Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    "Valoarea masinii este mai greu de stabilit, pentru ca nu se refera la pretul de pe eticheta. Sa construiesti o masina buna cu un pret exorbitant este usor. Sa construiesti o masina buna cu un pret bun si cu o valoare la revanzare buna este mai greu..."

    Deci ar trebui sa tinem cont de pret sau nu?

    Studiul „Indexul de satisfactie al clientilor“ pentru 2008, realizat de JD Power, a clasificat pentru a doua oara consecutiv Honda pe primul loc in preferintele publicului in materie de calitate, performante si alte trasaturi care pot influenta nivelul de satisfactie al unui proprietar de autoturism.

    „Customer Satisfaction Index“ (Indexul de Satisfactie al Clientilor) este un instrument extrem de precis din punct de vedere statistic, utilizat de prestigioasa organizatie JD Power pentru a clasifica autoturismele noi. Studiul, desfasurat in Germania, cea mai mare piata din Europa si tara cu cei mai pretentiosi clienti, a ajuns deja la a saptea editie si a consfintit aprecierea de care se bucura Honda in fata clientilor, detronand astfel de pe prima pozitie Toyota.

    Studiul CSI, realizat cu ajutorul a 19.000 de persoane, pentru 23 de marci auto si peste 100 de modele, urmareste evaluarea atat a vehiculelor noi cat si a serviciilor post-vanzare timp de doi ani, fiind luate in calcul 77 de caracteristici grupate in patru criterii de masurare. Fiecare dintre aceste criterii are o pondere bine stabilita, in ordinea importantei lor: calitate si fiabilitate (30%), atractivitate, care include design, confort, dotari (25%), satisfactia in service-ul dealerului (23%) si costuri de utilizare, care includ consum, asigurari, costuri revizii si reparatii (22%).

    Clasamentul general pe marci a stabilit in acest mod un scor de 849 de puncte dintr-un maxim posibil de 1.000 pentru Honda, acesta fiind al doilea an consecutiv in care marca japoneza se situeaza pe prima pozitie. Pe pozitia a doua s-a plasat BMW, cu 845 de puncte, in crestere fata de anul trecut, fiind astfel cel mai bine plasata marca nu doar premium, ci si la capitolele „Calitate si fiabilitate“ si „Atractivitate“. Pe locurile urmatoare, in Top 10, cu punctaje peste media realizata pe intreg studiul, s-au clasat Toyota, Audi, Mazda, Daihatsu, Mercedes, Skoda, Volvo si Nissan.

    Martin Volk, senior research manager in cadrul JD Power, sustine ca indexul de satisfactie a crescut simtitor de la lansarea studiului si pana astazi, dovedind ca producatorii de autoturisme sunt din ce in ce mai preocupati de calitatea vehiculelor. De exemplu, clientii care declara ca sunt „multumiti de produsele exceptionale si experienta din service“, dispusi sa cumpere din nou un produs al aceleiasi marci, sunt de doua ori mai multi decat cei care au un grad scazut de satisfactie.

    In clasamentul pe modele, cel mai bine plasat a fost pentru a doua oara consecutiv Toyota Prius, cu 888 puncte, acesta punctand cel mai bine la costuri de utilizare, dar si la calitate si fiabilitate. Toyota a cucerit de altfel trei locuri intai, la diverse segmente (Corolla Verso se afla pe primul loc de patru ani), in timp ce Honda si BMW
    s-au situat pe primul loc cu cate doua modele (Serie 5 este pentru a doua oara in top).
    Last edited by MF; 21-08-08, 04:35. Reason: completare
    '07 Jazz 1.4 i-DSI M/T
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/MF/

    Comment


    • #17
      Somptuosul Accord isi poate adauga acum un nou premiu in CV: Automotive Lease Guide (ALG) i-a acordat Premiul Valorii Reziduale (Residual Value Award). Decizia acordarii acestui premiu vine dupa atente analize asupra masinii si dupa ce au fost luate in considerare noile tendinte din industria automobilelor si istoricul performantelor din automobilism.




      Pentru Honda Accord cifrele sunt foarte importante. Cifrele impresionante. Precum cifra 18. Aceasta reprezinta numarul de dati in care Honda Accord a fost desemnata de catre "Car and Driver Magazine" una dintre cele mai bune 10 masini in ultimii 22 de ani. Pentru a realiza acest top, expertii in automobilism analizeaza o paleta de peste 200 de masini care au pretul sub 66.000$.




      Redactorii de la Edmunds.com au desemnat Honda Accord Sedan 2004 ca fiind cea mai buna masina de familie la clasa sedan pe plan mondial.




      IntelliChoice®, o companie automobilistica de top, a desemnat Accordul Sedan 2004 ca avand Cea Mai Buna Valoare Totala (The Best Overall Value) la clasa medie peste 21.000$. Compania considera ca pretul initial si costurile de intretinere reprezinta un factor cheie in decizia de cumparare.




      Kelley Blue Book's kbb.com a realizat un Top10 luand in calcul previzionarea automobilelor care isi vor pastra valoarea pe piata in urmatorii 5 ani. Honda Accord 2004 se afla, bineinteles, in acest Top10. Decizia listarii automobilelor in top-ul kbb.com este luata in functie de particularitatile vehiculului, conditiilor din piata de profil si asteptarilor economice din viitorul apropiat.




      Revista "Motor Trend" a acordat modelului Accord de la Honda titlul de "Regele Calatoriilor" (King of the Road Trip). Testul comparativ la clasa sedan a fost realizat in functie de performantele demonstrate in cursa lunga si de cele care implica situatii speciale precum incarcarea cu bagaje, conditii geografice deosebite si folosirea scaunelor de siguranta pentru copii.




      Revista "AAA and Parents" a inclus Honda Accord in lista celor mai bune masini de familie. Topul a fost realizat dupa criterii precum siguranta (inclusiv siguranta copilului) si economie de combustibil. Cele 15 automobile inscrise in aceasta lista detin totodata si cele mai bune performante in testele de siguranta si protectie realizate de National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) si The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS).
      '07 Jazz 1.4 i-DSI M/T
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/MF/

      Comment


      • #18
        Vezi, draga MF, Mercedes locul 7 - „Calitate si fiabilitate“ si „Atractivitate“
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • #19
          Lasati topurile si articolele mai mult sau mai putin platite. O masina nu se cumpara asa, cel mult iti restrangi aria. O masina trebuie sa-ti placa in primul rand, sa te simti bine in ea. Degeaba are specificatii bune, sau review-uri excelente, sau note de fiabilitate.

          In cazul masinilor noi eu fac abstractie de lucrurile astea. Ma sui in ea, inchid usa, si stau 20minute sa butonez tot, sa-mi aranjez scaunul. Poate avea 500cp, daca atunci nu-mi face o impresie pozitiva, la revedere.

          Plecand de la acest lucru, eu as clasifica cele 4 modele astfel:

          Calitate perceputa
          1. A4 si Accord
          2. C Klasse
          3. Seria 3

          Pozitie la volan
          1. Seria 3
          2. A4
          3. C Klasse
          4. Accord

          Tinuta de drum
          1. Seria 3 (cu pachet M devine excelenta)
          2. C Klasse (advanced agility)
          3. A4 (pachet s sau optiunea dinamic drive)
          4. Accord (suspensi cam moi)

          Again, este foarte ciudata discutia asta, pentru ca esti limitat la dotarile si motorizarile Accordului. Comparand strict din acest punct de vedere, are multe sanse de castig. Insa omul cand ia o decizie, se bazeaza pe mult mai multe chestii.

          Deci cine vrea sa obtina cel mai mult de la banii dati, va lua Accord.
          2.0i 2005

          Comment


          • #20
            aveti dreptate daca va referiti la BMW 320i E90.. eu ma refeream la E46 facelift.. nu stiu de ce impresia mea era ca se compara penultimele generatii de la fiecare marca.
            Insa de principiu observatiile mele se aplica si la ultimele generatii ale acestor masini.

            Comment


            • #21
              Originally posted by MF View Post
              Mi-am configurat pe site la Audi un A4 cu motor 2.0 si fara nimic pe el. La final nu aveam scris la dotari decat "cric". )
              Probabil ca nu mergea bine siteul.... Am trecut si eu (mai mult din curiozitate) pe la siteul celor de la Audi si ma facut o configuratie pentru cel mai ieftin A4 (1.8 TFSI, 120CP - configuratie pe care am reluat-o si acum) si la dotari serie are mult mai mult decat cric-ul
              Printre altele:
              Computer de bord cu functie
              Auto-Check
              Climatronic 3 zone
              E.S.P.
              ...si multe altele (bineinteles si cric )

              Comment


              • #22
                La 3er tocmai i-au facut un ass-lift si acum e yummi .

                http://www.autoblog.com/photos/2009-...series/913997/
                2007 CL7, Graphite Pearl

                Comment


                • #23
                  mda din pacate si mie imi place, arata mai agresiv un 335i berlina cu o cutie automata ...
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • #24
                    Norocul meu... I hate it! BMW sucks big time!
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      dio si io am ales cu inima cu prima ocazie cand am avut si eu 16k de dat pe o masina. a fost o greseala ingrozitoare.

                      Asa ca acum aplic trei principii fundamentale si abia apoi las inima:

                      1. caut sa documentez fiabilitatea cat de bine pot eu
                      2. nu cumpar nici in ruptul capului masini mai "tinere" de 3 ani ca si conceptie
                      3. nu cumpar nici mort masini care mi se pare ca in RO au o incarcatura perceptuala negativa prea mare

                      apoi dau cu inima
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • #26
                        Poti sa si explici de ce sucks are de rau? Sincer iti zic, mie mi-ar place dar nu se afla deloc in bugetul meu. Ar putea fi strugurii acri, dar in cazul de fata pentru mine sunt chiar dulci.
                        As conduce cu mare placere un e91.

                        PS: si oricum comparatia este nepotrivita. Am mai spus-o si o repet, Honda trebuie in primul rand sa incerce sa devina si un brand premium nu sa lanseze modele premium. Atat timp cat posibilitatea de personalizare a masinii este mica, sa nu zic zero n-are cum sa fure din felia celor grei. Cu un motor dizel, doua benzinare si toate in 4 cilindri e greu sa zici ca esti premium. Unde mai punem lipsa de culori, tapiterii, piele, sonorizare. Singurul atu este ca masina vine f bine dotata in banii pe care-i dai.
                        Last edited by akebono; 26-08-08, 16:19.
                        2007 CL7, Graphite Pearl

                        Comment


                        • #27
                          plus ca de la 200 de cai in sus

                          ar trebui sa aiba tractiune spate sau macar integrala.

                          Honda e acum pe drumul spre premium. Sa vedem ce reuseste. Potential perceptual are, sa vedem ce face cu produsul.
                          "Ethics. That's always so inconvenient."
                          Cal Lightman

                          Comment


                          • #28
                            Da akebono, iti explic de ce nu-mi place:

                            1. designul (cel mai frumos BMW era cel din anii '95) - nici exterior nici interior - din punctul asta de vedere noul Accord e superb
                            2. tractiunea spate - avantaje si dezavantaje, dar la un motor sub 250 CP nu stiu ce rol are
                            3. "incarcatura perceptuala negativa prea mare" ca sa-l citez pe Turkish

                            Nu contest "pedigree"-ul, sportivitatea sau altele. Pur si simplu nu ma asociez cu marca asta. Singura marca pe care o urasc mai mult e VW
                            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Si pe honda sa inteleg ca o iubesti, nu?
                              Designul nu-l discutam, este o chestie pur subiectiva si nu cred ca face o marca sa "sucks big time".
                              Tractiunea spate este o alta mancare de peste, are avantaje si dezavantaje si fiecare dintre ele: fata/spate/integrala are un rol indiferent de puterea motorului. Fata este cea mai simpla de realizat, nu cea mai adecvata pentru orice situatie.
                              Incarcatura perceptuala negativa - asta ce mai e?

                              Lasa pedigree-ul si sportivitatea. Credeam ca ai motive pentru care te nefericeste BMW-ul cum ar fi: am avut 3-4 modele si sunt praf la fiabilitate, te-au lasat in drum, service-ul este incalificabil de prost samd.
                              VW-ul ce ti-a facut?
                              2007 CL7, Graphite Pearl

                              Comment


                              • #30
                                ake, asta e opinia omului

                                perceptie negativa:
                                mai ales in RO BMW este o masina de interlopi sau neveste de interlopi (x5 si mai nou aberatia de x6)

                                in cazurile cele mai bune este insigna preferata a primei generatii de miliardari de carton (acum copii lor au dat-o pe Lambo si altele)

                                poti sa-i spui prejudecata dar in cazul asta sunt convins ca are o motivatie reala

                                Eu unul nu as putea nici in ruptul capului sa trec peste acest lucru. altii da
                                "Ethics. That's always so inconvenient."
                                Cal Lightman

                                Comment

                                Working...
                                X