If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pe www.tyretest.com ca si pe Tyrereviews, Vredestein pare a avea acelasi rating ca si FK-452.
Si pretul pentru un set de 18" pare ok... acum depinde cred, de gusturi si necesitati. E drept, Vredestein arata mai bine, dar eu as merge pe Falken.
vedeti ca pe acelasi site e o rubrica cu ce pneuri se potrivesc cel mai bine pe fiecare masina. la accord a iesit yokohama pe primul loc, good yaear si apoi toyo si nu mai stiu ce.... conteaza si pe ce masina se potrivesc cel mai bine. eu intentionam sa-mi iau good year...dar acum parca inclin spre yokohama, mai ales ca sunt tot japoneze http://www.tyrereviews.co.uk/Tyres_For/Honda/Accord.htm
Vredestein in ce tari mai produce, in afara de Olanda?
Desi pe locul doi, Ultrac Sessanta parca m-ar tenta mai mult decat Eagle F1 Asymmetric, avand in vedere ca la Goodyear e cam loterie de unde le aduc...
(ma gandesc sa cumpar de la cauciucuridirect.ro; ambele ar fi un pic sub 500 ron/bucata, pt 225/45 R17 94Y )
Rugaminte pentru un sfat: la un 2007 2.0 A/T Executive am trecut - pe durata verii - de la 205/55R16 la 225/45R17. Care sunt presiunile recomandate in roti in aceasta situatie, avand in vedere ca tabelul de pe stalpul B se refera numai la dimensiunea de 16". Multumesc.
Daca te ajuta, presiunile la 2.4 sunt:
~180 2.2 fata - 2.1 spate
180~ 2.5 fata - 2.4 spate
Multumesc oViDiU, orientativ este OK. Eu le am acum 2,4 fata si 2,2 spate, masina folosind-o 80% in afara Bucurestiului (cu gandul la concediul de la vara ...). Tocmai am facut azi 180 km cu aceste presiuni: masina raspunde excelent ca si stabilitate, iar ca rigiditate am suportat-o bine. Totusi, in raport cu ce mi-ai transmis, o sa le mai scad putin. O zi buna.
cred ca te pot ajuta eu!am 2.0 AT si am gumele de anul trecut.ce a spus ovidiu e corect dar daca ai indici ZR pe laterala anvelopei mergi flexat cu 1.9 in oras.nu uita sa modifici cand iesi din oras!
ex.GOOD YEAR EAGLE F1 225/45/ZR17.acest indice iti arata ca talonul gumelor tale ale inseritie de otel pe laterala.ramforsarea este pt siguranta sporita dar le face ff grele si ai sa ai cam +1.5/2l% la consum!
bafta :wink:
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
OK, razvan p. Iti multumesc pt.raspuns. Intretinerea adecvata a anvelopelor ma preocupa suficient de mult, caci - la fel ca si alti colegi de forum - le consider extrem de importante pt.siguranta. Pe masina am Dunlop 9090, cred ca fara Z. Abia dupa-amiaza o sa cercetez. Toate bune.
referitor la cauciucuri....uitati un link interesant
desi pe locul 1 este good year, totusi pt honda se potrivesc cel mai bine yokohama. nu stiu de ce nu se vorbeste deloc aici despre ele. sunt f f bune. am un prieten cu o mitsubishi lancer sport care le are din fabrica pe masina. astea de vara sunt superbune. si sunt si japoneze....no (more) comments...
buna treaba link-ul tau.mi-a confirmat o banuiala.multam'. :wink:
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
colegul achim a indicat TOYO TR1 acum ceva vreme si am tot cautat.....s-ar parea ca este guma cea mai soft dar si cea mai scumpa!pana la urma pot renunta la Z pt ca am vazut ca si cele de pe TYPE-S sunt BRIDGESTONE POTENZA 225/45/R18.nu cred ca japonezii sunt inconstienti si nu ar fi pus ZR daca era necesar
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
sorry dar nu inteleg ce inseamna "Z" si nici "ZR". trecand peste asta...tot yokohamele mi se par cele mai bune...
Scrie pe pagina 4 :wink:
@razvan p.: acel top e facut in urma review-urilor postate de useri si nu in urma testelor. De asemenea, nr. de mile parcurse cu Yokohama e destul de mic in comparatie cu GS D3. Conteaza in mare masura si piata in care functionezi (de ex. in State se folosesc si Yokohama Advan si Falken si Kumho, spre deosebire de noi care luam numai marci scumpe: Michelin, Pirelli, GY). Nu in ultimul rand conteaza si in ce scop folosesti anvelopele, daca vrei zgomot mic si durabilitate crescuta (in cazul in care traversezi Europa in vacante) sau daca vrei performante de 911 Turbo (ieri am vazut un Opel Astra 1.7 diesel mai vechi cu GDS3...).
Chiar daca eram 99% convins sa iau Falken FK452, am luat Eagle F1 Asymmetric pentru ca au fost ieftine si produse in DE. Dar nu cred ca o sa ajung sa le apreciez la adevarata lor valoare pe drumuri pline de praf si mizerie. Niste Eagle F1 All Season erau ok, chiar si pt. un Accord 2.0.
am traversat europa pe ele....vom vedea pt ca in 5-7000 max le voi schimba.
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
totusi....daca yokohamele tin atat de putin inseamna ca au o aderentza f buna. asa cum scria si pe site....asta e cel mai important daca tot vb de performantza cat de cat. ca le schimbi cu 5000 km inainte...e altceva...dar....si cum stau pe sosea...
Comment