Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dinoc
    replied
    De ce ar conta capacitatea la start?
    CCA-ul este cold cranking la - 18 grd.
    Capacitatea īți spune cat timp poți lasa consumatorii porniti cu motorul oprit.

    Tu te referi la o baterie cu probleme defapt și vrei sa spui ca făcānd comparație intre 2 baterii cu probleme sunt șanse mai mari mari sa pornești mașina cu cea de capacitate mai mare care implicit are și CCA-ul mai mare, cam asta intuiesc eu ca vrei sa spui. O baterie cu probleme nu va oferi CCA-ul corect și de aceea va crea probleme la pornire. Dacă ambele baterii au același procent de degradare atunci sunt șanse mai mari sa īți rămānă suficient CCA cat sa pornești mașina cu bateria mai mare.

    Io ma refer la o baterie sănătoasă și spun ca cea OEM este suficienta pentru a porni mașina indiferent de condiții.
    Last edited by dinoc; 16-11-15, 17:56.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    Contează CCA-ul pentru pornire, nu capacitatea, iar 420 CCA (cat are cea OEM) sunt suficienți sa pornească un benzinzar 2.4.
    Doar partial adevarat pentru ca dupa 2 saptamani de -15 , -20 grade afara, conteaza si capacitatea, adica ce buffer mai are in ea. Deci dupa mine personal conteaza ambele, si CCA si capacitatea. Capacitatea mica , rusinica mare, am fost patit, nu mai imi trebuie. De 2 ierni nu mai am problema asta.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Contează CCA-ul pentru pornire, nu capacitatea, iar 420 CCA (cat are cea OEM) sunt suficienți sa pornească un benzinzar 2.4. Am pornit-o bine și cu 300 și ceva de CCA cu o Varta slim 45Ah aftermarket.
    Sigur nu au calculat greșit inginerii Honda, CCA-ul minim necesar pentru pornirea unui benzinzar
    Dacă era necesar mai mult, sigur ii puneau baterie ca la diesel din aia mare și foarte grea, nu s-ar fi zgārcit la benzinzar
    Partea negativa pentru cea slim este ca nu rezista mult, de ex. dacă ai uitat farurile aprinse sau plafoniera. Dar dacă ai grija la acest aspect și nu ai nu știu ce alți consumatori mari aftermarket, te descurci foarte bine cu cea stock.
    Last edited by dinoc; 13-11-15, 22:09.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Originally posted by Yannlepantrec View Post
    Aceeasi baterie o aveam la Matiz. Pentru un 2 litri mi se pare insuficienta. Poate e suficienta la inceput, dar dupa vreo 2 ani si o iarna geroasa nu mai e!
    Cam asa. Eu am din 2012 o Caranda Calciu 45/330 (nu dati cu pietre, n-am avut timp, asta era-n stoc, ca Varta mi-a mincat-o BT-ul ) care intra in a treia iarna. Pusa pe redresor doar cind au fost gerurile cele mari. Isi face treaba, nimic de zis dar nu indraznesc sa pornesc vreun consumator daca motorul nu merge. O sa ma treaca si de iarna asta, cred, dar una mai mare mi se pare obligatorie in iarna 2017.
    PS: n-am vazut vreo diferenta intre Caranda asta si Varta Blue 45/330.

    Leave a comment:


  • Yannlepantrec
    replied
    Aceeasi baterie o aveam la Matiz. Pentru un 2 litri mi se pare insuficienta. Poate e suficienta la inceput, dar dupa vreo 2 ani si o iarna geroasa nu mai e!

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Pai adaugi 5-6 kg sau mai mult exact īn botul mașinii . Dacă aveam bateria īn portbagaj nu ma deranja. Īn fine sunt fineturi

    Și cānd spui ca este mica la ce te referi, la faptul ca nu poți uita mai mult timp plafonierea sau farurile aprinse ?
    Cea OEM este suficient de puternica sa pornească mașină la orice temperatura.

    Originally posted by Yannlepantrec View Post
    De ce va e frica de baterii mai puternice? Mie mi se pare mica rău bateria asta de 45 pe care o am și eu pe mașină. Pe viitor tot spre una de 65 ma orientez chiar dacă scot māneca aia de protecție a bateriei. Măcar nu mai stau cu frica iarna ca rămān fără curent cānd mi-e lumea mai draga.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    La voi e chiar mai simplu, se potriveşte brida.
    La Civicul 1.8 trebuie schimbată/ modificată şi aia.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Sunt prea grele bateriile mari. Creste riscul de "understeer".

    Leave a comment:


  • Yannlepantrec
    replied
    De ce va e frica de baterii mai puternice? Mie mi se pare mica rău bateria asta de 45 pe care o am și eu pe mașină. Pe viitor tot spre una de 65 ma orientez chiar dacă scot māneca aia de protecție a bateriei. Măcar nu mai stau cu frica iarna ca rămān fără curent cānd mi-e lumea mai draga.

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    Nu, cu siguranta nu.

    Asa arata bateria intoarsa, cu bornele originale, fara tavita aia de plastic din jurul bateriei originale.
    Last edited by cci; 13-11-15, 17:08.

    Leave a comment:


  • zoltan
    replied
    Originally posted by cci View Post
    Exact bateria aia o am si eu pe CL7, 2.0 benzina.
    Functioneaza fara nicio ezitare din August 2010.
    Cum am scris mai sus - trebuie scoasa tavita si intoarsa bateria (cele asiatice au bornele invers) - nu trebuie sa schimbi nimic. Cam ca peste tot = daca esti paralel platesti .
    si nu trebuie schimbata si borna aceea la care se leaga? ca ala asa a zis, curelusa aceea

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    Exact bateria aia o am si eu pe CL7, 2.0 benzina.
    Functioneaza fara nicio ezitare din August 2010.
    Cum am scris mai sus - trebuie scoasa tavita si intoarsa bateria (cele asiatice au bornele invers) - nu trebuie sa schimbi nimic. Cam ca peste tot = daca esti paralel platesti .

    Leave a comment:


  • zoltan
    replied
    va salut, azi am fost la Rombat, nenea ala e un idiot, anti masini japoneze, a zis ca pe majoritatea ii trimite la plimbare, dar nu am ce sa fac, e singura reprezentanta din oras, in fine, mi-a zis ca singura pe care o poate pune e Rombat Premier 65Ah , 640 A, si a mai zis ca o sa dureze cam 1h, timp pe care nu il aveam la dispozitie asa ca o sa ma duc luni , totodata a spus ca trebuie sa schimbe bornele, sau borna(chiar sunt paralel cu termenii tehnici). Va pun o poza cu bateria mea curenta, are 2 ani, in februarie expira garantia, dar nu mai stau cu ea si asa am de multe ori emotii cand o pornesc dimineata sau dupa distante mici.
    Click image for larger version

Name:	P1010315.jpg
Views:	1
Size:	56.4 KB
ID:	721878
    Masina este un CL7/2 Benzina, 2.0
    Va intreb, merge bateria asta? Incape pe tavita? Ma gandesc ca suportul de plastic de la cea curenta o sa il scoata, sa ma duc cu ceva polistiren la montaj? Ca nu am incredere in ala ca stie ce face.


    UPDATE:
    Am mai vorbit cu un baiat, imi poate oferi o baterie de la firma Banner (Austria) care intra si in slot, incape pe tavita tot
    Fisa tehnica : http://www.bannerbatterien.com/backe...3545230101.pdf
    Stiti ceva de acest brand/baterie, o tin 2 ani si gata?
    Last edited by zoltan; 13-11-15, 10:19.

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    Corect, trebuie să scoți protecția (antiacid?) de plastic si sa rotești bateria nouă. Toți am făcut asta cānd am trecut la Rombat Premier.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Atunci e ok.

    Sent from my A0001 using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X