Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dragos Zota
    replied
    Originally posted by Bazilide View Post
    Are cineva Rombat Tornada Asia? Am gasit asa ceva...are capacitate mai mare fata de cea originala.. Cum ziceam ceva mai sus, Banner-ul da semne de oboseala si parca nu as astepta sa ma mai lase in drum... Cred ca e totusi prea lata
    https://www.bateriiauto.net/baterie-auto-baterie-auto-rombat-tornada-asia-60ah-sp.html


    Eu pe Civic 5usi o am pe cea de 50 Ah de doi ani, e f ok pana acum:
    http://www.rombat.ro/ro/product/tornada-asia-12-v-50-ah
    Esti sigur ca se potriveste cea de 60 Ah?

    Leave a comment:


  • Bazilide
    replied
    Are cineva Rombat Tornada Asia? Am gasit asa ceva...are capacitate mai mare fata de cea originala.. Cum ziceam ceva mai sus, Banner-ul da semne de oboseala si parca nu as astepta sa ma mai lase in drum... Cred ca e totusi prea lata
    https://www.bateriiauto.net/baterie-auto-baterie-auto-rombat-tornada-asia-60ah-sp.html


    Leave a comment:


  • M4R1U5
    replied
    Referitor la baterii.m am uitat pe un site aici in franta.de unde imi comand eu piese pt masina.iar la acumulatori premium au baterii rombat [emoji106]

    power of dreams

    Leave a comment:


  • Bazilide
    replied
    Banner PowerBull, schimbata prin ianuarie-februarie 2013, a cedat astazi. Masina a stat doua zile in Brasov (relativ frig), a pornit dimineata pentru un drum pana la Harman, iar de acolo... doar cablata.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Thanks for the tip. Să văd când ajung la un Lidl, ar fi o investiție bună. Între timp am luat un Exide Premium 53Ah EN 540A.

    Leave a comment:


  • ro861
    replied
    Razvan, vezi ca acum o oferta buna la Lidl cu un redresor la vreo 75 lei, am eu de anul trecut, isi face treaba foarte bine.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Bekxy, am pățit la fel, ochiul magic pe verde, dar de fapt era blocat fizic, nu mai depindea de electrolit.

    Un încărcător bun ar putea face minuni, eu folosesc unul cu încărcare în funcție de starea bateriei, controlat cu microprocesor, recomand.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Merci de sfaturi. Între timp am pornit-o cu altă baterie, de încărcat încarcă, dar nu prea mai avea ce.
    Bornele erau strânse bine, chiar de mine. Culmea, ochiul magic e verde, adică baterie în parametri, deşi nici vorbă de aşa ceva... Nici de claxon nu mai are vlagă.
    La nivelul electrolitului nu m-am mai uitat, că oricum e capsulată.
    Mă duc acum să iau una nouă, că mi-a stricat sfârşitul de concediu. Cred că a aflat că m-am dat cu un C3 Picasso şi mi-a plăcut şi a decis să mă facă să nu uit cine e stăpânul

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Daca bornele sunt oxidate este posibil sa nu mai faca contact perfect. Trebuie curatate bornele si papucii cablurilor bine (incearca WD-40). Verifica totusi si nivelul electrolitului din baterie sa fie in interval, sa nu ai alte probleme mai grave cu bateria. Daca este descarcata, iti trebuie un redresor pt ca altfel ar trebui sa mergi cu masina macar 8 ore la rand, ceea ce nu cred ca e practic posibil.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Am mers cu ea o oră şi un pic, după ce am pornit-o cu cabluri. Am ajuns în parcare, am oprit şi am dat la cheie (buton) şi... nimic. După primul click moare şi claxonul, iar bordul face ca la disco.
    Tensiunea pe ea e 12,5 V, puterea nu am cu ce să o măsor. Din păcate nu ştiu dacă încarcă, n-am avut cu ce să o măsor pornită, iar după ce am a oprit-o nu am mai avut ce măsura... Dacă cumva alternatorul nu-şi face treaba, n-ar trebui să mă anunţe ceva prin bord?
    Ambele borne le-am găsit oxidate binişor. Iar redresor... n-am, că o puneam eu...

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Pune-o pe redresor. N-are cum sa nu mai mearga dupa.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Originally posted by bekxy View Post
    Un mult-dorit şi în sfârşit reuşit upgrade: Rombat MTR (geamănul monozigot al lui Rombat Premier), 55Ah, 540A (faţă de originalii 45Ah, 330A....).
    Am renunţat complet la "cutia" vechiului acumulator, precum şi la o parte din plasticele de la borna "+". Sub acumulator am băgat 4 tampoane de cauciuc de la o unitate exterioară AC, brida de prindere am prelungit-o cu o bucată dintr-un "L" metalic şi... bateria e acum de acolo:
    [ATTACH=CONFIG]42551[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]42552[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]42553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]42554[/ATTACH]
    Originally posted by bekxy View Post
    Aceeaşi baterie (brand-uită ca MTR în loc de Premier) are la mine 2 ani şi 4 luni. Coafura rezistă, vorba reclamei şi a unui coleg de aici. Sper să schimb maşina înainte să moară bateria
    Originally posted by bekxy View Post
    Rombat de 2 ani şi 9 luni şi la mine, no problem so far.

    Deces subit şi iremediabil la 3 ani şi o lună, după o staţionare de 6 zile la Otopeni. De încredere, nu?

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Și eu aș alege tot Yuasa, ei au fost și producătorul OEM pentru Honda multă vreme.
    Iar garanția de 5 ani e un mare plus.

    Leave a comment:


  • Florinakke
    replied
    Salutare din nou,

    Am facut niste cautari si am ajuns la doua variante de baterii din care as avea de ales, dar despre care nu prea am gasit pareri:

    1. Duracell Advanced 74Ah, CCA 660, Garantie 4 ani
    2. Yuasa HSB096 80Ah, CCA 760, Garantie 5 Ani

    Nu as vrea sa fiu inteles gresit, dar as vrea sa incerc altceva decat bateriile Honda de la Coxmotorparts pentru ca nu imi dau suficiente detalii tehnice si pentru ca au garantie doar 3 ani. Inclin spre Yuasa, din cauza caracteristilor bune si a garantiei de 5 ani. Nu am gasit multe detalii despre companie, dar din putinele informatii am inteles ca este o companie cu vechime de care clientii au fost multumiti cu precadere in aria motocicletelor.

    "Indrazneste" cineva sa ma contrazica?

    Pretul este in consecinta si media este de 100 de lei pe an sau 20 de lire in uk raportat la anii de garantie- deci cam acelasi lucru.
    Last edited by Florinakke; 18-09-16, 02:18.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    E doar bateria de vină, probabil e începutul sfârșitului. Standard e de 74Ah parcă.

    Leave a comment:

Working...
X