Janta normala ca roata rezerva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DarthMaul40
    replied
    Originally posted by CatalinP View Post
    Sunt firme de asigurări care la pachetul RCA + CASCO oferă asistenta rutieră in toată Europa. Roata de rezerva nu mai e necesară in 2018.
    De acord cu tine, insa pot fi locuri/momente in care poate nu-ti doresti sa stai sa astepti pana vine asistenta.

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Sunt firme de asigurări care la pachetul RCA + CASCO oferă asistenta rutieră in toată Europa. Roata de rezerva nu mai e necesară in 2018.

    Leave a comment:


  • bogdan22
    replied
    Originally posted by CatalinP View Post
    Care-i obsesia asta cu pana la drumul foarte lung? Lungimea drumului cauzeaza pana?

    PS: exista anvelope runflat.
    Vreau sa fac toata Norvegia cu masina si distantele mari dintre localitati ma sperie, mai ales dupa Cercul Polar de Nord. Am acel kit de reparatie, insa nu functioneaza cand tai talonul cauciucului sau pana e mult mai mare. Am zis ca nu am avut nicio pana, insa am avut una cand am taiat pe lateral un cauciuc, insa eram peste drum de o vulcanizare, in oras.

    Leave a comment:


  • DarthMaul40
    replied
    Am patit-o cu fosta masina intr-o benzinarie la vreo 30 km de Alba-Iulia. Am tras prea aproape de o bordura care era "ranforsata" cu cornier metalic. Ala am fost, roata taiata pe lateral, la ora aia prin zona nu erau decat vreo doi dubiosi cu care nu am vrut sa am de-a face. Norocul meu era roata de rezerva cu care am ajuns in Alba Iulia, de unde am cumparat un cauciuc. Orice ai zice, roata de rezerva e necesara.
    Si a propos de coclauri, daca ar fi sa faci pana pe coclauri prin Ungaria de exemplu, pe la 2 dimineata, nu crezi ca ar fi mai simplu sa ai roata de rezerva, decat sa astepti pe cineva sa te scoata de acolo?
    Last edited by DarthMaul40; 07-08-18, 14:41.

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    50$ si limbajul semnelor functioneaza oriunde.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    nu e vorba de drum lung per se adica nr km
    ci sansele sa se intample
    1 pe coclauri
    2 intr-o tara unde pe coclauri te intalnesti mai greu cu limba EN

    ambele combinate sunt minunate

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Originally posted by CatalinP View Post
    Care-i obsesia asta cu pana la drumul foarte lung? Lungimea drumului cauzeaza pana?

    PS: exista anvelope runflat.
    Cred ca e unul dintre multele mituri soferesti vechi.
    La replica ubicua "dar distanta e mai lunga deci cresc sansele sa faci pana", ceea ce e matematic corect, trebuie replicat ca probabilitatea sa faci pana creste atit de putin la un drum de 1000 km fata de unul de 100 incit poate fi neglijata fara probleme.

    Leave a comment:


  • CatalinP
    replied
    Care-i obsesia asta cu pana la drumul foarte lung? Lungimea drumului cauzeaza pana?

    PS: exista anvelope runflat.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Nu, nu intra o janta normala acolo. Cea de rezerva te duce incet pina la cel mai apropiat service si atit.

    Cu penele e loteria naibii: eu n-am facut una de cind am facut doua in 50 m (nu cu Honda mea). In parcarea de la Fantanita Haiducului, am facut pana la intrare, am pus rezerva, am facut pana la iesirea de la Fantanita Haiducului. Daca ai stresul asta pe cap cind faci un drum lung tine si rezerva cu care a venit masina si cumpara si un kit de reparatie pana sa fie acolo.

    Leave a comment:


  • bogdan22
    started a topic Janta normala ca roata rezerva

    Janta normala ca roata rezerva

    Pana acum nu am facut vreodata pana in 18 ani de condus. Totusi posibilitatea exista si in cazul unui drum foarte lung in afara ma bate gandul sa inlocuiesc acea roata temporara subtire cu una normala. Ideea e daca incape cat de cat in locasul special din portbagaj sau poate chiar e cineva care a incercat asta?
Working...
X