Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dacliber
    replied
    iei AGM sau litium-ion si nu mai curge nimic
    http://www.fullspectrumpower.com/col...ducts/pulse-p3
    http://www.ziptyracing.com/earthx-etx24c-battery-1/
    sau Optima, Exide, Odyssey, Total Power, Kinetik, Intimidator, etc e adevarat ca ceva mai scumpe, dar asta este daca le vrei pe toate.

    Eu am mers 2 zile si cu bateria de Matiz, fara probleme, e adevarat ca ziua, doar cu muzica pornita. Nu m-am gandit sa dau niste cerculete, sa vad diferenta. Dar recent am venit pe curbe destul de tare, si nu am simtit ca cele 19kg din bot fac sau nu, diferenta. Probabil suspensia si rotile late sunt de vina.
    Pt cei care au curaj si incearca noi solutii, circula de ceva timp pe youtube si diferite siteuri https://energiegratis.wordpress.com/...u-capacitoare/

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Cred ca este invers cu greutatea, mai mult pe față la fwd, mai elimina din understeer [emoji4]

    Tavita originala de plastic cu pereți īnalți are rol de a proteja īmpotriva scurgerilor.
    Dacă as pune o baterie mare as cauta o tavita pentru ea, de ex cea de Accord diesel care are stock baterie mare. De văzut dacă se potrivește și la benzinar.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    momentan am bere in porkbagaj.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Muti bateria īn portbagaj, să fie și mai fun
    Dacă mai ai și bare stabilizatoare, o adevărată provocare

    LE
    Mulțumesc Delphi pentru atenționare.
    Last edited by BlackMagic; 17-11-15, 16:41.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Originally posted by dacliber View Post
    Sunt de acord ca, greutatea in plus in botul masinii, poate fi o problema, sau ca bateria OEM e suficienta, dar ce faci cand nu ai bani de OEM, sau nu gasesti pe moment, nu te intereseaza viteza in curbe, ci doar kg de boxe si amplificatoare din portbagaj? sau bixenoanele si ledurile aferente.
    Daca ai kg de boxe in portbagaj, problema e rezolvata, compensezi.
    Deja trebuie sa fii atent la oversteer.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Originally posted by ticker View Post
    Credeti ca o baterie noua de 45 Ah cu CCA de 420A porneste mai prost masina decat una veche de 63Ah si CCA 420A (scazuti in timp de la 600CCA)?

    Eu nu cred asta.

    Sunt de acord cu Dinu.

    Referitor la tavita si altele, am cumparat Jazz-ul SH cu baterie de capacitate mai mare si mi s-a atras atentia la Asko ca incepe sa "manance" din cabluri si mi s-a recomandat sa trec la dimensiunea originala.
    Credeti ce vreti, eu sunt patit, 2 ierni la rand cu 45Ah , a trebui sa o pornesc cu baterie de Fabia. Asta cu baterie varta , noua de 45Ah.
    Cum am zis, drept dovada e buna si acum, dupa doi ani (acum face 4) de depozitare, are curent/tensiune in parametri.

    Astalalt noua de 60Ah nici nu a carait dupa 2 ierni. O vedem din nou. Parerea mea capacitatea si CCA sa fie cat mai mari. Poate sa imi recomande producatorul verzi si uscate, atat timp cat alternatorul duce e ok.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Si la Jazz e spatiul suficient...

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    OK, am inteles. Nu e cazul la Accord / baterii normale (mari) Rombat sau ceva de genul - spatiul fiind mai mult decat suficient.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    se "taie" de o margine de sus a bateriei.

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    Cum "mananca" din cabluri? Se subtiaza / se transforma in oxizi? M-ai facut curios.
    [Eu am vazut candva praf alb / verzui pe la borna rosie, dar s-a curatat usor si nu s-a mai format dupa ce am pus niste WD40 pe acolo.]

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Credeti ca o baterie noua de 45 Ah cu CCA de 420A porneste mai prost masina decat una veche de 63Ah si CCA 420A (scazuti in timp de la 600CCA)?

    Eu nu cred asta.

    Sunt de acord cu Dinu.

    Referitor la tavita si altele, am cumparat Jazz-ul SH cu baterie de capacitate mai mare si mi s-a atras atentia la Asko ca incepe sa "manance" din cabluri si mi s-a recomandat sa trec la dimensiunea originala.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    De ce ar conta capacitatea la start?
    Capacitatea priveste-o ca pe un buffer de energie, presupunem ca are valoare 100 la 20 grade, pe masura ce scade temperatura acesta valoare scade, daca e frig peste noapte de la 100 se duce la 80 sa spunem, daca e frig timp indelungat, sa zicem 2 saptamani se duce si mai mult 60%, daca e frig extrem -20 grade , dupa 2 saptamani mai ramane 20-30%. Daca ai facut 5 porniri in aceste conditii, pe zi, mergi 2 km, opresti peste noapte, reiei ciclu, posibil sa ajungi la zero cu capaciatatea. Cat despre curentul de pornire e la fel, daca la 20 grade sa spunem 100Ah, spre -20 si dupa 1-2 saptamani daca iti mai da vre-o 80Ah e bine. Asa ca cu cat e mai mare cu atat e mai bine in conditii de temperatura scazuta.

    Poti cauta si pe net, caldura si frigul extrem e moartea pasiunii la baterii. Isi pierd din capacitate. Aceasta capacitate revine la normal cand se intoarce la temperatura optima de 20 grade cu conditia sa nu le golesti de tot la cald/frig.

    Cu ultima baterie cu care am avut probleme este buna varta de 45 sau 47Ah, exact nu mai retin, functioneaza si acum, am depozitato 2 ani fara utilizare de cand am dat-o jos. De ce zic ca e buna ? I-am donat-o cuiva, am masurat-o cu aparatul si dupa 2 ani de odihna era in parametri. Am pus-o pe masina a luat-o la sfert de cheie. Dar la iarna daca e frig tare o sa aiba probleme. Daca era busita nici 10V cred ca nu mai avea.

    Leave a comment:


  • dacliber
    replied
    Daca motorul e inghesuit, iti intaleg punctul de vedere, desi, un plastic subtire ce acopera alta carcasa de plastic e inutil, din punctul meu de vedere. Am mai spus si in alte parti, ca, daca ar fi folosit un box facut din alucobond, textolit, sau alt material revolutionar, vopsit sau acoperit cu materiale refractare, as fi crezut ca e buna protectia aia. Asa, e doar un fel de asigurare psihologica, ca ei si-au facut treaba. Eu am scos protectia si modificat suportul pentru o baterie mai mare, inca de la inceput, si nu am probleme. Conteaza mai mult sa iei iarna, macar de 2-3 ori, cand e ger napraznic, bateria in casa, si eventual sa o tii in regim de incarcare-reconditionare.
    Sunt de acord ca, greutatea in plus in botul masinii, poate fi o problema, sau ca bateria OEM e suficienta, dar ce faci cand nu ai bani de OEM, sau nu gasesti pe moment, nu te intereseaza viteza in curbe, ci doar kg de boxe si amplificatoare din portbagaj? sau bixenoanele si ledurile aferente. Sau pur si simplu ideea ca ai rezerva de curent. Cred ca va faceti prea multe griji pt un plastic, e mai important sa nu ramai cu masina in drum.

    daca ar fi sa iau alta, as lua baterie topla sau zenith, ieftine si bune, comparabile cu marci de top
    Last edited by dacliber; 17-11-15, 00:08.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    ma intreb ce rost avea tavita originala a bateriei si "husa" de plastic, le-au pus degeaba cei de la Honda ?

    Leave a comment:


  • zoltan
    replied
    Am pus azi Rombatul de 65, e diferența de la cer la pămānt īntre zap-ul vechi de 45, recomand tuturor, tăvița se scoate și puțin cu ciocanul a dat īn tabla de sub tăviță, avea niște colțuri ascuțite și a spus ca de la trepidații s-ar putea īn timp fisura bateria, īn rest a fost pentru prima dată cānd am lăsat ac-ul și farurile să meargă după ce am oprit motorul

    Sent from my Lenovo A3500-FL using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X