Cauciucurile mici si nasoale de pe Accordul standard....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cauciucurile mici si nasoale de pe Accordul standard....

    http://www.youtube.com/watch?v=zON4b...%2DGermania%2F

  • #2
    e accordul vechi nu? :twisted:
    Am fost manechin la fabrica de prezervative!
    Rated R for nonstop crude and sexual humor, pervasive strong language, and drug content.

    Comment


    • #3
      care vechi? e cel actual, varianta nerestilizata.... comportamentul haotic probabil ca e datorat lipsei VSA...

      Comment


      • #4
        pai asta ziceam.. accord 2003, nu 2006.
        Am fost manechin la fabrica de prezervative!
        Rated R for nonstop crude and sexual humor, pervasive strong language, and drug content.

        Comment


        • #5
          crezi ca au imbunatatit suspensia?

          Comment


          • #6
            S-a mai discutat pe seama acestui film.
            Accordul era singura masina fara ESP din test .
            Plus ca testul poate fi influentat f. tare si de calitatea pneurilor stock.

            Deci rezultatul nu-i asa surprinzator.

            Ce treaba are insa, numele ales acestui topic cu filmu' ?

            Comment


            • #7
              SirAndrew, ce te face sa crezi ca accord-ul tau nu ar face FIX la fel? Am avut un accident cu Accord-ul meu (2005) pe la aprox 5000km.
              Am fost vinovat clar, dar comportamentul masinii nu m-a ajutat deloc, dimpotriva, din usoare pendulari am ajuns intr-un tete-a-queue complet.

              Faceti un test(daca va tine): decuplati VSA, mergeti pe drum drept pe la ~90-100km/h si bruscati volanul stanga-dreapta, veti observa ca spatele penduleaza de minune. Am mai fost in situatii limita dupa acel accident, dar singurul remediu a fost acceleratia sanatoasa si o contrari usoare ale volanului.

              Evident pneurile stock Dunlop SP Sport 2050 dovedesc din nou cat de prost stau la capitolul aderenta. Din pacate inca si astazi, modelul 2.0 ES vine cu astfel de pneuri.

              PS: comportamentul este dat de echilibrul de mase fata/spate. De fiecare data cand am avut greutate pe spate (~150-200kg) masina statea mult mai bine pe sosea.
              '13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T

              Comment


              • #8
                pai are...si eu am avut cauciucuri standard pe 15 si era praf in curbe... credeam ca astea sunt si pe modelul testat dar se pare ca sunt pe 16...

                dupa ce i-am pus jante noi si cauciucuri pe 225/45/17 e alta masina...

                Comment


                • #9
                  mi se par prea late 225... am eu 205 pe CTR :roll:

                  pe Accord am 195/xx/R15... scartaie in draci si nu prea sunt extrem de bune, dar cu VSA pus nu am avut niciodata probleme cu ea, si dak am vrut sa ma joc putin cu frana de mana fata a avut destula aderenta... totul e sa nu o bruschezi (ca exemplu, Potenzele de pe CTR neincinse pierd muuult mai repede aderenta si mai violent)
                  The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                  DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                  Comment


                  • #10
                    sunt mari dar alea erau trecute in talon...las ca e mai bine asa ca in lipsa de vsa am nevoie de toata aderenta posibila...

                    nu fac reclama la cauciucuri, dar am niste avon zz3 de vreo 15 mii de km si sunt super multumit

                    Comment


                    • #11
                      Achim , 225 prea mult pt ce , liniute ?
                      Pt stabilitate nu-i prea mult, ba chiar consider ca-i mai bine
                      Oricum accordu' are in talon 205/55 R16 sau 225/45 R17 - asa-i trecut in talon.
                      Mie suspensia stock mi s-a parut prea moale ( prea mult body-roll , la manevre bruste stanga dreapta) ,
                      de asta am si tinut s-o schimb imediat.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dan
                        Faceti un test(daca va tine): decuplati VSA, mergeti pe drum drept pe la ~90-100km/h si bruscati volanul stanga-dreapta, veti observa ca spatele penduleaza de minune.
                        de ce as decupla vsa-ul? :roll:

                        cand faci drifturi da, il decuplezi altfel nu vad ce om sanatos l-ar decupla.

                        cat despre stabilitate, chiar si in drifturi controlate se tine suficient de bine, prea bine chiar, pentru marimea masinii.
                        Am fost manechin la fabrica de prezervative!
                        Rated R for nonstop crude and sexual humor, pervasive strong language, and drug content.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dinoc
                          Achim , 225 prea mult pt ce , liniute ?
                          Pt stabilitate nu-i prea mult, ba chiar consider ca-i mai bine
                          Oricum accordu' are in talon 205/55 R16 sau 225/45 R17 - asa-i trecut in talon.
                          Mie suspensia stock mi s-a parut prea moale ( prea mult body-roll , la manevre bruste stanga dreapta) ,
                          de asta am si tinut s-o schimb imediat.
                          da... ai dreptate... eu m-am gandit la demaraje... :?

                          am avut jantele de pe CTR pe Accord... 205/45/R17... talon f mic, se simteau mult mai rau denivelarile chiar si cu suspensia stock, dar curbele erau alt domeniu deja

                          la demaraje parea mai greoaie pe a1a dar in realitate cred ca sprintul era mai bun... 8)
                          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                          Comment


                          • #14
                            pai si ce in demaraje daca ai suprfata de contact mai ingusta pleci mai rpd... ?
                            mie mi s-ar parea ca fiind suprafata de contact mai mare sa ai mai multa aderenta si sa o turezi si mai sanatos in treptele inferioare 1,2 ...

                            acum e drept eu am reusit sa le fac sa scartie (225/45/r17) si in a 3 :twisted:
                            2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
                            -= PH 33 GZS =-

                            Comment


                            • #15
                              tu ai cuplu... e testat ca pierzi
                              The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                              DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                              Comment

                              Working...
                              X