Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Victorie!!!
    Daca mai tin bine minte in manual scie ca in caz de tractare/remorcare trebuie demontat spoilerul.La spate xander ai fotografiat ceva?
    Accord 2.0i i-VTEC 2007
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

    Comment


    • Frate daca ma tavaleam si in spate nu ma mai primea prietena mea in casa, dormeam pe presul de la intrare... :lol: O sa incerc sa rezolv si acest mister, sa vedem ce iese...
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • Dar cu grija, sa nu ajungi pe pres. Pe spate uita-te pe la mijlocul barei din spate.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • eu zic sa facem un topic separat pe tema asta (sau sa faca un moderator split) pt ca deja o dam in SF :roll:
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • am facut si pozele.
            se observa si din fotografii ca scutul motor implicit si baia de ulei a motorului,sunt mai jos decat carligele de remorcare,deci ,,sperantele,, ca ar proteja cumva masina pe dedesupt nu-si au acoperire reala.
            si ca sa terminam cu off topicul,am pus si poze cu bateria de 72A montata pe accord,poate vor fi de ajutor cuiva dispus sa scape de acest ,,bug,, stresant al minunatului accord. 8)
            aici cica ar fi dovezile :roll: : http://hondafan.etp.ro/gallery/v/johnwst/
            soferia este mai inselatoare decat viata..

            Comment


            • nice, thanx ca ai depus efortyul sa faci fotografiile. pacat ca n-ai facut si una-doua din lateral, eram curios cam cat de jos sunt amplasate (in comparatie cu bara fata).

              Comment


              • hehehe!am acumulator nou.mi l-au schimbat!!
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • ti se pare ca acum porneste mai repede (invarte mai putin) ?
                  eu park am tendinta sa zic ca da in cazul meu si vroiam sa vad si opiniile altora :roll:
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • Si eu as fi curios sa aflu daca scapi de invartitul ala lung si nasol cand schimbi bateria. Ar fi cu atat mai interesanta parerea celor care si-au montat alta baterie mai mare... Uneori mi se pare ca dai prea mult la automat ca sa porneasca, mi-ar fi placut sa iti "ia cheia din mana" cum se zice. :?
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • exact aceeasi senzatie o am si eu...

                      Tom care a avut 2.4 zice ca e normal si ca asa pornesc Accord'urile... dar nush :?
                      The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                      DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                      Comment


                      • Accordul meu (2.4) se comporta identic si la fel cu invartitul cheii (lunguietz). Nu e chiar o problema

                        Comment


                        • aseara cand am pornit-o a luat-o parca mai repede!dar poate fi placebo!am sa urmaresc si azi!oameni buni,sx"cheia din mana" nu ti-o mai iau de mult masinile cu MPI.si cu cat litrajul este mai mare cu atat turele sunt mai multe!1.4 o ia mai repede decat 2.0.asta e clar!si nici nu vreau sa o ia asa repede!cu cat invarte in gol mai mult, se amorseaza pompa de ulei si nu va mai avea o pornire "uscata"!
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • In mod cert perioada de invartit pe electromotor poate fi influentata de "cantitatea si calitatea" curentului. Accord-ul porneste cam incet, sa zicem, bateria este destul de mica pt cata electrica este pe masina. Cu cat dureaza mai mult cu atat bateria are sanse mai mici de viata lunga.

                            Eu daca o sa pot si vor fi probleme de schimbat pe garantie o sa-mi caut o baterie de camion (55+) sa-mi pun, dar de 12V.
                            2007 CL7, Graphite Pearl

                            Comment


                            • Originally posted by razvan p.
                              asta e clar!si nici nu vreau sa o ia asa repede!cu cat invarte in gol mai mult, se amorseaza pompa de ulei si nu va mai avea o pornire "uscata"!
                              Man, mare adevar ai spus. =D>
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment


                              • La viteza cu care electromotorul invarte, uleiul cred ca nici nu se misca din baie . La relanti (800RPM) uleiul aproape ca nici nu ajunge in chiulasa. N-am fost curios sa scot busonul la relanti cu soc (1500RPM), dar uleiul fiind rece cred ca nu sare nici eun strop.
                                2007 CL7, Graphite Pearl

                                Comment

                                Working...
                                X