Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sincer, cu masina oprita nu au masurat, deci nu am cum sa stiu, m-a interesat decat daca baga alternatorul sau nu, cert este ca la maxim 1an jumate maxim 2 orice baterie sa dus naiba.. Oricum niciodata nu am facut-o sa sufere, maxim 30 min de muzica la volum aproape de minim, altii tin cu orele si nu au treaba, bine sunt mai mari bateriile, dar oricat...
    Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
    epitesti.ro
    anunturi.epitesti.ro

    Comment


    • Fa ce ti-a recomandat BM.

      Fiind de capacitate mica, alternatorul o incarca mai repede si nu ai cicluri de incarcare lungi. Problema este curentul de pornire. De obicei pe ger apar problemele.
      Altfel, scoate suportul bateriei si monteaza una mai mare pe tavita. Sunt destui care au facut lucrul asta. Daca ai un consumator mare, poti sa pui orice baterie ca tot acolo vei ajunge.

      Comment


      • La 3 ani mi-au schimbat bateria pe garantie si din 2010 in coace asta originala merge fara probleme.Am sa vad la iarna ce va face.Daca puneti aftermarket luati una de valori apropiate nu va hazardati la unele mai puternice.

        Comment


        • Mai puternic vs standard: totul depinde de modul de exploatare; cea mai puternica va avea nevoie de mai mult timp sa se incarce la loc, deci nu e foarte potrivita pentru oras si distante scurte, pe cand cea de capacitate mai mica va face fata mai bine in situatia eescrisa, dar e mai putin rezistenta la solocitarile mai mari pe termen mai lung.
          -------------------
          There is no point of having if you can't share.

          Comment


          • Am fost la doua service-uri, care au masurat-o in toate felurile si au ajuns la concluzia ca nu are nimic masina. Totul e de la baterie.
            Honda Accord 2.0 Executive MT, 2006

            Comment


            • Daca poti, pune una mai mare, eu am inlocuit-o cu una standard, inainte de iarna, baterie Varta, modelul specificat pe topic.
              Pur si simplu cand sau ajuns la -20 grd C, am vazut zilnic cum se duce , putin cate putin. Pornea din ce in ce mai din lung. Pana a refuzat sa o ia. Invartea dar nu o lua.
              Am pornit-o imediat, cu o Fabia, cu cabluri, si a luat-o la sfert. Curentul furnizat si-a spus cuvantul. Tind sa cred ca nici vara, cu bateria aceasta noua, nu o ia mai din scurt cum a luat-o asta iarna ajutata de Fabia, cu cabluri. Pur si simplu "mi-a luat cheia din mana", si asta la -20 grd C. Am fost total surprins.

              De folosit masina am folosit-o zilnic si drumuri scurte si drumuri lungi. Nu se descarca, tine curentul, nu ii am ce reprosa. Pur si simplu am vazut cum bateria se duce putin cate putin.
              Daca stati prin zone mai friguroase, cautati sa puneti una cu furnizare de curent mai mare la pornire decat cea standard. E posibil sa rezolve problema. Acum eu raman la asta pana cand se duce. Nu a dat nici un semn inca. Dar urmatoarea clar ca nu va fi ce-a standard.

              PS: la incarcare nu am nici o problema, de obicei merg cu detectorul pe voltaj, acesta a fost in parametri tot timpul, inclusiv asta iarna.
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • Dupa o saptamana de stat in garaj, ieri dimineata am gasit bateria moarta (11.9 V). Am pus-o pe redresor, insa o voi schimba cat de curand; cum nu vreau sa am emotii la iarna dupa cateva zile de stat in ger, ma gandesc sa cumpar una deep-cycle, mai precis un KINETIC HC-1400 (acumulator deepcycle 60 Ah curent maxim: 1500A, greutate: 17,7 Kg, dimensiuni: 23 x 13,5 x 23 cm, tehnologie AGM). Incarcarea este OK (14,28 V fara consumatori, 13,85 cu consumatori) insa consumul de curent in stand-by este de 0,22 A iar asta explica si terminarea rapida a bateriei. In mod normal stiu ca nu se acorda garantie la acumulatori in cazul in care consumul in stand-by depaseste 50 mA. Alarma este de fabrica, in rest masina este stock, echipare Executive.
                Last edited by W0lfman; 26-08-12, 12:15.
                ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                Comment


                • Din ce-am citit pe-aici am vazut ca unii si-au montat baterii mai late, asa ca azi am montat un Rombat Premier 75Ah, curent descarcare rapida -18C:750 A Cod gabarit EN60095: L3 * Lungime x Latime x Inaltime(mm): 278 x 175 x 190. Am scos cutia de plastic si suportul bateriei vechi (Varta Blue 45 Ah) si am montat bateria noua direct pe suportul de tabla peste care am pus un covoras de cauciuc, a incaput la fix, inclusiv tabla de deasupra pt. fixare prin cele doua suruburi laterale (tabla am intors-o cu partea ingusta spre parbriz pt. a lasa vizibil ochiul magic). Pt. garantie mi-au testat incarcarea (daca masurau si curentul absorbit in stand-by pa-pa garantie la baterie).
                  ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                  Comment


                  • Nu-i cam mare de 75 Ah? De obicei e baterie de diesel aia
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • Ai dreptate BM, eu pe diesel am de 75 Ah o varta.
                      Honda Accord CU2 2.4 AT
                      "Never drive faster than your angels can fly"

                      Comment


                      • Nu vreau sa am emotii dupa un week-end petrecut la -28 grade, cum am prins acum vreo doi ani in februarie la Carlibaba, cand maxima a fost de -22 la ora 11.00 iar minima de -30 grade. Ma ingrijoreaza consumul de 220 mA in stand-by, asta inseamna 21 A in 4 zile, deci aproape 30 % din 75 A . Din ce vad, unii au consum in gol comparativ cu al meu (BM are 250 mA)...
                        Last edited by W0lfman; 27-08-12, 20:47.
                        ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                        Comment


                        • Da? Nu mai stiu unde am zis asta, dar imi aduc aminte ca tot in jur de 200 si ceva era si la kine. De curiozitate, chiar am sa-l masor...
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • Am ramas fara baterie, zilele trecute dupa ce masina a stat jumatate de zi in curte la ai mei, cu portierele si portbagajul deschis + o plafoniera aprinsa ( Am pus-o pe redresor 30 de minute si a pornit fara probleme. E bateria OEM, iar masina a facut 3 ani in martie. Acum pare ok, sper sa nu-mi faca probleme la iarna.

                            Comment


                            • La asa descarcare eu zic ca o sa-ti faca. Ce pierdere de randament crezi ca va avea dupa 3-4 zile de stat la -20 ? Hmm
                              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                              Comment


                              • Am uitat si eu plafoniera aprinsa, 24 ore. Masina a pornit fara probleme. Chiar nu ma asteptam, deja ma pregateam sa scot cablurile din portbagaj. O fi de la vremea calda, sau de la aerul din Toscana :d.
                                Bateria a fost schimata acum un an, ceva japonez adus de CM.
                                "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                                '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                                Comment

                                Working...
                                X