Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • simtindu-ma cu musca pe caciula pt ca am schimbat-o de 3 ori va pot spune ca am prins toate testerele!dealerul de la iasi insa ATI,se comporta cu clientul astfel incat si daca imi iua alta marca de masina tot acolo imi fac service-ul!

    PROBLEMA ESTE REALA la acumulatorii de 45AH!am demonstart-o ca s-a rezolvat cu asta mai maricel de 48AH!

    CEI DE LA HONDA SE INCAPATANEAZA SA RECUNOASCA GRESEALA!
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • DE ACCORD CU TINE..!
      Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

      Comment


      • tovarasi hondari... aberez si eu si zic ca fiabilitatea 100% nu e deloc profitabila. ok, fiabilitatea iti aduce un plus la imagine care are ca ,consecinta niste vanzari mai mari... sa zicem 20-30%. insa cascavalul gros nu iese in industria auto de azi din vanzarile de masini noi. daca le mai faci si fiabile de nu se strica chiar nimic 5-10 ani de zile... ai cam imbulinat-o fata de restul constructorilor, dpdv al profiturilor. mori cu fiabilitatea in brate
        de asta bateria e lesinata, ambreiajul face click dreapta, lacul e subtire, etc... ca sa nu uite nimeni pe unde e servisu. credeti voi ca de 6-7 ani de cand sunt problemele astea, honda nu a fost in stare sa schimbe componentele respective? come on! sunt lasate asa strategic... chestii oarecum minore, care sa nu supere prea tare atunci cand apar
        nu zic acuma ca la honda si-au bagat coada masonii ... zic doar ca honda nu e o companie chiar atat de usa de biserica cum o vad unii. uitati-va numai la cat bullshit ne baga cu hibridele, eco'n-sus-si'n-jos, fun-to-drive, blah blah blah
        ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

        Comment


        • gab1, cam asa, asta e explicatia corecta razvane, sa vedem cat te-o tine si asta de 48Ah...

          Comment


          • Pai cam ce legatura are Honda cu service-urile? Oricum piesele care se strica (sa zicem lacul, bateriile) nu sunt facute de ei si nici vandute de ei, deci nu le aduc profit schimburile in garantie. Ba chiar le aduc costuri.
            ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
            Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
            Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
            Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

            Comment


            • Originally posted by razvan p. View Post
              simtindu-ma cu musca pe caciula pt ca am schimbat-o de 3 ori va pot spune ca am prins toate testerele!dealerul de la iasi insa ATI,se comporta cu clientul astfel incat si daca imi iua alta marca de masina tot acolo imi fac service-ul!

              PROBLEMA ESTE REALA la acumulatorii de 45AH!am demonstart-o ca s-a rezolvat cu asta mai maricel de 48AH!

              CEI DE LA HONDA SE INCAPATANEAZA SA RECUNOASCA GRESEALA!
              Pentru mine este foarte reală lipsa acestei probleme la aceeaşi baterie de 45AH, pe Honda Accord (este a 3-a iarnă).
              Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

              Comment


              • Originally posted by rezare View Post
                Pai cam ce legatura are Honda cu service-urile? Oricum piesele care se strica (sa zicem lacul, bateriile) nu sunt facute de ei si nici vandute de ei, deci nu le aduc profit schimburile in garantie. Ba chiar le aduc costuri.
                pai banuiesc ca o parte din profitul (din piese+manopera) unui service autorizat honda ii revine cumva si companiei mama honda... ca o fi 20%, 50% sau 70% nu stiu. cam stim cu totii pretul la piesele si manopera din servisurile autorizate honda. iar piesele respective da, nu ei le fabrica. ei doar le vand punandu-si un adaos. 10%, 50%, 200% nu stiu.
                ochii care nu se vad se uita... asa ca tinem aproape
                ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                Comment


                • Pai tu ce profit crezi ca face Honda daca inlocuieste baterii pe garantie, ca dupa garantie nu cred ca e cineva atat de batut in cap sa puna tot baterie "originala".
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • Man, eu tot nu inteleg: cand ai probleme in *garantie*, producatorul masinii (Honda) inlocuieste piesa gratis pentru tine, deci pe costul ei. Unde vezi profitul aici? Cand esti *dupa* garantie, iti iei ce te coafeaza, nu neaparat piese de origine. Sincer sa fiu, mi se pare o decizie de business cel putin indoielnica Si nici nu cred ca Honda Japan are vreo cota parte din manopera de la Asko sau altii.
                    ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                    Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                    Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                    Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                    Comment


                    • Delphi, nu m-ai inteles. cand cineva ajunge in servis cu ambreiajul clipocind sau cu bateria oparita... mai face o verificare ceva, mai vede un accesoriu, mai isi aduce aminte unde e servisu in caz de probleme, etc. honda pierde o baterie si niste vaselina, dar castiga pe alte parti. plus ca iti arata cat de draguti si grijulii sunt ei cu clientii
                      e in interesul lor sa te tina aproape, sa te fidelizeze... daca Doamne fereste se trezesc toti si gasesc sa-si faca reviziile intr-un service non-honda, unde oamenii sunt mai priceputi, preturile pieselor si manopera mult mai decente?... sau iarasi, daca se trezesc toti si incep sa cumpere honde din ungaria sau ue?
                      eu zic ca compania mama stie ea ce face si se asigura astfel incat sa ne vedem mai degraba cate putin si strategic, decat sa ne ducem doru' si sa uitam cum aratam la fata

                      ar mai fi o chestie... sa zicem ca honda face o masina la care nu se strica nici o componenta timp 10 ani de zile si la care revizia o faci odata la 5 ani. si nu dai pe la servis decat in caz de accident, incat uiti si unde se afla acesta... pai profiturile ar fi aceleasi? sa fim seriosi.
                      de ce o lungesc cu masina electrica si cu cea pe hidrogen pana in panzele albe? de ce ne aburesc cu hibridele lu peste, dar pe la spate toti constructorii se lauda cu prototipurile lor electrice? pt ca o masina de 7 ori mai fiabila si mai simpla nu le aduce lor acelasi profit. deci tehnologia "nu e inca gata"
                      ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                      Comment


                      • Dupa doua nopti cu -30 si -27 grade azi dimineata nu a vrut sa mai plece. I-am dat curent de la alta masina si a pornit.

                        La relanti, alternatorul incarca. Cu motorul cald, si sub 1000 RPM, tensiunea la bornele bateriei este de 14.2V - mistery solved.
                        2007 CL7, Graphite Pearl

                        Comment


                        • e ok de stiut asta, se zicea pe aici pe undeva ca la cl7, alternatorul nu incarca la relanti (ceea ce era bineteles cel putin dubios-adica dc stai cu mototul pornit intr-o parcare, vreo 2, 3 ore ramai fara curent...!??!?!)
                          Honda Accord, 2007, 2.0 M/T-155CP, Royal Blue Pearl

                          Comment


                          • Era un nonsens, nu exista masina care sa nu incarce la relanti.
                            ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                            Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                            Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                            Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                            Comment


                            • akebono,esti sig ca era 14,2 la relanti?eu atat am vaz max pe autostrada!la ralanti parca e 12,8...

                              ma rog atat afiseaza detectorul radar
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • Da, foarte sigur (atat cat ma pot baza pe un multimetru digital mediocru). Este tensiunea normala de incarcare a bateriei.
                                Este posibil ( sunt aproape sigur )ca la priza din masina (unde ai avut detectorul) sa existe un limitator de tensiune. Ca idee as putea sa masor si priza sa vedem prin comparatie la acelasi moment.
                                Cu 12.8V nu se poate incarca bateria. Tensiunea normala este undeva pana la 14.4V in mers la cele mai multe masini.
                                2007 CL7, Graphite Pearl

                                Comment

                                Working...
                                X