Janta normala ca roata rezerva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bigfoot23ro View Post
    In sfarsit cineva care gandeste logic.
    Kitul de pana este inutil, atata vreme cat timp cauciucul nu mai poate fi reparat, iar daca ramai undeva unde poate nici semnal nu ai la telefon, poti astepta mult si bine pana vine asistenta rutiera.....
    De mentionat ca eu am totusi in masina un simplu kit de pana de la Michelin. )) Roata de rezerva = greutate, adica performanta scazuta. )
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #17
      Doar 9 kg are roata de rezerva. Nu cred sa faci mare economie lasand-o acasa. Mai ales pe un motor ca al tau

      Comment


      • #18
        Roata normala aveam eu (pusa de Tanase) + cric, coarba, protectii etc. Se adunau ceva kg - peste 30 probabil. Sigur ca e exagerata optiunea mea, poate pe track sa conteze, dar acolo oricum ajung super rar...
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • #19
          Originally posted by CatalinP View Post
          Zise comerciantul de roti...

          A cui e vina cand un turism e folosit precum in Paris - Dakar?
          Este vreo problema ca am la vanzare roti de rezerva? Nu este nimeni obligat sa cumpere, fiecare face ce vrea cu masina si banii lui .
          PS: A cui este vina cand primesti o "jumate de potcoava" in anvelopa noua montata de doua zile....
          Honda Civic EJ9 1.4 IS M/T
          Honda Civic FD1 1.8 LS A/T
          Honda Civic ES9 1.3 Hybrid M/T
          Honda Civic SL 1.3 A/T 1980

          Comment


          • #20
            Originally posted by Deer View Post
            eu folosesc una din rotile de iarna ca rezerva vara si invers pentru iarna
            Sansele de a distruge o anvelopa astfel incat sa nu poata fi folosit un kit de pana sunt totusi mici, e mai mare probabilitatea de a se defecta ceva la motor decand cu era turbo... Asa ca poate ar trebui si un motor in portbagaj, pe bancheta sau plafon.

            Comment


            • #21
              Originally posted by CatalinP View Post
              Sansele de a distruge o anvelopa astfel incat sa nu poata fi folosit un kit de pana sunt totusi mici, e mai mare probabilitatea de a se defecta ceva la motor decand cu era turbo... Asa ca poate ar trebui si un motor in portbagaj, pe bancheta sau plafon.
              totally agree!
              dar pe principiul better safe then sorry, sa fie roata acolo la drumuri lungi, just in case.
              apropos de turbo, acum o luna mi-a crapat la megane 177000 km

              Comment


              • #22
                Off-topic: eu am schimbat 2 turbine la Mercedes pana la 50.000 km. Totusi am taiat si 2 cauciucuri, deci e 1:1 raportul turbo:gume taiate. )
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • #23
                  Ce specificații are roata de rezerva pt honda civic sedan 2017+?

                  Comment


                  • #24
                    Am incercat eu la accord CL7, cu o roata R16 in spatiul de rezerva.....din pacate ridica prea mult portbagajul si nici nu intra pana jos.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Xander View Post
                      Off-topic: eu am schimbat 2 turbine la Mercedes pana la 50.000 km. Totusi am taiat si 2 cauciucuri, deci e 1:1 raportul turbo:gume taiate. )
                      Nu-i chiar 1:1,tinind cont de faptul ca sunt 4 gume si numai 1 turbina !

                      Comment

                      Working...
                      X