Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @mmarinaru: Eu nu am gasit in Romania decat Varta de 45 Ah, care sa se potriveasca. La Accord 2.0, Varta recomanda aceeasi baterie ca si la mine, parca numai pozitia bornelor e invers.
    Poti sa te uiti aici si sa o alegi: http://www.varta-automotive.com/index.php?id=43

    Bateria poti sa o iei de aici: http://www.bumbas.ro/
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • Originally posted by mmarinaru View Post
      @BlackMagic: si pana la urma cum ai montat-o? ai decupat ceva pe acolo? poze? si pe mine ma lasa bateria si n-are decat un an si jumatate. am fost la service si au zis ca dupa 24 ore de stat pe redresor bateria este in parametrii asa ca nu am avut ce sa comentez desi as cam fi vrut sa mi-o schimbe. am inteles ca exista si o Varta de 55 A care incape in locas. i-am luat dimensiunile cand au scos-o si o sa ma duc pe la pravalii si o sa vad care se potriveste. daca are cineva montata o baterie mai puternica poate pune si niste poze si detalii de unde a cumparat-o. multumesc
      Am scos suportul de plastic al bateriei originale, iar nou baterie trebuie sa o fortezi usor, ca sa isi faca loc.

      O sa pun si cateva poze, ca sa fie mai clar cum arata dupa.
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • Originally posted by Delphi View Post
        @mmarinaru: Eu nu am gasit in Romania decat Varta de 45 Ah, care sa se potriveasca. La Accord 2.0, Varta recomanda aceeasi baterie ca si la mine, parca numai pozitia bornelor e invers.
        Poti sa te uiti aici si sa o alegi: http://www.varta-automotive.com/index.php?id=43

        Bateria poti sa o iei de aici: http://www.bumbas.ro/
        Ca sfat personal, va spun sa luati o baterie de 60Ah, nu va mai incurcati cu 45, nu o sa va tina prea mult, din cauza consumatorilor puternici.

        Daca bornele sunt invers, nici o problema, intoarceti bateria 180grd, eu am facut-o fara probleme.
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • BlackMagic, voiam sa spun ca bateria recomandata de Varta pentru Civicul meu este identica cu cea recomandata pentru Accord, cu diferenta ca la daca la a mea borna '+' e in dreapta bateriei la Accord e in stanga. Asta inseamna o diferenta la niste cifre in codul bateriei, restul specificatiilor sunt identice si este din cauza pozitionarii bateriei, care e diferita. Adica, poti sa iei exact aceeasi baterie, dar cu bornele pozitionate diferit, in functie de cum iti vin tie cablurile in masina.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • Delphi, am inteles perfect ce vrei sa spui, si nu te contrazic, dar nu e nici o problema daca iei aceeasi baterie cu bornele invers, poti sa o sucesti in lacas, pentru ca nu are nici un fel de influenta.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • Originally posted by BlackMagic View Post
              Ca sfat personal, va spun sa luati o baterie de 60Ah, nu va mai incurcati cu 45, nu o sa va tina prea mult, din cauza consumatorilor puternici.

              Daca bornele sunt invers, nici o problema, intoarceti bateria 180grd, eu am facut-o fara probleme.
              eu mi-am luat de 100Ah si nici aia nu m-a tinut prea mult. cred ca de la masina de spalat pe care mi-am montat-o in portbagaj.
              acum caut una de 200...

              giiiiiiiiiiiizaaaaaaaaaz...
              nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

              Comment


              • Originally posted by toto View Post
                eu mi-am luat de 100Ah si nici aia nu m-a tinut prea mult. cred ca de la masina de spalat pe care mi-am montat-o in portbagaj.
                acum caut una de 200...

                giiiiiiiiiiiizaaaaaaaaaz...
                Toto, inainte de a face glume pe seama consumatorilor de pe masina, poate ar fi bine sa constientizezi ca:

                1. proiectoarele au 110 W impreuna
                2. faza lunga si cea scurta totalizeaza 180 W
                3. pozitiile au aproximativ 45-50 W

                La acestea se adauga clima si incalzirea in scaune, care din nefericire in manual nu se specifica cat consuma, dar cu siguranta puterea ceruta este mare (cel putin incalzirea din scaune).

                Eh, acum raporteaza toate acestea la o singura baterie amarata de 45 Ah, care mai si trebuie sa porneasca motorul iarna, la -10 -15 grd C, dupa n cicluri de incarcare/descarcare.

                Ca o paranteza, cei ce au avut Dacie berlina stiu despre ce vorbesc aici, la o baterie slaba se simtea imediat orice consumator in plus care se pornea, si modul in care se comporta bateria de la una slaba (45 Ah) la una puternica (74 Ah).
                Eu personal porneam Dacia iarna la cheie pe -10 grd C cu baterie de 74 Ah.

                Concluziile le tragi singur.

                Si nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar mai poti vorbi cu niste electricieni, inclusiv la reprezentanta Honda (Ati, Asko, Carpati, etc.).

                Numai bine.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • Ce topic lung... E clar ca undeva e o problema.

                  La mine plafoniera a fost declansatorul. Masina a ramas mai mult de 24 de ore cu plafoniera aprinsa si asta a terminat acumulatorul. De doua ori

                  Acum mai am si problema "senzor SRS stins anterior care clipeste scurt si da semnal sonor in momentul cand dai cheie". Cred ca tot de la baterie.

                  Maine ma duc la revizie la Asko - sa vad daca rezolv ceva.

                  Comment


                  • Originally posted by BlackMagic View Post
                    Toto, inainte de a face glume pe seama consumatorilor de pe masina, poate ar fi bine sa constientizezi ca:

                    1. proiectoarele au 110 W impreuna
                    2. faza lunga si cea scurta totalizeaza 180 W
                    3. pozitiile au aproximativ 45-50 W

                    La acestea se adauga clima si incalzirea in scaune, care din nefericire in manual nu se specifica cat consuma, dar cu siguranta puterea ceruta este mare (cel putin incalzirea din scaune).

                    Eh, acum raporteaza toate acestea la o singura baterie amarata de 45 Ah, care mai si trebuie sa porneasca motorul iarna, la -10 -15 grd C, dupa n cicluri de incarcare/descarcare.

                    Ca o paranteza, cei ce au avut Dacie berlina stiu despre ce vorbesc aici, la o baterie slaba se simtea imediat orice consumator in plus care se pornea, si modul in care se comporta bateria de la una slaba (45 Ah) la una puternica (74 Ah).
                    Eu personal porneam Dacia iarna la cheie pe -10 grd C cu baterie de 74 Ah.

                    Concluziile le tragi singur.

                    Si nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar mai poti vorbi cu niste electricieni, inclusiv la reprezentanta Honda (Ati, Asko, Carpati, etc.).

                    Numai bine.
                    1. am avut dacia berlina, am desfacut-o si refacut-o de o mie de ori. mi se pare mie sau compari o baterie romaneasca de acum 20 de ani cu una japoneza actuala...? nu crezi ca s-au mai schimbat ceva tehnologii intre timp...?
                    2. eu cred ca socotela pe care ai facut-o tu mai sus, au facut-o si inginerii de la H, muuuuuuuuuuuuuuult mai amanuntit. am eu o banuiala ca ei au si ceva formule mai alambicate. dar poate ma insel. daca-i asa, eu zic sa te duci peste ei, ca te-au tras in piept. ce-i drept, cred ca proiectoarele nu le-au pus in calcul japonezii, fiind folosite extrem de rar, deci variabila neimportanta. poate trebuie bagate in calcul doar daca stai in trafic cu ele aprinse, alaturi de tot ce e bec prin masina, ziua in amiaza mare. atunci da, dar noi nu facem asta, ca suntem hondari si tinem la mediu. eu le-am folosit de cateva ori in doi ani. de, n-am prea prins ceata.
                    3. nu-i nevoie sa consult pe nimeni...eu sunt electrician/electronist...prin urmare stiu sa folosesc/exploatez o baterie. sunt multi care nu stiu si schimba bateriile in draci, cica nu-s bune. la toate masinile de pana acum am tinut bateriile mult spre maxim. 5D-ul intentionez sa-l vand (dupa 5 ani) cu bateria originala. ce zici de asta...? deocamdata am apropae 2 ani si n-are nici pe naiba.


                    numai bine si tie...
                    Last edited by totolino; 13-04-09, 12:01.
                    nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                    Comment


                    • Originally posted by outckast View Post
                      Acum mai am si problema "senzor SRS stins anterior care clipeste scurt si da semnal sonor in momentul cand dai cheie". Cred ca tot de la baterie.
                      De la baterie e. Aveam si eu ceva asemanator (alt mesaj de eroare, dar parca l-am prins si pe asta cu coada ochiului de vreo 2 ori - e greu de spus, deoarece apare si dispare intr-o fractiune de secunda). A disparut odata cu schimbarea bateriei (dar mai nou am inceput din nou sa mai aud "bing"-ul respectiv la pornire, semn ca incepe sa se duca si asta"

                      Toto (fac abstractie de reply-ul tau in doi peri, cu care incepem sa ne obisnuim), nu stiu la Civic, dar la Accord asta e o problema reala, nu suntem toti beti. Pe TSXClub, upgrade-ul la baterie e una din primele modificari aduse masinii. Chiar am vazut niste baterii tare dragute pe-acolo, dar e cam dificil de adus.

                      Partea buna e ca inlocuirea admisiei stock cu un CAI elibereaza ceva loc pentru pus o baterie mai mare
                      2006 Accord CL7 2.0 MT

                      Comment


                      • mda...m-a cam luat valul, dar m-a iriat sfatul lui blackmagic. sunt multi "incepatori" care intra aici si iau de bune imediat tot ce se spune pe aici.
                        e ca si cum celor de pe 5D-uri diesel le-am spune sa-si schimbe ambreiajul imediat ce au ridicat masina. lasa-l nene sa pice, daca o pica si vezi pe urma. la fel si cu bateria. pentru ca durata de viata la amandoua (chiar si cu presupusul bug) tine si de stilul de condus, de sofer.
                        cunosc si eu cateva acorduri si nu si-au schimbat bateriile, deci, personal, n-as face o regula.
                        nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita (ignorance is bliss)...

                        Comment


                        • nu e necesara schimbarea bateriei, pe mine personal nu m-a lasat la modul propriu. pe de alta parte, n-am vrut sa astept pana ma lasa de tot, din motive evidente.... era clar ca in anumite conditii pornea mai greu, plus mesajele de eroare sus-pomenite, iar imbunatatirile dupa schimbarea ei cu alta baterie noua au fost clare.

                          In cazul meu, exista si circumstante atenuante, deoarece a fost masina de showroom. Insa daca si bateria noua (de ~1.5 ani) incepe sa faca figuri, nu mai tine scuza cu masina de showroom.

                          P.S. nu sunt genul care sa lase masina cu orele cu muzica pornita si farurile aprinse, cel mult las pozitiile daca lipsesc ~10 minute.
                          2006 Accord CL7 2.0 MT

                          Comment


                          • Originally posted by toto View Post
                            1. am avut dacia berlina, am desfacut-o si refacut-o de o mie de ori. mi se pare mie sau compari o baterie romaneasca de acum 20 de ani cu una japoneza actuala...? nu crezi ca s-au mai schimbat ceva tehnologii intre timp...?
                            2. eu cred ca socotela pe care ai facut-o tu mai sus, au facut-o si inginerii de la H, muuuuuuuuuuuuuuult mai amanuntit. am eu o banuiala ca ei au si ceva formule mai alambicate. dar poate ma insel. daca-i asa, eu zic sa te duci peste ei, ca te-au tras in piept. ce-i drept, cred ca proiectoarele nu le-au pus in calcul japonezii, fiind folosite extrem de rar, deci variabila neimportanta. poate trebuie bagate in calcul doar daca stai in trafic cu ele aprinse, alaturi de tot ce e bec prin masina, ziua in amiaza mare. atunci da, dar noi nu facem asta, ca suntem hondari si tinem la mediu. eu le-am folosit de cateva ori in doi ani. de, n-am prea prins ceata.
                            3. nu-i nevoie sa consult pe nimeni...eu sunt electrician/electronist...prin urmare stiu sa folosesc/exploatez o baterie. sunt multi care nu stiu si schimba bateriile in draci, cica nu-s bune. la toate masinile de pana acum am tinut bateriile mult spre maxim. 5D-ul intentionez sa-l vand (dupa 5 ani) cu bateria originala. ce zici de asta...? deocamdata am apropae 2 ani si n-are nici pe naiba.


                            numai bine si tie...
                            Poate ne impartasesti si noua niste "secrete" din ale electronicii, sa reusim si noi sa tinem bateriile cate 5 ani... , ar fi chiar interesant... si cu adevarat o economie de bani, nervi, un mediu mai curat....
                            Si la Dacie vorbeam de baterii Bosch , nu de-alea vechi de 20 de ani cum, poate ti-ai imaginat, asta se intampla cu doar vreo 3 ani in urma...

                            Chestia cu consumatorii era in contextul in care functioneaza direct pe baterie...daca nu ma crezi, lasa proiectoarele vreo 2 ore aprinse fara motor, si mai povestim pe urma ... Nici de-ai avea baterie de TIR nu mai pornesti.

                            N-am nici o indoiala ca cei de la Honda le-au proiectat bine, insa in contextul in care motorul functioneaza, si le poate sustine fara probleme.

                            Multa bafta.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • Originally posted by toto View Post
                              mda...m-a cam luat valul, dar m-a iriat sfatul lui blackmagic. sunt multi "incepatori" care intra aici si iau de bune imediat tot ce se spune pe aici.
                              e ca si cum celor de pe 5D-uri diesel le-am spune sa-si schimbe ambreiajul imediat ce au ridicat masina. lasa-l nene sa pice, daca o pica si vezi pe urma. la fel si cu bateria. pentru ca durata de viata la amandoua (chiar si cu presupusul bug) tine si de stilul de condus, de sofer.
                              cunosc si eu cateva acorduri si nu si-au schimbat bateriile, deci, personal, n-as face o regula.
                              Toto-man, te iriti nejustificat; ia un manual de accord, citeste cifrele de acolo si revino pe urma la idei mai bune, inainte sa-i faci pe cei pe care nu-i cunosti, incepatori.

                              Poate ca te-a inselat statutul meu de membru "junior" din forum, insa asa cum majoritatea stiu, aparentele inseala.

                              Mai gandeste inainte sa faci afirmatii gratuite.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • Calmi baietii!

                                Toto n-am nimic cu tine (desi raspunsul care l-ai dat mai devreme n-a fost chiar ok) dar avand in vedere ca n-ai Accord n-ar trebui sa fii asa vehement in afirmatii.
                                Bateria originala la Accord, fiindca de ea vorbim pe topicul asta, e praf pentru ce consumatori are masina. Inca n-am reusit sa imi dau seama daca e de 35 sau de 45 de Ah tre sa citesc codul de pe ea.

                                Intrebarea mea e gasim baterie mai mare de 45 de Ah care sa intre in suport?
                                Last edited by Lith; 13-04-09, 22:01.
                                '07 Accord 2.0 ES Dark Mocha
                                '98 Civic Sedan 1.6 VTi New Vogue Silver

                                Comment

                                Working...
                                X