HONDA ACCORD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu am experienta cu motorul diesel de pe accord dar cel pe benzina e super ...
    Munca l-a facut pe om

    Comment


    • #17
      motoarele pe benzina ale Honda sunt printre cele mai eficiente ( raport putere/consum printre cele mai bune de pe piata auto). doar toyota e in acelasi teritoriu, restul producatorilor nu se apropie decat cu turbo si/sau diesele.
      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

      Comment


      • #18
        cam tot ce iti poti imagina despre accord/tsx aici


        http://www.tsxclub.com/forums/index.php?
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • #19
          Originally posted by hondatu
          Bigule Ipaq-ule, bine ai venit pe forumul nostru, forum care exista si cu ajutorul contributiei tale!
          In primul rand, raspunsul la o astfel de intrebare cred ca, depinde de fiecare in parte la care trebuie specificat ca, ar fi de preferat sa lasam deoparte ideiile preconcepute, chiar daca cei mai multi dintre noi sant benzinari inraiti.
          Personal, nu-i vad sensul unei astfel de motorizari deocamdata la cei 15-17.000km parcursi pe an, deci raspunsul meu e clar:Benzina, de preferat motorul de 2.4L.
          Daca citesc laudele presei de specialitate aduse acestui motor, intre timp declarat cel mai silentios motor diesel alaturi de cele ale constructorului Peugeot, imi dau seama cu adevarat cat de mult a avansat aceasta tehnologie si cred ca si practic nu mai am mai avea motive sa refuzam acest tip de motorizare.

          Concluzia mea:
          pe cei ce nu-i deranjeaza putinele (?) dezavantaje oferite de un astfel de motor, eu cred ca, e motorizarea ideala!
          Multumesc hondatu. Putinul care l-am facut nu este important. Important este ca existati si sper sa fiti si civilizati. Eu v-am aratat doar ca se pot face lucruri bune si pentru necunoscuti, asa cum la semafor, daca conduc un BMW si nu sa-i rup gura la unu' doar pentru ca e intr-o Honda.

          Nici eu nu as lua diesel. Aratam doar ca atunci cand Honda si-a pus mintea a spart recordurile (e drept ca nu la performante) dar si la confort si la silentiozitate si sa nu vorbim de consum in trafic real.

          Asta vroiam sa spun.
          BMWClub Romania

          Comment


          • #20
            am mers si eu un timp cu un mercedes 220 c pe motorina si nu m-a dat pe spate. [-X sunt si voi ramane adeptul benzinei. evident ca motoarele pe motorina de azi nu mai seamana cu cele de acum 20 de ani. sunt cu totul altceva, dar pana la urma nu sunt convins ca pretul mai mare si intretinerea mai scumpa este compensata de o relativa economie de combustibil. In plan afectiv "caraiala" chiar daca mai silentioasa a motorului pe motorina, nu se compara cu sunetul "frumos" al benzinei.

            Comment


            • #21
              si din cate am inteles un motor pe benzina poate sa tina mai mult decat unul dizel, daca este condus in acelasi regim. Un benzinar porneste si daca a scazut compresia la jumate sau chiar mai jos, pe cand un dizel numai porneste fara compresie. Dizelu' tine mai mult in majoritatea cazurilor ptr. ca nu se merge tare cu el.

              Pe mine m-a tinut Toyota Dizel 350.000km si dupaia a fost gata compresia, in schimb stiu mazda pe benzina ce a ajuns la 600.000km, bineinteles conteaza multi factori, reviziile, uleiul, stilul de condus, etc.
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • #22
                Am gasit ceva in net si ca de obicei, o spun aici.
                Stiu ca, s-au scris multe despre ACCORD in presa romaneasca, dar nu peste tot se si pot citi aceste articole, asa ca:

                http://www.turatii.ro/index.php?func...est&articol=80
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #23
                  Salutare la toti si ma bucur tare de tot ca a aparut si un forum dedicat Honditelor.
                  Intotdeuna am vut un respect deosebit pentru japonezi insa respectul meu a crescut foarte mult dupa ce mi-am cumparat Accord-ul . Am facut destui kilometri cu "my Black Lady" si va spun sincer ca nu poate fi cineva mai multumit de o masina.
                  On topic -Dieselul este foarte atractiv pentru cine conduce foarte mult intr-un an. Personal n-as renunta pentru nimic la demarajele pe care le pot face cu benzinara mea.In plus in curand motorina o sa fie poate mai scumpa decat benzina. Naspa perspectiva!
                  Honda Accord 2.0i Sport
                  Mods: mai multe - da' mi-e lene sa scriu...

                  Comment


                  • #24
                    eram curios tare sa vb cu un detinator de hondA accord (benzina).....
                    cat consuma cea de 2.0(150cp) in oras???
                    cum se comporta masina dupa efectuarea mai multor mii de km....???/?
                    si inca ceva ,are cineva pe cea de 2,4(190 cp)?cat papa in oras ca ei zic 12,5....dar sunt curios daca e asa sau nu ???
                    e vorba bineinteles de ultimele modele de accord pe benzina!!!
                    Sunt pe punctul de ami lua o masina ,ma oprisem la honda,dar cea de 2,4 dar nu a reusit nimeni sa ma convinga pana acum..sper acu macar...
                    Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                    epitesti.ro
                    anunturi.epitesti.ro

                    Comment


                    • #25
                      Pai consumul nu difera de cel pe care honda il sustine asta daca mai si schimbi vitezele in oras. Daca te duci mai sus de 6000 consumul o sa fie mai mare de 12%. Insa acel feeling.......
                      8)
                      Dupa multi km masinuta asta se comporta la fel ca in prima zi adica exemplar.Daca ar fi sa aleg din nou o masina tot accord mi-as lua.
                      Bafta.
                      Honda Accord 2.0i Sport
                      Mods: mai multe - da' mi-e lene sa scriu...

                      Comment


                      • #26
                        Mohaator si Giovany, bine ati venit printre noi!!!

                        Giovany, singurul care poate sa te convinga, esti tu, facand un test-drive la ei.Dupa vorba "cel mai bun ajutor, e ala care ti-l dai tu singur".
                        Parerile altora, fie ei si specialisti, sant poate de folos, in unele privinte, asa cum se vede mai sus, dar sa nu uitam, toti oamenii au gusturile si preferintele lor, deci nimeni nu va fi lipsit de subiectivitate.
                        Daca zici ca, esti foarte interesat de o masina - indiferent ce fabricat - eu nu pot decat sa-ti recomand sa-ti faci o programare la un test-drive, rugandu-i sa ti-o lase mai multe ore, fiindca cei ce sant cu adevarat interesati chiar vor sa testeze masina in cat mai multe conditii posibile si daca mai ai pe cineva ("cunoscator") langa tine, nu vad ce te-ar tine de la asta!
                        Bineintels ca, internetul, in speta forumurile de specialitate ti-ar putea fi de mare ajutor, iar faptul ca, masina asta ( cu mici diferente) este disponibila si in SUA, iti va usura si mai mult munca, deoarece acolo vei gasi totul in engleza si cu siguranta tot felul de pareri si experiente.
                        Cred ca, Mohaator te va ajuta cu placere!
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #27
                          am fost la buc (eu fiind din pitesti) si am facut drive test cu accordu pe motorina........m-a innebunit cum putea sa mearga masinuta... dar cosultand lista de preturi a observat ca mai pe bugetul meu este cea pe benzina de 2.0 sau cea de 2,4....deja raul era facut deoarece fara nici un pic de vrajeala de3 luni jumate numai la ia ma gandesc asa de rau m a innebunit.acu trebuie sa ma duc iar la buc ... bla bla bla.la pitesti avand doar ictdi la dispozitie pt drive test.
                          ma gandeam eu asa daca aia de 2,2 icdti cu 140 cp merge asa ,dar aia de 2,4 cum e?? ,pana ma hotarasc eu pana n feb-martie sa i au o masina (si bineinteles sa fac drive test) ideea era sa mi da ti o parere ....
                          Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                          epitesti.ro
                          anunturi.epitesti.ro

                          Comment


                          • #28
                            Conform datelor de pe viitorul site Hondafan :wink: ... atat Sedan-ul cat si Tourer-ul de 2000 cmc consuma 10.3 litri in oras. Acestea sunt cifrele oficiale.
                            Without racing, there is no Honda

                            Comment


                            • #29
                              pe siteul honda romania, accordu de 155 cp 2.0 zice ca ,consuma 10 si ceva,iar cel de 190 cp 2,4 consuma 12 si ceva urban,ma interesa daca ce zic ei se adevereste dupa cumpararea masinii....
                              am auzit versiuni cum ca daca fabricantu zice 10 in realitate e 11 si asa mai departe...asa sa fie????
                              Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                              epitesti.ro
                              anunturi.epitesti.ro

                              Comment


                              • #30
                                mda, depinde si de stilul de mers si de cozile de la semafoare, eu am scos in oras zilele astea 15/100km cu motorul de 1.6
                                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                                Comment

                                Working...
                                X