Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by primus
    inseamna ca oricand ma pot astepta sa pice. ce inlocuitor recomandati?
    Masoara dimensiunile bateriei si cauta pe site la Varta ce au la dimensiunile alea. Cred ca e o baterie de 45 VA care se potriveste.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #47
      Originally posted by johnwst
      si la mine a picat bateria
      la ditamai masina,dotarea cu sursa de energie este prost gandita,iar bateriile desi sunt ,,made in Japan,, cedeaza repede,probabil si din cauza faptului ca avand capacitate redusa fata de consumatorii masinii se descarca mai des si astfel se uzeaza mai repede.
      eu am inlocuito cu Bosch,capacitate 72A cu 680A curent de pornire,deci super suficient pt motorul de 2400cc.
      modificarile ca sa incapa bateria noua dureaza maxim o ora si constau in indepartarea plasticelor care inconjurau bateria veche,indoirea usoara a marginilor suportului de baterie si a uneia din cele doua tije de fixare.
      o recomandare: inainte de a cumpara ar fi bine sa va uitati dedesuptul bateriei,unde este stantat cu indicatoare sub forma de ceas,luna si anul fabricatiei,pt ca e posibil ca bateria sa fie fabricata cu un an sau chiar doi in urma si are toate sansele sa nu aiba viata lunga.
      eu unul acum o tin cu toti consumatorii porniti(xenon,faza lunga,avarii,muzica,proiectoare) si dupa o ora masina poneste la sfert fara nici o ezitare!
      dar daca vreti neaparat sa puneti baterii mici si sa ramaneti fara curent cand va e lumea mai draga n-aveti decat!
      soferia este mai inselatoare decat viata..

      Comment


      • #48
        Pai normal ca porneste daca pui baterie de camion.

        Cu toate astea, sa stii ca si mie imi merge foarte bine bateria Varta de 45 VA, care nu arata foarte noua nici acum 2 ani cand am luat masina, dar nu mi-a facut niciodata figuri. Este adevarat ca nu o las cu decat cu avariile pornite si uneori cu muzica, si nu am lasat-o mai mult de 20 de minute. Luminile nu pot sa le las aprinse ca imi piuie o alarma cand scot cheia din contact. Am lasat-o si cate 10 zile nepornita si nu a facut figuri niciodata.

        Nu militez pentru baterii mici, dar e destul de complicat sa modifici suportul de baterie, si unii pur si simplu nu au chef.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #49
          E posibil ca si alternatorul sa fie proiectat sa incarce baterii mai mici cum sunt cele de pe modelele pe benzina.
          Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

          Comment


          • #50
            pai este proiectat astfel in mod sigur.si bag mana in foc este o filozofie japoneza de tip...totul mic si economic!cat functioneaza motorul e ok,dar ce te faci daca tii pornite avariile cate-va ore...ori pozitiile...esti "in aer"????
            ex CL7 AT 2006
            CN1 Sport 2005
            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

            Comment


            • #51
              E posibil ca si alternatorul sa fie proiectat sa incarce baterii mai mici cum sunt cele de pe modelele pe benzina.
              nu cred ca e corecta afirmatia...

              consumul de energie (curent electric) e acelasi la mers normal, pentru diesel si benzina...consumatori la fel (chiar mai putini pentru diesel poate, daca excludem bujiile)...
              diferenta de baterie este necesara numai la pornire pentru a face fata diferentei de raport-compresie...
              in timp (mers, dupa pornire) alternatorul le incarca pe amandoua...probabil ca la diesel limitarea de curent se face mai tarziu, atata tot...

              concluzie: alternatorul este proiectat/calculat pentru consumul de mers/regim normal...[/quote]
              nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

              Comment


              • #52
                COnsumul la mers normal, luand in calcul doar motorul, este mai mare la benzina deoarece dieselul nu are nevoie de curent electric pt a functiona. Alternatorul la diesel trebuie sa incarce o baterie mai mare, implicit cu o rezistenta interna mai mare. Din aceasta cauza trebuie sa furnizeze un curent mai mare si implicit trebuie sa fie mai mare
                Honda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002

                Comment


                • #53
                  intrebare pt viitor-cum se completeaza lichidul in baterie? si daca a schimbat cineva la accord benzina bateria cu una de putere mai mare
                  Accord 2.0i i-VTEC 2007
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

                  Comment


                  • #54
                    citeste posturile de mai sus man :wink: buna dimineata!!
                    ex CL7 AT 2006
                    CN1 Sport 2005
                    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                    Comment


                    • #55
                      gociu75:

                      da, daca vrei sa le incarci in acelasi timp, dar asta nu inseamna ca eu nu pot sa incarc o baterie de 100A cu un curent de 1A (sau cu un incarcator de baterie care nu furnizeaza nici pe departe curentul unui alternator)...
                      de asta ziceam ca in ipoteza in care o baterie se descarca mai mult la pornire la diesel (cu toate ca dupa aceea se consuma mai putin in mers), bateria mea (pe benzina) se incarca pana la colt, iar a celui pe diesel se incarca pana la urmatorul colt...adica circuitul de incarcare la mine limiteaza primul si pe urma si la diesel...

                      oricum, o sa ma interesez daca la diesel-uri alternatoarele sunt mai mari, in general...
                      nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                      Comment


                      • #56
                        azi a facut greva pt a doua oara.l-am sunat pe bunul prieten cryo care a venit si a donat la un frate amarat o "galeata de curent".sincer nu as fi luat curent decat de la o honda.sa nu se "infesteze" :twisted:
                        multumesc lui ati care sa sesizat rapid si maine ma chemat la el.sa vedem verdictul.cred ca acumulatorul a "cedat nervos".
                        ex CL7 AT 2006
                        CN1 Sport 2005
                        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                        Comment


                        • #57
                          intamplare la SIAB 2007:
                          ajung cu un prieten sa ne clatim si noi ochii la tipele de pe acolo (ca masina "periculoasa" deja am :wink: ), ajungem gata "distrati", stam vreo 4 ore pe acolo, revin in parcare si la dezarmarea alarmei + deschidere aud ca suna alarma pe un ton "lesinat". nu pricep ce e cu ea, intru in masina, bag cheia, se deschide numai oglinda stanga tot "lesinat" (dreapta pauza, era prea greu pt ea), si ma trezesc cu vreo 2 martori de bord galbeni care nu se mai sting. evident ca nu mai porneste la cheie si cand ma uit mai bine aveam faza scurta sau pozitia aprinsa
                          prietenul meu (inginer electronist) se prinde imediat ca e dusa bateria, io nu intelegeam de ce, dar dupa ce am vazut ca lasasem farurile aprinse i-am dat dreptate. cum nu avea nimeni prin parcare cabluri de curent, m-am intors in "cort" si imediat am gasit o firma care expunea "electricale". nenea ala f amabil a luat din stand o scula cat o servieta, a venit la masina si mi-a dat curent. cica aia costa, la oferta, ~400 ron. prietenul meu mi-a zis ca are amperaj (?!) mare, ca se poate porni si un tanc cu aia.
                          acum, io nu stiu daca e normal sa te tina o baterie vreo 3-4 ore cu farurile aprinse si sa nu se duca, insa un lucru e clar: avertizorul sonor la Accord e cam "melodios" :lol: la vechiul Opel, daca lasam farurile aprinse, caraia soneria aia de nu stiam cum sa le sting mai repede, mai ales daca era noaptea, ca ii sculam pe toti 8)
                          de la faza aia ma uit de 2 ori cand cobor din masina ops:

                          Comment


                          • #58
                            interesanta "servieta" aia, vreau si eu una
                            daca stie cineva mai multe detalii, un link ceva, ar fi perfect.

                            Eu tin luminile numai pe auto, asa ca nu am probleme cu uitatul lor aprinse.
                            Singura chestie mai aiurea la modul auto e ca la pornire, daca e intuneric se aprind becurile imediat ce pui contactul, si mai baga un load pe bateria si-asa subdimensionata.

                            Apropos de asta, nu ma pricep, xenoanele consuma mai mult curent decat halogenele simple?
                            Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
                            LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
                            Accord 2006 2.0 ES M/T
                            Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
                            Raising money for...the third H

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by hondaru'
                              intamplare la SIAB 2007:
                              insa un lucru e clar: avertizorul sonor la Accord e cam "melodios" :lol:
                              Se poate lega si pe claxon
                              2007 CL7, Graphite Pearl

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by jester
                                Apropos de asta, nu ma pricep, xenoanele consuma mai mult curent decat halogenele simple?
                                Da :wink:
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X