Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce vrei sa schimbi un model de care esti multumit, si de ce ai nevoie de curent mai mare?

    Comment


    • Am Accord 2009 CU2/AT. Pe mine primul acumulator m-a tinut 3 ani si 2 luni. Al doilea 3 ani si 10 luni. Ambele originale, cu primul a venit masina, al doilea l-am schimbat la Asko. Probabil ca drumurile scurte si dese prin oras si-au spus cuvantul.

      La sfatul unui coleg de forum (BlackMagic), transmis prin FlorinCristea ( stiu, lantul slabiciunilor) carora le multumesc, am pus un acumulator Moll m3 plus K2, de 71 Ah, made in germany, fabricatie saptamana 26, an 2015. Mai intai am vorbit la Asko unde mi s-a spus ca se poate pune un acumulator de maxim 70 Ah. Pentru asta a trebuit scoasa tavita de plastic care iese foarte usor iar acumulatorul a avut spatiu suficient. Nenea de unde l-am luat a fost foarte ok in sensul ca mi-a pus peste tabla un material folosit pentru protectia bateriilor iarna, facut din pasla la exterior cu burete in interior, pe care l-a taiat dupa forma locasului. Iar brida metalica ce tine acumulatorul pe pozitie s-a potrivit aproape perfect. Oricum nu are joc.

      Despre cat de bun e acumulatorul nu-ti pot spune inca pentru ca l-am pus abia azi dar merg pe mana lui BlackMagic !

      La magazin ai mai multe variante, si de 60 si de 62 Ah parca, dar am pus maxim pentru ca pe mine bateria m-a disperat, tot timpul avand senzatia ca ma lasa. De altfel si in cartea tehnica se precizeaza ca daca lasi masina nepornita mai mult de 2-3 zile sa opresti senzorul de lumina ceea arata ca la 45 Ah e clar subdimensionata.

      Magazinul e aici

      http://www.moll-baterii.ro/moll-bucuresti

      Succes!
      '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

      Comment


      • Originally posted by CatalinP View Post
        De ce vrei sa schimbi un model de care esti multumit, si de ce ai nevoie de curent mai mare?
        Pt ca intotdeauna mi s-a parut ca se chinuie la pornire si este un picut subdimensionata.
        Iar daca lasi radio-ul pornit 10-15 min n-o mai pornesti.

        Comment


        • Originally posted by bigstation View Post
          Pt ca intotdeauna mi s-a parut ca se chinuie la pornire si este un picut subdimensionata.
          Iar daca lasi radio-ul pornit 10-15 min n-o mai pornesti.
          Exact!
          '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

          Comment


          • Vi s-a parut.

            Comment


            • Acuma, stii vorba aia, daca doi oameni zic acelasi lucru... No offence and no flame
              '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

              Comment


              • eu in 8 ani de accord 2,4 am schimbat 4 baterii iar acum sunt la a 5 a
                pe 2,4 bateria stock e o mare mizerie
                "Ethics. That's always so inconvenient."
                Cal Lightman

                Comment


                • N-auzi domne' că vi se pare?
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • Originally posted by zagado26 View Post
                    Acuma, stii vorba aia, daca doi oameni zic acelasi lucru... No offence and no flame
                    Nu e niciun offence si niciun flame, dar afirmatia de mai jos e falsa.

                    Originally posted by bigstation View Post
                    daca lasi radio-ul pornit 10-15 min n-o mai pornesti.
                    Porneste foarte bine si dupa o ora de ascultat radio sau ipod.

                    Iar ca sa preintampini descarcarea bateriei cand stationezi cu motorul oprit, ar fi utila o baterie de capacitate mai mare, si nu neaparat una cu un curent (amperaj) de pornire mai mare.

                    Comment


                    • Nu pe Accord, ci pe Civic, cu bateria stock am rămas īn pană primăvara, cam pe la vārsta de 4 ani, după vreo 20-30 de minute de ascultat CD cu motorul oprit.
                      Ăsta a fost īnceputul sfārşitului. La sfārşitul verii a zburat şi a făcut loc uneia de 60Ah.
                      '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                      Comment


                      • Chiar sunt curios să văd dacă ți s-a părut și ție.
                        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                        My cars:

                        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                        Comment


                        • Mi s-a părut că nu mai porneşte cānd am ajuns la maşină (pasagerul se plictisise aşteptāndu-mă şi a băgat un CD).
                          Dar cu cablurile din portbagaj şi cu maşina unui coleg mi-a trecut impresia. : ))
                          '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                          Comment


                          • A, păi nu e important ce ți s-a părut ție Stai să vedem, ai răbdare, trebuie să știe și asta.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • E diferenta mare de consum intre 30 min de CD si 30 min de radio, asta va spun sigur. Mai repede asculti de pe stick cand e motorul oprit, CD-ul consuma de rupe.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • O baterie de acumulatori care nu tine cel putin 3 ani, sub sau corect dimensionata e cu probleme.
                                Intre 3-5 ani e ok, peste 5 e fenomen.
                                Intr-adevar, la motoare peste 1.8 benzina, 45 Ah e cam putin.
                                Iar cu diesel-ul e o alta poveste.
                                O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

                                Comment

                                Working...
                                X