If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In sfarsit cineva care gandeste logic.
Kitul de pana este inutil, atata vreme cat timp cauciucul nu mai poate fi reparat, iar daca ramai undeva unde poate nici semnal nu ai la telefon, poti astepta mult si bine pana vine asistenta rutiera.....
De mentionat ca eu am totusi in masina un simplu kit de pana de la Michelin. )) Roata de rezerva = greutate, adica performanta scazuta. )
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Roata normala aveam eu (pusa de Tanase) + cric, coarba, protectii etc. Se adunau ceva kg - peste 30 probabil. Sigur ca e exagerata optiunea mea, poate pe track sa conteze, dar acolo oricum ajung super rar...
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
A cui e vina cand un turism e folosit precum in Paris - Dakar?
Este vreo problema ca am la vanzare roti de rezerva? Nu este nimeni obligat sa cumpere, fiecare face ce vrea cu masina si banii lui .
PS: A cui este vina cand primesti o "jumate de potcoava" in anvelopa noua montata de doua zile....
eu folosesc una din rotile de iarna ca rezerva vara si invers pentru iarna
Sansele de a distruge o anvelopa astfel incat sa nu poata fi folosit un kit de pana sunt totusi mici, e mai mare probabilitatea de a se defecta ceva la motor decand cu era turbo... Asa ca poate ar trebui si un motor in portbagaj, pe bancheta sau plafon.
Sansele de a distruge o anvelopa astfel incat sa nu poata fi folosit un kit de pana sunt totusi mici, e mai mare probabilitatea de a se defecta ceva la motor decand cu era turbo... Asa ca poate ar trebui si un motor in portbagaj, pe bancheta sau plafon.
totally agree!
dar pe principiul better safe then sorry, sa fie roata acolo la drumuri lungi, just in case.
apropos de turbo, acum o luna mi-a crapat la megane 177000 km
Comment