Masuratori garda, Accord stock

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ideea e ca or fi astea principale mai bune, dar cand ti-e lumea mai draga dai de ditai groapa. Pe secundare unde au mai lucrat ApaNova iar e jale. In Crangasi de exemplu am auzit/vazut vreo doi care au ramas fara o janta trecand cu 40-50km/h printr-o groapa de mai mare frumusetea.

    Iar Buzaul este ca dupa bombardament. Si Clujul arata mai bine.
    '13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T

    Comment


    • #32
      mihai,lucrurile sunt clare!daca ai plictisit?? :wink: tu ce zici?oricum am mai mult decat o idee formata!
      ramane sa obtin raspunsul la ce spunea cyborg:de ce sa pun kitul complet?
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • #33
        Pentru ca:
        - arcul si amortizorul (din kit) au fost proiectate sa lucreze impreua
        - amortizorul de fabrica nu-i proiectat sa lucreze cu arc mai scurt (aftermarket) , ti se va "duce" mai repede amortizoru'
        - fiindca poti sa-ti modifici garda

        Comment


        • #34
          ...completare:
          - kitul complet este mai confortabil decat combinatia arc aftermarket+amortizor original. iar tu te uiti dupa confort, nu?

          am fost cu dinoc intr-o scurta plimbare prin bucuresti, suficient cat sa fac o comparatie.
          '07 Accord 2.4 Executive A/T

          Comment


          • #35
            am inteles baieti!asa voi face!dar mai mult ca sigur la primavara!un sfarsit de martie incept de aprilie!
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • #36
              Eu vad masina lui cyborg aproape in fiecare seara parcata. Arata splendid, dar este foarte pe burta. Sincer nu stiu cum te descurci mister prin BV - poate intr-o seara gasim putin timp sa ne intalnim sa vad cum se comporta vs a mea.
              2007 CL7, Graphite Pearl

              Comment


              • #37
                akebono,mergi cu f mare grja.asta este clar! :wink:
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • #38
                  Cu foarte mare grija merg oricum chiar si la inaltimea stock - din principiu. Apreciez mult aspectul unei suspensii coborate si ma gandesc si eu sa o schimb la a mea.
                  Temerea mare pentru mine nu este ca va trebui sa merg mai incet pe drumuri rele si sa aleg trasee unde sa nu ating, pentru ca mai mult de cat fac azi nu am cum sa fac. Mie imi este teama ca voi transforma masina in ceva impracticabil pentru activitati mai sportive: mers la ski in zone mai remote (deloc offroad), mers cu bicicleta samd.
                  2007 CL7, Graphite Pearl

                  Comment


                  • #39
                    sau un bolovan care APARE..............
                    ex CL7 AT 2006
                    CN1 Sport 2005
                    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                    Comment


                    • #40
                      Ca tot vorbeam de garda

                      http://www.tsxclub.com/forums/showth...threadid=24280

                      Comment


                      • #41
                        akebono: E simplu :lol: mai intai hotarasti ce vrei sa faci cu masina, mergi pe coclauri sau te dai mare pe asfalt. Eu vreau un kit complet de la KW, doar ca sa mai castig 1-1,5 cm la garda pe perioada iernii plus un pic de confort. Dar nici vorba sa revin vreodata la kitul original Honda, mai bine imi iau un CR-V.
                        '07 Accord 2.4 Executive A/T

                        Comment


                        • #42
                          Esti sigur ca mai castigi cm? Din cate stiu acum tu ai arcuri Eibach -3cm pe masina, dar poate ma insel si de aici incolo o sa rationez tot eronat .
                          Daca iei un kit reglabil, in general el fa fi reglabil intre -3 si -7cm sa zicem, dar oricum vei fi mult sub stock. Singurul avantaj pe care-l vad este ca vara vei putea lasa masina si mai jos decat esti cu Eibach-ul si tu acum esti chiar foarte jos

                          PS: intre timp m-am documentat. Raspund tot eu: esti sigur . KW-ul este -2 - -5cm, iar eibach-ul pro-street pt TSX este mai jos de -3.

                          La zapada actuala din Brasov primaria ar trebui sa te plateasca pe tine pt dezapezire . Pe strazi laturalnice cel putin cred ca faci pe plugul.
                          2007 CL7, Graphite Pearl

                          Comment


                          • #43
                            Cea mai mare minciuna de la Eibach este cea cu -3 cm drop. Numai din cauza asta n-as mai cumpara niciodata un produs Eibach, iar dropul real este de 5-6 cm. Si nu sunt caz izolat, mai studiaza forumurile de afara vezi ce zic si aia.
                            '07 Accord 2.4 Executive A/T

                            Comment


                            • #44
                              Pai n-am ce sa mai citesc, te cred si doar ti-am spus ca de fiecare data cand iti vad masina parcata ma minunez cat de jos este. De aratat arata f bine asa, nu stiu cat de practica mai este.

                              Poate intr-o seara imi arati si mie.

                              Eu ma gandeam la un set de arcuri Weitec. -3/-3. Pe Honda nu stiu cum sunt dar pe gama VW review-urile sunt bune, cel putin cele din RO.
                              Pretul este iarasi f bun: ~150EUR, poate multa lume fuge de ele din cauza asta. Oricum inca nu fac nici o miscare, ma mai gandesc. Un alt avantaj ar fi ca nu trebuie luate din US ci din .DE iar importatori sunt destui in RO. Kit complet sau coilovers pt accord nu gasesc la ei, ciudat pt ca arcuri au.
                              2007 CL7, Graphite Pearl

                              Comment


                              • #45
                                Pai practica nu mai e, cum ti-ai dori si cum ar trebui sa fie :lol: Din start iti iei gandul de la gratare prin paduri si de la borduri mai inalte de 10-12 cm.
                                '07 Accord 2.4 Executive A/T

                                Comment

                                Working...
                                X