posibilitate de customizare mai mare
                      Minusuri: Pret prea mare pentru ce ofera concurenta, design exterior clasic si (exceptand farurile) un pic cam ... fad. Garantie de doar 2 ani plus un service foarte scump si prost.

                      C Classe
                      Plusuri: Design atragator, un confort ride care chiar mi-a placut, finete in realizare
                      Minusuri: o sa trec doar pretul pentru ca restul deja nu mai conteaza

                      Seria 3
                      Nu intra in calculele mele pentru purul fapt ca masina (desi ok) este deja ridiculizata in RO si astfel nu imi place sa fiu trecut intr-o anume clasa de oameni. Pur si simplu "marketing-ul" a distrus posibilitatea.

                      Lexus IS
                      Plusuri: un look genial, agresiv. Imi place cel mai mult din toate. Nu am condus si nu pot spune despre cum ma simt in ea. Mi-a placut (din poze) cum arata interiorul si pare pe gustul meu
                      Minusuri: ar fi service-urile in RO.

                      Eu mai am doua masini in calcule dar nu fac ideea acestui topic asa ca nu le voi baga in idei.
                      Concluzia? Inca nu stiu ce sa aleg. Probabil va fi un feeling de moment si dupa cum va negocia si se va purta vanzatorul cu mine.

                      Am dat mesajul ca unul care chiar are problema cu acest versus.

                      Comment


                      • subaru legacy?
                        _________________________
                        2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                        Comment


                        • C5 si Insignia

                          Comment


                          • razvan p.-
                            1.esti prost informat cand spui ca te ajung costurile la diesel de 2x mai mari decat la o benzina, sau ca din 40k in 40k km de 5x mai mari. Hai sa fim realisti Razvane. Eu am dat 800 ron la revizia de an la Civic, si aprox 900 la Accord. Am schimbat absolut toate filtrele, mai putin cel de motorina, care se sch la 40k km si costa undeva la 200 ron. Deci nu vad unde e diferenta colosala precizata de tine.
                            Ia surpinde-ma, cumva te-a ajuns revizia de 20k km la Accord 400 ron cu toate filtrele schimbate, cu absolut tot luat de le iei, nu venit ''cu pachetel cumaparat de acasa''?? Iti zic eu ca nu.

                            2.Si din nou cred ca esti prost informat privind consumul la un 2.2. Chiar si A/T fiind. Sa terminam cu prostii gen 2.2 A/T consuma mai mult decat 2.0 A/T la acelasi stil de mers....astea-s povesti.

                            3. Legat de zgomotul I-DTECului- am avut TDI, destul de bine antifonat zic eu (2.0). Chiar nu mi s-a parut zgomotos (din interior ), cum nici I-DTECul nu mi se pare. Comparativ cu I-CTDI suna "mai a diesel'' sa zic asa. Mie sincer imi place mai mult sunetul de pe Accord I-DTEC decat cel de pe CIvic

                            Si apropo de ce a spus CIpri- probabil lui i se par suficienti 150 cp pe Accord. Mie nu. E destul de grea masina, de multe ori am senzatia ca i-ar mai fi trebuit macar 20-30 cp in plus. Drept urmare, motorul de 2.4 mi se pare cel mai potrivit pe Accord sau eventual o resoftare a i-dtecului
                            ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                            Comment


                            • Originally posted by Cipri View Post
                              2.2 Executive i-DTEC MT pret nou 23.280 €
                              2.4 Executive i-VTEC MT pret nou 23.980 €
                              Aia e euro 4 colegu, mai exista si o taxa de inmatriculare pentru ea, plus ca nu stiu ce disponibilitate mai are. Asa si 2.4 executive euro 4 era vreo 25.000 DDP. Iti place mere cu pere vad

                              2.2 Executive i-DTEC MT - EURO4 150 / 4000 7,3 212 diesel 23.280 € detalii
                              2.2 Executive i-DTEC AT 150 / 4000 8,5 207 diesel 26.980 € detalii
                              2.4 Executive i-VTEC MT 200 / 7000 12,2 227 benzina 23.980 € detalii
                              2.4 Executive i-VTEC AT 200 / 7000 12 227 benzina 24.980 € detalii
                              Diferenta ramane de +2000E (vezi la AT, la MT nu e nici un euro 5 aparent).

                              Nici cu puerilitatea nu prea ai nimerit, pueril in opinia mea (daca e s-o luam la "ba tu") inseamna sa spui ca ai cuplu (la ce-ti foloseste mai exact? ca e mai mare stim, daca o mai traducem si in comportament dinamic poate e mai relevant) si sa spui ca pe autostrada (inteleg prin asta 130-140 la ora, corect?) o benzina la ~3500-3800 rpm e mai zgomotoasa decat un diesel la (banuiesc) ~2500rpm. Mai multa documentare si intelegere a anumitor unitati de masura/valori nu strica, daca tot ajungem la caracterizari gen "pueril".

                              Dieselul are ca avantaj major consumul, ca avantaj minor poate elasticitatea un pic mai buna pentru cei care merg catre subturat sau nu le place sa urce in ture. Dar asta depinde foarte mult de cum e facut motorul, iar la 33% in minus putere chiar nu prea mai ai cum sa spui "dar stai, cuplul...". Cel putin asa vad lucrurile. Oricum, niciodata, dar niciodata, nu poti compara in mod real doua motoare prin prisma cuplului. Cuplul e interesant la camioane sau alte agregate care lucreaza util pe maxim 1000rpm si intr-adevar la ele inseamna ceva, insa doar acolo.

                              Avem exemple chiar in ograda honda. 1.6 160CP, 2.0 240CP, 2.0 200CP (typeR). Astea au cuplu normal pentru cilindreea lor, de 160Nm - 200Nm. Sa spui ca merg incet, inseamna sa fii rauvoitor.
                              ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                              Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                              Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                              Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                              Comment


                              • Originally posted by GOE View Post
                                La plusuri o sa trec look-ul exterior (imi plac cum arata), foarte dotata din standard (varianta executive), gadgeturi interesante, garantie de 3 ani.
                                La minusuri o sa trec motorul mare (2.2), neintegrarea HUD-ului cu navigatia (gen bmw sau vag), pielea din interior (eu nu suport piele in masina si nu am cum sa inlocuiesc asta la executive), portbagajul ciudat de mic si ca un mic capriciu schimbatorul de viteze care mie mi se pare ciudat.
                                Daca nu vrei piele, poti opta pentru Elegance, probabil ca nu are (cel putin la variantele vechi nu avea). Are insa si alte minusuri la dotari. Portbagajul nu mi se pare atat de mic, mai degraba locul pentru pasageri in spate. Ai incercat sa-l umpli? La mine au incaput patru trollere plus alte chestii cand am fost in concediu.

                                Nu inteleg la ce te referi prin integrarea HUD-ului cu navigatia. Pe ecranul de navigatie ai mai multe chestii care se pot afisa, audio/bluetooth/diverse setari. Ce anume altceva ar fi de integrat, sunt chiar curios? :-?
                                ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                                Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                                Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                                Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                                Comment

                                Working...
                                X