yobit net
Modificare filtru de aer - Hondafan

Modificare filtru de aer

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare filtru de aer

    Spuneti-mi va rog dc v-ati facut careva ceva modificari la filtrul de aer si tubulatura aferenta si in ce masura ati simtiti ceva schimbari. Cati caluti vi s-au adaugat la motor.
    Eu sunt pe cale sa imi comand un filtru conic K&N cu tot cu tubulatura, am inteles ca la mototrul de 2.0 mai intra aprox. 8-10 cai. Cel dreptunghiular de la K&N, care intra in cutia normala de la filtru, fara alte modificari am inteles ca nu prea se simte si nu merita, doar cel conic. Scrie-ti si voi ce credeti despre acest subiect, mai ales cei care v-ati si montat ceva de genul asta. Salutare!
    Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

  • #2
    O sa-i las pe altii mult mai avizati decat mine (si sunt destui pe aici) sa-ti raspunda, dar 8-10 cai mi se pare cam prea optimist. Poate 2-3 (cu mult noroc)?
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #3
      Originally posted by Delphi
      Poate 2-3 (cu mult noroc)?
      Si acolo sus in ture :wink: Poate si cu o mica scadere de cuplu in ture medii.

      Dar ca sa nu zici ca ai dat banii degeaba, o sa o auzi ceva mai tare admisia metalica, si combinat cu o evacuare buna poate ajungi la 10 cai in plus care oricum slabe sanse sa ii simti.
      '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
      '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

      Comment


      • #4
        Ai sa ii simti pe toti 10 (daca is numai 10) din filtru si evacuare... trust me

        Comment


        • #5
          Eu cochetez cu ideea unei modificari a traseului filtrului de aer.
          Din tub PVC vreau sa fac dupa airbox o teava pana jos in grila.
          Capacele de langa lampile de ceata vreau sa le scot si sa le pun plasa neagra, tubul PVC va sta in spatele plasei. Bineinteles rezonatorul va fi eliminat.
          Nu vreau sa tai teava OE deasupra rezonatorului, astfel incat modificarea sa fie 100% reversibila.
          2007 CL7, Graphite Pearl

          Comment


          • #6
            si ce rezolvi? sau poate nu inteleg eu exact ce vrei sa faci

            Comment


            • #7
              Pai intai rezolv pasiunea de DIY si fabricare . Si doi, rezolv eliminarea rezonatorului care reprezinta o restrictie importanta + creez un soi de RAM-Air.
              Am avut pe vechea masina asa ceva + evacuare, cu filtrul de aer OE si in total au iesit vreo 7CP pe dyno in plus fata de cei 68.

              PS: eu nu as schimba filtrul de hartie cu unul mai permisiv sub nici o forma in RO, pentru ca traim in niste timpuri foarte prafuite. In rest ceea ce intentionez similar cu orice kit de inductie, mai putin pozitionarea si forma filtrului. Pana si riscul de hydro-lock este acelasi .
              Era pe undeva un test comparativ pe un civic SI intre kiturile de inductie, nu-l mai gasesc. Imi amintesc insa ca era o poza cu un civic alb sus in stanga sus, daca-l gaseste cineva il rog sa-l ataseze. Rezultatele testelor erau concludente pentru kiturile de inductie vs stock vs costuri.
              2007 CL7, Graphite Pearl

              Comment


              • #8
                got it ..... interesant gadgetul bafta la montat.

                cat despre dyno teste de pe net, la orice element, stii cum is .... site-ul si varianta ) in fuctie de cine si ce vinde, sau de cine plateste review-ul

                P.S.: capacelele de plastic din spoiler, le poti taia fundul .... si scapi de plasa.

                Comment


                • #9
                  Da, articolul cu dyno de pe net, era comparativ si nu ieseau kiturile mult mai bine decat OE-ul, deci nu cred ca se putea pune problema de cineva sa fi platit testele - parea credibil.

                  Cei 7cp de care povesteam erau masurati pe fosta mea masina

                  Referitor la plasa, ma gandeam sa tai fundul capacelor si sa prind plasa, cu rol de filtrare primara a obiectelor mari: pietre, lemn, frunze, etc...
                  2007 CL7, Graphite Pearl

                  Comment


                  • #10
                    Si kiturile astea de aer ..... la fel ca si alte imbunatatiri, e bine sa faca parte dintr-un "proiect de tuning", in final toate la un loc, oferind un plus sesizabil masinii. Luate individual ... e mai "putin decat te astepti" . Aceeasi treaba e si cu softul, evacuarea, catalizatorul, header-ul etc. Individual nu fac mare lucru, dar toate impreuna... fac o mare diferenta fata de o masina stock 8)

                    Comment


                    • #11
                      Depinde si cati $$$ inseamna fata de stock . Dinoc facuse investigatia de turbo/compresor si suma era destul de sus.
                      2007 CL7, Graphite Pearl

                      Comment


                      • #12
                        Filtrul de aer o sa-l simti in toate turatiile.Nu stiu cum este cu tubulatura schimbata ..eu am pus doar filtru si se simte.

                        DAR..este foarte recomandat sa nu circuli cu el prin oras.Nu mai stiu cine...a pus dupa filtru sport ..un alt filtru de serie.Dupa numai cateva zeci de km sa putut vedea ca filtru sport nu filtreaza tot.

                        Comment


                        • #13
                          Pai .. e normal, de acolo vine castigul de putere - mai putina restrictie. Un prim test se poate face prin eliminarea filtrului complet - necesita un drum curat, un motor rece (pentru a nu avea aer fierbinte - mai putin dens) si un compartiment motor curat (sa nu intre praful de acolo in motor). Cateva reprize de test nu vor aduce nici un prejudiciu, daca sunt indeplinite cele de mai sus. Cam asta ar putea arata castigul maxim ce se poate obtine doar din filtru, orice altceva in plus ce ar putea aduce bla-bla-uri de curenti turbionari produsi pe teava de inductie samd sunt povesti (cred eu).

                          Eu insa cred, este si motivul pentru care vreau sa incerc, ca si traseul pana la elementul filtrant este restrictiv, de aceea ma gandesc sa fac experimental un test fara sa stric partea de dupa airbox (traseul pana in grila). As fi linistit ca nu am investit mare lucru, decat timp si ca filtrarea este acolo (filtrul de hartie). Stiu de pe acum ca va suna mai tare, va respira mai usor, feeling placebo va fi destul (in primul rand datorita sunetului).
                          2007 CL7, Graphite Pearl

                          Comment


                          • #14
                            "orice altceva in plus ce ar putea aduce bla-bla-uri de curenti turbionari produsi pe teava de inductie samd sunt povesti (cred eu)"

                            si apoi

                            "traseul pana la elementul filtrant este restrictiv, de aceea ma gandesc sa fac experimental un test fara sa stric partea de dupa airbox (traseul pana in grila). "

                            te contrazici Aerul daca ia curba nu-si pierde viteza (glumim)

                            Comment


                            • #15
                              eu mi-am pus pana la urma un filtru de aer conic cu tubulatura cu tot, si am umblat o zi, dupa care l-am dat jos! sincer, eu nu am simtit o mare diferenta. singura diferenta era ca de la 3000 de rpm suna ca toti dracii! facea un zgomot atat de puternic incat se uitau trecatorii dupa mine, probabil datorita presiunii mai mari a aerului din admisie. in rest ca si putere, aproape insesizabil, si eventual doar in ture mari. asa ca am revenit la cel stock. poate dc se lucreaza in mai multe puncte, se simte diferenta, cum ati spus si voi, la evacuare, la soft, etc...
                              Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

                              Comment

                              Working...
                              X