Acumulatorul masinii - probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu de acolo mi-am cumparat , mai este inca un magazin cu acu Varta pe stefan cel mare fata in fata cu stadionul dinamo
    Honda Accord 2006 2.0 ES

    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

    Comment


    • Merci, il stiu si pe ala, este tot al celor de pe Masina de Paine (Bumbas Electric). Am mai cumparat de la ei.

      Curios ca asta vara aveau, in schimb acum nu. N-o mai au nici in lista de preturi. Ma rog au ceva la 45 V cu dimensiuni aproximativ cat trebuie, dar cu un curent de pornire mai mic. Asta este, o sa iau de dincolo, e cu doar 45 RON mai scumpa.
      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

      Comment


      • Mi-a murit si mie bateria acum cam o saptamana, dar nu din cauza ei, din cauza sub din portbagaj care probabil nu s-a deconectat cand trebuie (releul din el presupun busit) si m-am trezit cu ea aproape moarta, nu mai dadea la automat nu mai deschidea usi, numai pe bord se aprindea palid si trist.
        Am reusit sa o invii de la alta masina. Ideea e ca oricum mi-i se pare foarte mica bateria si as vrea sa o schimb cu ceva de curent mai mare. A facut careva operatiunea asta, si daca da, ce a pus in loc?

        Comment


        • Acum 1 luna cineva, a lasat masina cu contactul pus si AC/ON, CD/ON ..si uite asa ..so dus.
          Acum invarte motorul 1 buc. Varta.

          Comment


          • Originally posted by Delphi View Post
            Problema la Honda este ca lacasul bateriei este foarte mic, iar dispozitivul de fixare foarte scurt. Din cauza asta nu se potriveste o baterie standard nici macar de 45 Ah fara sa faci modificari (care mie mi se pare tziganie), daramite de 55 sau 65 Ah.
            Problema se mai pune si in felul urmator....alternatorul este calculat sa incarce o baterie de 45.Daca tu pui..(poti pune) o baterie mai mare..crezi ca va putea incarca alternatorul ?!
            Daca vrei ..poti scoate suportul de baterie..si poti pune o baterie normala ca dimensiuni si cu amp. mai mare.

            Comment


            • http://www.varta-automotive.com/index.php?id=18 ajuta la gasirea bateriei potrivite dupa tipul de autovehicul.

              Comment


              • La mine e in felul urmator daca o las si jumatate de ora cu plafoniera aprinsa nu mai porneste, multi au problema asta eu personal am intalnit vreo doi la service. La mine solutia e sa o lasi putin vreo 30 de min max si dupa o ia de fiecare data.
                Oricum masina mea a facut multe probleme pana acum, mai ales dealerul moldovean ATI dupa parerea mea e fff prost, cel putin mie asta mi-a demonstrat, dar aici e mai mult de discutat, am sa scriu la un moment dat, sa stie lumea (cel putin eu m-as fi bucurat tare mult inante sa-mi iau masina) cu cine se "inhaita"

                Comment


                • Cred ca e topicul cat de cat potrivit sa intreb si eu de unde gasesc sigurante pt masina asta pt ca pe la magazine de piese auto nu exista modelul asta, sunt foarte mici si tot ce gasesc e mai mare.
                  Am sunat la dealer si nu au de 10A de care imi trebuie mie.
                  Vreo idee de unde si cum? Multam.

                  Comment


                  • am aflat de curand (in urma unui test efectuat de cei de la Asko) cum ca Accordul 2.0 (cel putin) cand sta la relanti, sub 800 rpm, merge strict pe curentul din acumulator, iar alternatorul nu mai "incarca"

                    asadar... daca v-a murit bateria, se prea poate si de la faptul ca stateai seara la sueta in masina cu radioul sau lumina aprinsa mai mult timp
                    un caz elocvent este al cuiva care a bagat laptop'ul la o priza de masina alimentata de bricheta Accordului, si stand pe loc, dupa 40 de min s-a oprit motorul si gata... nu a mai vrut

                    de aici si acele trepidatii care apar la relanti daca pui avariile (doar in mom in care se aprind becurile) sau daca incerci sa inchizi geamurile cand ele sunt deja la maxim, ca sa nu mai vbim de A/C sau etc
                    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                    Comment


                    • cam aiurea faza cu relantiul
                      daca stai cu pozitiile aprinse, tot nu merge alternatorul?
                      08' Accord 2.0 AT Exec Volcano Grey
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/mm25/

                      Comment


                      • Daca se adevereste povestea asta, ma gandesc ca un upgrade la xenon n-ar mai fi recomandat (decat cu inlocuirea bateriei).
                        Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

                        Comment


                        • Eu cred ca e o gluma treaba cu alternatorul. In primul rand pt ca ar fi o tampenie fara margini, iar in al doilea rand pt ca ar fi mult mai complicat de implementat asa ceva fara nici un beneficiu real. Alternatorul este cuplat "hard" la cureaua de accesorii. Un sistem de cuplare/decuplare in genul celui de A/C costa prea mult iar avantaj real nu exista .

                          Pentru cine nu crede si vrea sa se convinga este f simplu de verificat: un voltmetru.
                          Daca in relanti la bornele bateriei ai ~12V inseamna ca e adevarat. Daca ai ~14V atunci merge alternatorul .

                          PS: trepidatiile de relanti in momentul in care se porneste un nou consumator considerabil sunt normale. Orice consum de curent actioneaza ca o frana pentru motor. Este o frana electrica in motorul (generatorul) de CC al alternatorului. Cu cat bateria este de capacitate mai mica cu atat sunt mai simtite la consumatori neglijabili de genul avariilor ~20W.
                          Last edited by akebono; 12-01-09, 18:07.
                          2007 CL7, Graphite Pearl

                          Comment


                          • Eu am condensator pus pe subwoofer si are si voltmetru care indica 14 si ceva cand e la relanti, deci la civic cel putin nu e asa.

                            Comment


                            • cei de la Asko ziceau ca au observat chestia asta cand au tinut-o pe tester mai mult de 10 min la relanti

                              adica ... daca va veti opri in trafic masina nu va cobora la cel mai jos punct de relanti imediat... si chiar atunci cand o va face va suporta (fie ea si doar bateria) consumatorii pentru 5-10 min cat stati in trafic si isi va reveni o data ce porniti

                              dar daca va asezati undeva la cald si tineti masina pornita mai multa vreme se vede ca apare o uzura a bateriei (chiar si pornitul / invartitul mai greu al masinii se poate pune pe baza acestei probleme)

                              Dinoc totusi mi-a infirmat ipoteza (de fapt ce mi-a fost comunicat de la Asko) ... el a lasat masina pornita la partie mai bine de 1h si nu s-a intamplat nimic
                              poate doar daca o faci repetat...
                              cert e ca se intampla ceva cu bateria aia de moare
                              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                              Comment


                              • La fiecare pornire, electromotorul consuma enorm de mult curent. Curentul asta nu se reface chiar imediat dupa ce a pornit motorul ci are nevoie de ceva timp. De la vecinii mei, depanatori de dacii, stiu ca o pornire la sfert de cheie consuma curent care se reface abia in 30-45 de minute (depinde de regimul de mers al motorului) - daca mergi cu el mai turat se reface mai usor si mai repede.

                                Alternatorul nu mai face fata doar in momentul in care turatia motorului scade sub 800 rpm sau 1100 cu farurile aprinse (aici incepe sa consume din baterie), cel mai mare consumator al masinii fiind bujiile in timpul mersului.
                                Tinand cont de asta puteti face un test inofensiv: porniti masina si lasati-o la relanti.
                                In cazul unui benzinar veti observa ca incet-incet turatia motorului scade pana la aproximativ 500 rpm iar apoi se gatuie de tot si moare!
                                In cazul unui diesel, pentru ca avem bujii incandescente care isi indeplinesc rolul numai inainte de a porni motorul, dupa pornire nu mai avem consumatori importanti asadar motorul chiar se va accelera putin (din cauza releului de tensiune care are si rol de a masura bateria si a suplini lipsurile - daca scoti bateria o sa simta un gol si o sa incerce sa il compenseze).

                                Asadar Achim are partial dreptate: la mersul la relanti, masina consuma din baterie dar nu numai. Alternatorul furnizeaza curent dar mai putin decat e nevoie.
                                De asemenea, si akebono are dreptatea lui in legatura cu alternatorul. Ce trebuie mentionat este urmatorul lucru:
                                alternatorul furnizeaza 13.2-13.8 V indiferent de turatie, singurul lucru care se schimba este intensitatea curentului. Adica daca la relanti (750 rpm) iti furnizeaza un curent de 5-8 A, la o turatie de 2000 rpm iti da ceva mai mult (nu stiu exact cat dar peste 10A) asadar suplineste cu mai mult succes consumatorii masinii, consumatori care sunt legati "in paralel" prin intermediul cutiei de sigurante.

                                O paralela ar putea fi, pentru cei care au o idee cat de cat despre electronica, cu un circuit simplu legat in paralel si unul legat in serie - fizica de clasa XI -pentru cine isi mai aminteste.

                                Adica la un circuit "paralel" se aduna intensitatile pe ramuri iar la unul in "serie" se aduna tensiunile!

                                Simplu ca "buna ziua"!

                                Questions?
                                ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                                ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                                Comment

                                Working...
                                X