Originally posted by Xander
View Post
Janta normala ca roata rezerva
Collapse
X
-
Am incercat eu la accord CL7, cu o roata R16 in spatiul de rezerva.....din pacate ridica prea mult portbagajul si nici nu intra pana jos.
Leave a comment:
-
Off-topic: eu am schimbat 2 turbine la Mercedes pana la 50.000 km. Totusi am taiat si 2 cauciucuri, deci e 1:1 raportul turbo:gume taiate.)
Leave a comment:
-
Originally posted by CatalinP View PostSansele de a distruge o anvelopa astfel incat sa nu poata fi folosit un kit de pana sunt totusi mici, e mai mare probabilitatea de a se defecta ceva la motor decand cu era turbo... Asa ca poate ar trebui si un motor in portbagaj, pe bancheta sau plafon.
dar pe principiul better safe then sorry, sa fie roata acolo la drumuri lungi, just in case.
apropos de turbo, acum o luna mi-a crapat la megane 177000 km
Leave a comment:
-
Originally posted by Deer View Posteu folosesc una din rotile de iarna ca rezerva vara si invers pentru iarna
Leave a comment:
-
Originally posted by CatalinP View PostZise comerciantul de roti...
A cui e vina cand un turism e folosit precum in Paris - Dakar?
PS: A cui este vina cand primesti o "jumate de potcoava" in anvelopa noua montata de doua zile....
Leave a comment:
-
Roata normala aveam eu (pusa de Tanase) + cric, coarba, protectii etc. Se adunau ceva kg - peste 30 probabil. Sigur ca e exagerata optiunea mea, poate pe track sa conteze, dar acolo oricum ajung super rar...
Leave a comment:
-
Doar 9 kg are roata de rezerva. Nu cred sa faci mare economie lasand-o acasa. Mai ales pe un motor ca al tau
Leave a comment:
-
Originally posted by bigfoot23ro View PostIn sfarsit cineva care gandeste logic.
Kitul de pana este inutil, atata vreme cat timp cauciucul nu mai poate fi reparat, iar daca ramai undeva unde poate nici semnal nu ai la telefon, poti astepta mult si bine pana vine asistenta rutiera.....)) Roata de rezerva = greutate, adica performanta scazuta.
)
Leave a comment:
-
roata de rezerva e sfanta si nu ma refer la roata temporara
eu folosesc una din rotile de iarna ca rezerva vara si invers pentru iarna
am si chitul de pana dar tot pe rezerva m-am bazat cand am avut nevoie
cat despre loc de depozitare cutia pe masina e sfanta
P.S: daca pleci in Norvegia poti sa-ti pui toate 4 rotile ca rezerva in ea, muhahahaha
Leave a comment:
-
Zise comerciantul de roti...
A cui e vina cand un turism e folosit precum in Paris - Dakar?
Leave a comment:
-
Originally posted by Xander View PostE OK roata temporara, mergi mai incet cu ea pana gasesti o vulcanizare. Conditia ar fi sa incapa si pe fata, sunt unele masini unde roata de mici dimensiuni nu incape pe fata din cauza etrierilor => in caz de pana pe fata trebuie intai sa muti o roata normala de pe spate pe fata si apoi sa pui roata de mici dimensiuni pe spate. Bine, teoretic e mai OK asa oricum, decat sa circuli cu ea pe fata dar e o munca in plus...
Kitul de pana este inutil, atata vreme cat timp cauciucul nu mai poate fi reparat, iar daca ramai undeva unde poate nici semnal nu ai la telefon, poti astepta mult si bine pana vine asistenta rutiera.....
Leave a comment:
-
E OK roata temporara, mergi mai incet cu ea pana gasesti o vulcanizare. Conditia ar fi sa incapa si pe fata, sunt unele masini unde roata de mici dimensiuni nu incape pe fata din cauza etrierilor => in caz de pana pe fata trebuie intai sa muti o roata normala de pe spate pe fata si apoi sa pui roata de mici dimensiuni pe spate. Bine, teoretic e mai OK asa oricum, decat sa circuli cu ea pe fata dar e o munca in plus...
Leave a comment:
-
Am facut cca 5.000 de km prin Norvegia, drumurile sunt impecabile, iar rutele principale sunt intens populate, nu e chiar Death Valley ...Mi-ar fi teama prin Balcani, mai ales ca au fost destul de multe incidente.
Leave a comment:
Leave a comment: