M-am jucat putin cu Accordul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-am jucat putin cu Accordul

    Azi duceam lipsa de ocupatie serioasa si m-am gandit sa ma joc putin cu softul de la Accord.
    I-am marit parametrii incepand cu ~2000 rpm si de la un load > 40% ca sa vad unde pot ajunge in limite de siguranta, maxim 200 mBar la presiunea din turbina si prag marit la limitatorul de cuplu.
    Rezultatul e fantastic, trage constant si liniar, te tintuieste in scaun destul de bine. Cred ca am castigat max. 1 secunda la 0-100 si nu cred ca am mai mult de 160, 170 cai (nu am fost la dyno sa vad dar estimarile cam pe aici ajung conform calculelor) insa e destul de impresionant cat sa merite.
    Cuplul se simte foarte intens dupa 2000rpm la kick-down (a'propos, ma jucam cu acceleratiile si era sa ma invarta pe loc ca pe un titirez unul cu un porsche cayenne care credea ca vreau sa ma dau si mi-a aratat ce masina buna are )
    Daca v-ati plictisit de feelingul motorului vostru si vreti sa vedeti ce poate cu adevarat va recomand o remapare, se merita ! Daca sunteti interesati de asa ceva sau vreti sa aflati mai multe eu va stau la dispozitie prin PM, softul se poate optimiza in functie de necesitatile fiecaruia.
    Eu voi reveni la setarile originale pentru ca sunt multumit de performantele stock, pentru mine Accordul nu este masina sport ci masina de relaxare in concedii
    Hobby electronics - http://dics.voicecontrol.ro/

  • #2
    furi din meseria lui nenea doc?? :wink: .glumesc desigur.e interesant ce ai facut.ce pacat ca nu putem da 5-10 caluti si la 2.0...
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment

    Working...
    X