Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atomic.rabbit
    replied
    Premier-a mea cea noua nici nu se opreste!

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Like.

    Leave a comment:


  • dacliber
    replied
    Optima mea a pornit cand i-am aratat cheia de afara...

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Exide-ul meu de 45 Ah a pornit la sfert in dimineata asta.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Premier-a mea de 55 a pornit motorul azi, la - 12°, mai bine ca ieri. Să vedem zilele următoare, la - 18-20°... : ))

    Leave a comment:


  • atomic.rabbit
    replied
    Am rezolvat cu niste baieti simpatici care au venit la 1h dupa comanda direct acasa si mi-au schimbat bateria. Am mers pe un Rombat Premier de 65Ah, garantie 3 ani.
    Alternatorul este in regula, totul ok.
    Sunt curios cum va tine bateria asta pe termen lung. Baietii se aratau foarte mirati ca imi pica Varta dupa aproape 3 ani, cica ar trebui sa tina peste 5, e baterie de top, tra-la-la. Bosch cica ar fi facuta in prezent de catre acelasi fabricant ca si Varta.

    Leave a comment:


  • atomic.rabbit
    replied
    Cea OEM mi se pare foarte mica. Era sa raman de vreo 2 ori pe bara cu ea din motive de tinut audio pornit 20m cu motorul oprit... abia mai pornea. Mi se pare penibil, mai ales ca nu aveam 2000W in portbaj, ci simplul sistem standard, cu monitorul de navigatie oprit.

    Si eu parca tot spre Premier as inclina, am auzit numai de bine. Varta nu mai iau.
    Chiar daca ajung tot la 2-3 ani si cu alta, macar mai incerc alt brand, NU mai cumpar acelasi lucru, ca nu m-a impresionat deloc.

    Leave a comment:


  • wolfydRg
    replied
    La mine e in a treia iarna Premierul, pana acum totul e bine. Varta nu mai iau nici eu in veci.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Opțiuni suplimentare ar mai fi Moll M3 Plus cu 40 luni garanție sau chiar Rombat Premier, tocmai ce ziceau colegii de pe forum că au ţinut cāte 5 ani.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Ca optiuni ai:

    Ia una OEM (de la dealer sau daca merita din UK de la Cox Motor Parts)
    Incarca alte branduri gen Exide, gama Premium. Bosch tin tot cam 3-4 ani cele Silver.

    Leave a comment:


  • atomic.rabbit
    replied
    CL9 (2.4L)

    Bateria originala in al doilea an (in timpul celei de-a doua ierni mai exact) a crapat. Am inlocuit-o cu o Varta Silver D15 63H. Asta a crapat in a 3-a iarna.
    Acum sunt la cea de-a doua Varta D15, care evident, a capat fix tot in a 3-a iarna.

    Stau si ma gandesc daca sa pun acelasi model din nou sau sa merg pe un Bosch, Premier sau altceva...

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    a patra iarna la a mea, Caranda 45/330, aproape nefolosita iarna trecuta. Mi-o porneste la 2-3 invirtituri de vilbrochen, cam o secunda, da' lunga secunda aia, dupa aia e-n regula. O iau si-o pun la incarcat saptamina viitoare, cred ca mai are "zest" in ea cel putin pentru iarna asta si vara viitoare dar cred ca un Rombat mai puternic va fi de trebuinta iarna urmatoare.

    Leave a comment:


  • cci
    replied
    Rombat Premier de 65Ah, 5 ani și 5 luni deja. Īncă nu a făcut vreo problemă.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Aceeaşi baterie (brand-uită ca MTR īn loc de Premier) are la mine 2 ani şi 4 luni. Coafura rezistă, vorba reclamei şi a unui coleg de aici. Sper să schimb maşina īnainte să moară bateria

    Leave a comment:


  • primus
    replied
    Originally posted by primus View Post
    ne vedem dupa 4-5 ani sa va zic cum merge Rombat Premier
    A murit dupa 5 ani si o luna. Poate o mai duceam vreo saptamana ori doua dar n-avea rost. Am pus tot Premier de 55Ah.

    Leave a comment:

Working...
X