Janta normala ca roata rezerva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • geoS
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    Off-topic: eu am schimbat 2 turbine la Mercedes pana la 50.000 km. Totusi am taiat si 2 cauciucuri, deci e 1:1 raportul turbo:gume taiate. )
    Nu-i chiar 1:1,tinind cont de faptul ca sunt 4 gume si numai 1 turbina !

    Leave a comment:


  • Miezu
    replied
    Am incercat eu la accord CL7, cu o roata R16 in spatiul de rezerva.....din pacate ridica prea mult portbagajul si nici nu intra pana jos.

    Leave a comment:


  • Burgundy
    replied
    Ce specificații are roata de rezerva pt honda civic sedan 2017+?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Off-topic: eu am schimbat 2 turbine la Mercedes pana la 50.000 km. Totusi am taiat si 2 cauciucuri, deci e 1:1 raportul turbo:gume taiate. )

    Leave a comment:


  • Deer
    replied
    Originally posted by CatalinP View Post
    Sansele de a distruge o anvelopa astfel incat sa nu poata fi folosit un kit de pana sunt totusi mici, e mai mare probabilitatea de a se defecta ceva la motor decand cu era turbo... Asa ca poate ar trebui si un motor in portbagaj, pe bancheta sau plafon.
    totally agree!
    dar pe principiul better safe then sorry, sa fie roata acolo la drumuri lungi, just in case.
    apropos de turbo, acum o luna mi-a crapat la megane 177000 km

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Originally posted by Deer View Post
    eu folosesc una din rotile de iarna ca rezerva vara si invers pentru iarna
    Sansele de a distruge o anvelopa astfel incat sa nu poata fi folosit un kit de pana sunt totusi mici, e mai mare probabilitatea de a se defecta ceva la motor decand cu era turbo... Asa ca poate ar trebui si un motor in portbagaj, pe bancheta sau plafon.

    Leave a comment:


  • bigfoot23ro
    replied
    Originally posted by CatalinP View Post
    Zise comerciantul de roti...

    A cui e vina cand un turism e folosit precum in Paris - Dakar?
    Este vreo problema ca am la vanzare roti de rezerva? Nu este nimeni obligat sa cumpere, fiecare face ce vrea cu masina si banii lui .
    PS: A cui este vina cand primesti o "jumate de potcoava" in anvelopa noua montata de doua zile....

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Roata normala aveam eu (pusa de Tanase) + cric, coarba, protectii etc. Se adunau ceva kg - peste 30 probabil. Sigur ca e exagerata optiunea mea, poate pe track sa conteze, dar acolo oricum ajung super rar...

    Leave a comment:


  • DarthMaul40
    replied
    Doar 9 kg are roata de rezerva. Nu cred sa faci mare economie lasand-o acasa. Mai ales pe un motor ca al tau

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Originally posted by bigfoot23ro View Post
    In sfarsit cineva care gandeste logic.
    Kitul de pana este inutil, atata vreme cat timp cauciucul nu mai poate fi reparat, iar daca ramai undeva unde poate nici semnal nu ai la telefon, poti astepta mult si bine pana vine asistenta rutiera.....
    De mentionat ca eu am totusi in masina un simplu kit de pana de la Michelin. )) Roata de rezerva = greutate, adica performanta scazuta. )

    Leave a comment:


  • Deer
    replied
    roata de rezerva e sfanta si nu ma refer la roata temporara
    eu folosesc una din rotile de iarna ca rezerva vara si invers pentru iarna
    am si chitul de pana dar tot pe rezerva m-am bazat cand am avut nevoie
    cat despre loc de depozitare cutia pe masina e sfanta

    P.S: daca pleci in Norvegia poti sa-ti pui toate 4 rotile ca rezerva in ea, muhahahaha

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Zise comerciantul de roti...

    A cui e vina cand un turism e folosit precum in Paris - Dakar?

    Leave a comment:


  • bigfoot23ro
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    E OK roata temporara, mergi mai incet cu ea pana gasesti o vulcanizare. Conditia ar fi sa incapa si pe fata, sunt unele masini unde roata de mici dimensiuni nu incape pe fata din cauza etrierilor => in caz de pana pe fata trebuie intai sa muti o roata normala de pe spate pe fata si apoi sa pui roata de mici dimensiuni pe spate. Bine, teoretic e mai OK asa oricum, decat sa circuli cu ea pe fata dar e o munca in plus...
    In sfarsit cineva care gandeste logic.
    Kitul de pana este inutil, atata vreme cat timp cauciucul nu mai poate fi reparat, iar daca ramai undeva unde poate nici semnal nu ai la telefon, poti astepta mult si bine pana vine asistenta rutiera.....

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    E OK roata temporara, mergi mai incet cu ea pana gasesti o vulcanizare. Conditia ar fi sa incapa si pe fata, sunt unele masini unde roata de mici dimensiuni nu incape pe fata din cauza etrierilor => in caz de pana pe fata trebuie intai sa muti o roata normala de pe spate pe fata si apoi sa pui roata de mici dimensiuni pe spate. Bine, teoretic e mai OK asa oricum, decat sa circuli cu ea pe fata dar e o munca in plus...

    Leave a comment:


  • Bazilide
    replied
    Am facut cca 5.000 de km prin Norvegia, drumurile sunt impecabile, iar rutele principale sunt intens populate, nu e chiar Death Valley ...Mi-ar fi teama prin Balcani, mai ales ca au fost destul de multe incidente.

    Leave a comment:

Working...
X