If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu o problema care cred ca e legata tot de bateria masinii. La prima pornire dimineata, exact cand invart cheia in contact imi apar mesajele galbene pe ecran sa verific ori sistemul VSA ori sistemul ABS. Eu banuiesc ca in momentul pornirii motorului tensiunea din baterie scade destul de mult, aceasta fiind cea originala si avand aproape 3 ani. Mai are cineva astfel de mesaje?
Am si eu o problema care cred ca e legata tot de bateria masinii. La prima pornire dimineata, exact cand invart cheia in contact imi apar mesajele galbene pe ecran sa verific ori sistemul VSA ori sistemul ABS. Eu banuiesc ca in momentul pornirii motorului tensiunea din baterie scade destul de mult, aceasta fiind cea originala si avand aproape 3 ani. Mai are cineva astfel de mesaje?
La fel am patit si eu; dupa ce s-a descarcat si am pornit-o ajutand-o de la alta masina, mi-au ramas senzorii de ABS si VSA aprinsi, insa am mers cu ei asa pana s-a mai incarcat bateria. La urmatoarea pornire, a fost ok, s-au stins normal, dupa cateva secunde de la punerea contactului.
Concluzia mea a fost ca se comporta asa din cauza curentului prea slab din baterie, si nu trece de autoverificarea pe care si-o face la pornire.
si eu primeam mesaje de eroare foarte scurte, care dispareau imediat (nici nu prea apucam sa vad ce anume spune). Mesajele au incetat sa mai apara dupa ce am schimbat bateria. Concluzia o tragi tu.
In seara asta acumulatorul de pe Accord-ul meu si-a dat duhul dupa exact 4 ani de utilizare zilnica si 103 mii km.
Maine voi cauta acumulator nou.Aveti idee care este amperajul minim pe care trebuie sa-l aiba la CN1?
Am o mica nedumerire referitor la acumulatorul de la accord care da semne de duca, am verificat "ochiul" de control si imi zice sa pun apa distilata daaarrr nu am vazut si "optiunea" de acumulator descarcat.... si ma intreb ce sa fac.. sa iau altul sau sa pun apa si sa ma rog sa nu raman in camp??
EX. Accord '05 CL9 Satin Silver Del Sol '94 ESI CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT BMW Z4 '03 Titan Silver
Prima optiune ar fi sa pui apa si sa vezi comportamentul de dupa, tot ce e posibil sa isi revina si sa scapi de niste bani dati.
Oricum, ar trebui si sa o tii un pic la un incarcator, dupa ce completezi cu apa, e recomandat.
Daca si dupa operatiunile astea tot nu isi revine si da semne de moarte iminenta, schimb-o cu ceva mai mare si ai scapat de griji.
Si mie imi cedeaza acumulatorul masinii. Explicatia pe care mi-a dat-o cineva de la service a fost ca japonezii aleg aceasa varianta a acumulatorului mic din motive ecologice. Si m-a sfatuit sa-l schimb chiar de cind am ridicat masina, cica mai bine sa nu ma prinda iarna cu el.
Personal mi se pare o prostie, sau mai bine zis prosteala pe fata. Ok, daca iei in calcul utilizarea a mai putine materiale si acid pentru o baterie mai mica, ar avea o logica. Dar faptul ca vei cumpara o baterie noua in fiecare an sau la fiecare an jumatate va genera in final mai mult deseu decit daca ai avea o baterie sanatoasa care te-ar tine 3-4 ani.
Oricum esti silit sa iei altceva, ca nu e nimeni absurd sa puna o baterie similara pe masina ca sa ramina in drum cind ii e lumea mai draga.
In concluzie daca au facut alegerea asta ca sa iasa mai ieftin, e o bila neagra destul de mare parerea mea, la detalii, exact acolo unde japonezii ar trebui sa exceleze.
Comment