Cauciucurile mici si nasoale de pe Accordul standard....
Collapse
X
-
SirAndrew, ce te face sa crezi ca accord-ul tau nu ar face FIX la fel? Am avut un accident cu Accord-ul meu (2005) pe la aprox 5000km.
Am fost vinovat clar, dar comportamentul masinii nu m-a ajutat deloc, dimpotriva, din usoare pendulari am ajuns intr-un tete-a-queue complet.
Faceti un test(daca va tine): decuplati VSA, mergeti pe drum drept pe la ~90-100km/h si bruscati volanul stanga-dreapta, veti observa ca spatele penduleaza de minune. Am mai fost in situatii limita dupa acel accident, dar singurul remediu a fost acceleratia sanatoasa si o contrari usoare ale volanului.
Evident pneurile stock Dunlop SP Sport 2050 dovedesc din nou cat de prost stau la capitolul aderenta. Din pacate inca si astazi, modelul 2.0 ES vine cu astfel de pneuri.
PS: comportamentul este dat de echilibrul de mase fata/spate. De fiecare data cand am avut greutate pe spate (~150-200kg) masina statea mult mai bine pe sosea.'13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T
Comment
-
mi se par prea late 225... am eu 205 pe CTR :roll:
pe Accord am 195/xx/R15... scartaie in draci si nu prea sunt extrem de bune, dar cu VSA pus nu am avut niciodata probleme cu ea, si dak am vrut sa ma joc putin cu frana de mana fata a avut destula aderenta... totul e sa nu o bruschezi (ca exemplu, Potenzele de pe CTR neincinse pierd muuult mai repede aderenta si mai violent)The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
Achim , 225 prea mult pt ce , liniute ?
Pt stabilitate nu-i prea mult, ba chiar consider ca-i mai bine
Oricum accordu' are in talon 205/55 R16 sau 225/45 R17 - asa-i trecut in talon.
Mie suspensia stock mi s-a parut prea moale ( prea mult body-roll , la manevre bruste stanga dreapta) ,
de asta am si tinut s-o schimb imediat.
Comment
-
Originally posted by danFaceti un test(daca va tine): decuplati VSA, mergeti pe drum drept pe la ~90-100km/h si bruscati volanul stanga-dreapta, veti observa ca spatele penduleaza de minune.
cand faci drifturi da, il decuplezi altfel nu vad ce om sanatos l-ar decupla.
cat despre stabilitate, chiar si in drifturi controlate se tine suficient de bine, prea bine chiar, pentru marimea masinii.Am fost manechin la fabrica de prezervative!
Rated R for nonstop crude and sexual humor, pervasive strong language, and drug content.
Comment
-
Originally posted by dinocAchim , 225 prea mult pt ce , liniute ?
Pt stabilitate nu-i prea mult, ba chiar consider ca-i mai bine
Oricum accordu' are in talon 205/55 R16 sau 225/45 R17 - asa-i trecut in talon.
Mie suspensia stock mi s-a parut prea moale ( prea mult body-roll , la manevre bruste stanga dreapta) ,
de asta am si tinut s-o schimb imediat.
am avut jantele de pe CTR pe Accord... 205/45/R17... talon f mic, se simteau mult mai rau denivelarile chiar si cu suspensia stock, dar curbele erau alt domeniu deja
la demaraje parea mai greoaie pe a1a dar in realitate cred ca sprintul era mai bun... 8)The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
-
pai si ce in demaraje daca ai suprfata de contact mai ingusta pleci mai rpd... ?
mie mi s-ar parea ca fiind suprafata de contact mai mare sa ai mai multa aderenta si sa o turezi si mai sanatos in treptele inferioare 1,2 ...
acum e drept eu am reusit sa le fac sa scartie (225/45/r17) si in a 3 :twisted:
Comment
-
tu ai cuplu... e testat ca pierziThe NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.
DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR
Comment
Comment