Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cineva facuse o descoperire interesanta, nu stiu daca e confirmata insa... respectivul sustinea ca la accord, bateria nu se incarca chiar daca motorul e pornit, atata timp cat masina e pe loc....
    2006 Accord CL7 2.0 MT

    Comment


    • Originally posted by cryo View Post
      cineva facuse o descoperire interesanta, nu stiu daca e confirmata insa... respectivul sustinea ca la accord, bateria nu se incarca chiar daca motorul e pornit, atata timp cat masina e pe loc....
      Am auzit si eu acelasi lucru .. .probabil din aceeasi sursa

      Dar avand in vedere ca am stat ore pe loc, cu motorul pornit si faruri/clima/etc aprinse iarna aceasta, daca bateria nu s-ar fi incarcat in acest timp, ar fi trebuit sa se observe, in intensitatea farurilor sau a altor lumini.

      Comment


      • Originally posted by BlackMagic View Post
        Poate ne impartasesti si noua niste "secrete" din ale electronicii, sa reusim si noi sa tinem bateriile cate 5 ani... , ar fi chiar interesant... si cu adevarat o economie de bani, nervi, un mediu mai curat....
        Si la Dacie vorbeam de baterii Bosch , nu de-alea vechi de 20 de ani cum, poate ti-ai imaginat, asta se intampla cu doar vreo 3 ani in urma...

        Chestia cu consumatorii era in contextul in care functioneaza direct pe baterie...daca nu ma crezi, lasa proiectoarele vreo 2 ore aprinse fara motor, si mai povestim pe urma ... Nici de-ai avea baterie de TIR nu mai pornesti.

        N-am nici o indoiala ca cei de la Honda le-au proiectat bine, insa in contextul in care motorul functioneaza, si le poate sustine fara probleme.

        Multa bafta.
        n-am de ce sa las proiectoarele aprinse, ca ar insemna sa-mi dau singur la gioale. eu opresc si pornesc consumatorii doar atunci cand este necasar. luminile, de ex, nu le tin pe auto cand masina e parcata. la fel stergatoarele, sunt pe auto doar cand ploua. nu stationez nopatea cu farurile aprinse (ca sa nu mai zic ca este riscant pt ceilalti participanti), chestii banale, nu cine stie ce inginerii...
        ...astfel am reusit sa tin un rombat 3,5 ani pe vechea solenza si sunt sigur ca si cumparatorul a trecut iarna cu ea...asta inseamna 4,5 ani...

        Originally posted by BlackMagic View Post
        Toto-man, te iriti nejustificat; ia un manual de accord, citeste cifrele de acolo si revino pe urma la idei mai bune, inainte sa-i faci pe cei pe care nu-i cunosti, incepatori.

        Poate ca te-a inselat statutul meu de membru "junior" din forum, insa asa cum majoritatea stiu, aparentele inseala.

        Mai gandeste inainte sa faci afirmatii gratuite.
        m-ai inteles gresit. nu la tine faceam referire, ci la cei care iau de bune (obligatorii) ce zici tu.
        eu sunt de parere sa-ti schimbi bateria atunci cand nu mai functioneaza. sunt destui (chiar si pe aici pe forum si parca si pe la civic am vazut) care
        si-au luat masina si a doua zi si-au schimbat bateria, fara motive intemeiate, ci doar ca au auzit ei pe undeva asta.
        nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

        Comment


        • Originally posted by cryo View Post
          De la baterie e. Aveam si eu ceva asemanator (alt mesaj de eroare, dar parca l-am prins si pe asta cu coada ochiului de vreo 2 ori - e greu de spus, deoarece apare si dispare intr-o fractiune de secunda). A disparut odata cu schimbarea bateriei (dar mai nou am inceput din nou sa mai aud "bing"-ul respectiv la pornire, semn ca incepe sa se duca si asta"

          Toto (fac abstractie de reply-ul tau in doi peri, cu care incepem sa ne obisnuim), nu stiu la Civic, dar la Accord asta e o problema reala, nu suntem toti beti. Pe TSXClub, upgrade-ul la baterie e una din primele modificari aduse masinii. Chiar am vazut niste baterii tare dragute pe-acolo, dar e cam dificil de adus.

          Partea buna e ca inlocuirea admisiei stock cu un CAI elibereaza ceva loc pentru pus o baterie mai mare
          Era bateria, dar indirect. Atunci cand am ramas fara baterie din motiv de plafoniera lasata aprinsa, senzorul SRS a inregistrat o eroare - probabil din cauza ca nu avea tensiune mai deloc. Eroarea a ramas stocata in memoria ECU si de fapt de asta vedeam eu beculetul SRS clipind (si auzeam semnalul sonor uneori)...

          Resetat codul de eroare la ASKO cu ocazia reviziei, totul e OK acum

          P.S. Am postat acelasi mesaj si pe topicul cu "bec SRS aprins" - poate foloseste cuiva

          Comment


          • Am avut si eu o surpriza cu bateria. In prostia mea am folosit aspiratorul de masina cu motorul oprit si cand am dat la cheie.... pauza. Am apelat la vechea metoda: alta masina, cabluri si a pornit "la sfert" cum se zice. Am lasat-o vreo 5 minute sa mearga pe loc, iar cand am plecat a pornit fara probleme.
            Cert este ca ii trebuie o baterie ceva mai fortzoasa. Are cineva idee ce cod are bateria? Adica ce informatii imi trebuie ca sa cumpar o baterie care sa se si potriveasca in locasul acela micut, dar sa fie mai puternica?
            '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
            '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
            "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
            Gregory House

            Comment


            • Originally Posted by cryo
              De la baterie e. Aveam si eu ceva asemanator (alt mesaj de eroare, dar parca l-am prins si pe asta cu coada ochiului de vreo 2 ori - e greu de spus, deoarece apare si dispare intr-o fractiune de secunda). A disparut odata cu schimbarea bateriei (dar mai nou am inceput din nou sa mai aud "bing"-ul respectiv la pornire, semn ca incepe sa se duca si asta"

              Toto (fac abstractie de reply-ul tau in doi peri, cu care incepem sa ne obisnuim), nu stiu la Civic, dar la Accord asta e o problema reala, nu suntem toti beti. Pe TSXClub, upgrade-ul la baterie e una din primele modificari aduse masinii. Chiar am vazut niste baterii tare dragute pe-acolo, dar e cam dificil de adus.

              Partea buna e ca inlocuirea admisiei stock cu un CAI elibereaza ceva loc pentru pus o baterie mai mare

              Era bateria, dar indirect. Atunci cand am ramas fara baterie din motiv de plafoniera lasata aprinsa, senzorul SRS a inregistrat o eroare - probabil din cauza ca nu avea tensiune mai deloc. Eroarea a ramas stocata in memoria ECU si de fapt de asta vedeam eu beculetul SRS clipind (si auzeam semnalul sonor uneori)...

              Resetat codul de eroare la ASKO cu ocazia reviziei, totul e OK acum

              P.S. Am postat acelasi mesaj si pe topicul cu "bec SRS aprins" - poate foloseste cuiva
              Mii de scuze.

              De fapt nu e OK. Inca mai face. Am patit clasica "merge la service acasa nu mai merge" combinata cu "merge o data din trei". Si am mai dat si ca prostu' cu postu'... Nu-i nimic, ma intorc la ASKO sa vedem ce zic acum. Din nou scuze celor pe care i-am indus in eroare, revin cu detalii pe threadul cu bec SRS.

              Comment


              • @sorinu: poate te ajuta informtiile de aici:
                http://www.hondafan.ro/forum/showpos...0&postcount=35

                oricum concluzia mea este ca, bateria de pe "honde" (civic in special ) ori este de "slaba" calitate ori este subdimensionata.
                Civic 5D 1.8 Nighthawk Black Pearl
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/dum/

                Comment


                • Bateria mea a murit brusc si neanuntat acum cateva zile. La 2 ani de cand am masina. Era Panasonic.

                  Am sunat la service ca sa aflu cine produce baterii cu forma aceea ciudata - pentru ca nu se gasesc asa usor. Mi-au recomandat Varta pe care am si cumparat-o de pe Stefan cel Mare cu 220 RON. Are tot 45ah. Mai mare nu am gasit si se pare ca nu prea exista la baterii atat de micute.
                  "Ethics. That's always so inconvenient."
                  Cal Lightman

                  Comment


                  • Si masina mea a implinit 2 ani acum 2 luni si deja cand era frig afara pornea greu, "cadeau" indicatoarele din bord cand porneam motorul etc. Am fost la service, mi-au pus-o la aparat, era dusa. Au incarcat-o si mi-au zis ca la vara o sa trebuiasca schimbata...

                    Deci in numai 2 ani... Sigur ca eu nu stiu atata inginerie ca toto si poate a fost vina mea ca am aprins farurile noaptea, am ascultat muzica cu motorul pornit etc, dar totusi cred ca nu e asa bine dimensionata...
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Originally posted by Lith View Post
                      Calmi baietii!

                      Toto n-am nimic cu tine (desi raspunsul care l-ai dat mai devreme n-a fost chiar ok) dar avand in vedere ca n-ai Accord n-ar trebui sa fii asa vehement in afirmatii.
                      Bateria originala la Accord, fiindca de ea vorbim pe topicul asta, e praf pentru ce consumatori are masina. Inca n-am reusit sa imi dau seama daca e de 35 sau de 45 de Ah tre sa citesc codul de pe ea.

                      Intrebarea mea e gasim baterie mai mare de 45 de Ah care sa intre in suport?
                      Bateria e de 44 sau 45 Ah, m-am uitat eu pe ea, cand am dat-o jos...
                      De gasit baterie mai mare, cu siguranta gasim, drept dovada eu am pus un bosch de 65Ah, dar am dat suportul de plastic al bateriei originale jos, ca sa intre.
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • faptul ca tu ai pus bosch de 65 dupa ce ai dat jos suportul e mai degraba un argument in favoarea informatiei ca nu exista baterie mai mare ca sa intre in suport
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • Exact, oricum black magic ti-a facut vre-un fel de probleme/zgomote ca ai pus-o fara suport?
                          '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
                          '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

                          Comment


                          • Originally posted by Turkish View Post
                            faptul ca tu ai pus bosch de 65 dupa ce ai dat jos suportul e mai degraba un argument in favoarea informatiei ca nu exista baterie mai mare ca sa intre in suport
                            De Accord
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • Originally posted by Lith View Post
                              Exact, oricum black magic ti-a facut vre-un fel de probleme/zgomote ca ai pus-o fara suport?
                              Nu, e foarte ok, fiind mai mare, a intrat foarte fix in noul locas dupa eliminarea plasticelor originale.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • si incape pe langa admisia stock? Ca stiu ca e destul de stramt pe-acolo....
                                2006 Accord CL7 2.0 MT

                                Comment

                                Working...
                                X