Hi Flow Cat pe K20Z2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hi Flow Cat pe K20Z2

    Salutare,

    Vreau sa inlocuiesc , catalizatorul original al masinii (Accord 2.0) cu unul hi flow. Acum nu prea stiu ce sa aleg, avand in vedere ca pt acest motor nu este nimic. Daca a mai incercat cineva sau macar s-a documentat cat de cat in aceasta problema .... as fi recunoscator sa imi impartaseasca

  • #2
    Mai bine ii pui direct test pipe si headere .
    Mugen are pt CL7 si headere si high flow cat si evacaure cat back - dar ii scump tare.
    Mai cauta pt Euro-R CL7 pe net .

    Uite de ex. headere de la J's Racing + testpipe pt CL7:
    http://tsx.acurazine.com/forums/showthread.php?t=40409
    K24Reflash

    Comment


    • #3
      Nu prea inteleg eu diferenta dintre testpipe si hi flow cat. Acu singura mare problema ar fi sondele lambda ... se eroneaza sau nu?
      Linkurile de pe acurazine nu se incarca

      Comment


      • #4
        Test pipe-ul inlocuieste catalizatorul si au o chestie acolo ca sa pacaleasca sonda de O2 a.i. sa nu ai CEL-uri.
        Link-ul merge, poate iti trebuie cont.
        K24Reflash

        Comment


        • #5
          Nu trebuie nici un cont , am intrat si io deci merge...(poate e de la browseru' care i-l folosesti)
          I don't care about other cars , i just love my Honda

          Comment


          • #6
            Mie tot nu imi intra ..... da nu ii problema, o fi un firewall. Am sa intru diseara de acasa.
            Si totusi ... a scos cineva catalizatorul? Is in pana de idei , dar mi s-a pus pata
            Apropo de CL7, am mai citit, m-am mai documentat, in unele locuri pe CL7 nu apare "marele k20z2", ci un k20a. Acuma cine stie cat is de compatibile?

            Comment


            • #7
              Acesta ar fi headerul de la aj-racing:
              http://www.aj-racing.com/catalog/pro...cat=134&page=1
              OK, totul bun si frumos, dar aici la CL7 apare "EuroR K20A engine".

              Ma gandesc, mai degraba sa caut pe Civic sau Acura CSX , decat pe CL7 sau CL9 care au motoare total diferite de ce rulam noi.

              Comment


              • #8
                Pai pt k20z2 nu o sa gasesti , teoretic ce-i bun pt Euro-R CL7 (k20a) ar trebui sa fie bun si la k20z2 .
                Deci si cel de la AJ's racing ar trebui sa fie ok (desi cred ca-i totuna cu J's Racing ... nu stiu de ce).
                K24Reflash

                Comment


                • #9
                  Atunci ar fi simplu, putem merge pe asa ceva http://cgi.ebay.com/Honda-02-03-04-0...02270821a23144

                  Comment


                  • #10
                    Vezi ca zice ca-i de Civic SI , o fi acelasi motor dar nu stiu prinderile ... poate totusi e ok .
                    De Euro-R gasesti ?
                    K24Reflash

                    Comment


                    • #11
                      Prinderile .... le mai adaptam asta nu e o problema prea mare. Singura problema ar fi CEL -ul. Ai cumva idee daca acesta a mai dat erori din cauza scoaterii catalizatorului la altii? Si daca da ... ce fel de eroare? De temperatura prea mare? Avand in vedere ca un "direct fit" e imposibil de gasit pt acest motor si aceasta masina, o sa fac incercari apropiate

                      Comment


                      • #12
                        Parerea mea este sa le faci impreuna si headerele si testpipe-ul.
                        Le cumperi mai bine de la un acelasi fabricant , ori J's racing ori altii.
                        K24Reflash

                        Comment


                        • #13
                          Si nu ma lovesc de aceeasi problema? De pe ce masina comand? Ce se intampla cu senzorii? tot acolo se ajunge, macar asa nu dau 1000$ pe header ca sa vad ca nu merge. Dupa ce depasesc momentul cu catalizatorul, ma uit mai departe

                          Comment


                          • #14
                            A ... e ok si asa (step by step), credeam ca vrei sa te rezumi doar la testpipe.
                            K24Reflash

                            Comment


                            • #15
                              Singura chestie la treaba cu cat-ul este ca nu o sa mai treci testul de fum.

                              PS: de fapt depinde, la motorul nostru senzorul lambda unde este? Inainte de cat sau dupa? Sau avem 2 unul inainte si unul dupa?
                              2007 CL7, Graphite Pearl

                              Comment

                              Working...
                              X