Janta normala ca roata rezerva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Janta normala ca roata rezerva

    Pana acum nu am facut vreodata pana in 18 ani de condus. Totusi posibilitatea exista si in cazul unui drum foarte lung in afara ma bate gandul sa inlocuiesc acea roata temporara subtire cu una normala. Ideea e daca incape cat de cat in locasul special din portbagaj sau poate chiar e cineva care a incercat asta?

  • #2
    Nu, nu intra o janta normala acolo. Cea de rezerva te duce incet pina la cel mai apropiat service si atit.

    Cu penele e loteria naibii: eu n-am facut una de cind am facut doua in 50 m (nu cu Honda mea). In parcarea de la Fantanita Haiducului, am facut pana la intrare, am pus rezerva, am facut pana la iesirea de la Fantanita Haiducului. Daca ai stresul asta pe cap cind faci un drum lung tine si rezerva cu care a venit masina si cumpara si un kit de reparatie pana sa fie acolo.
    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

    Comment


    • #3
      Care-i obsesia asta cu pana la drumul foarte lung? Lungimea drumului cauzeaza pana?

      PS: exista anvelope runflat.

      Comment


      • #4
        Originally posted by CatalinP View Post
        Care-i obsesia asta cu pana la drumul foarte lung? Lungimea drumului cauzeaza pana?

        PS: exista anvelope runflat.
        Cred ca e unul dintre multele mituri soferesti vechi.
        La replica ubicua "dar distanta e mai lunga deci cresc sansele sa faci pana", ceea ce e matematic corect, trebuie replicat ca probabilitatea sa faci pana creste atit de putin la un drum de 1000 km fata de unul de 100 incit poate fi neglijata fara probleme.
        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

        Comment


        • #5
          nu e vorba de drum lung per se adica nr km
          ci sansele sa se intample
          1 pe coclauri
          2 intr-o tara unde pe coclauri te intalnesti mai greu cu limba EN

          ambele combinate sunt minunate
          "Ethics. That's always so inconvenient."
          Cal Lightman

          Comment


          • #6
            50$ si limbajul semnelor functioneaza oriunde.

            Comment


            • #7
              Am patit-o cu fosta masina intr-o benzinarie la vreo 30 km de Alba-Iulia. Am tras prea aproape de o bordura care era "ranforsata" cu cornier metalic. Ala am fost, roata taiata pe lateral, la ora aia prin zona nu erau decat vreo doi dubiosi cu care nu am vrut sa am de-a face. Norocul meu era roata de rezerva cu care am ajuns in Alba Iulia, de unde am cumparat un cauciuc. Orice ai zice, roata de rezerva e necesara.
              Si a propos de coclauri, daca ar fi sa faci pana pe coclauri prin Ungaria de exemplu, pe la 2 dimineata, nu crezi ca ar fi mai simplu sa ai roata de rezerva, decat sa astepti pe cineva sa te scoata de acolo?
              Last edited by DarthMaul40; 07-08-18, 14:41.

              Comment


              • #8
                Originally posted by CatalinP View Post
                Care-i obsesia asta cu pana la drumul foarte lung? Lungimea drumului cauzeaza pana?

                PS: exista anvelope runflat.
                Vreau sa fac toata Norvegia cu masina si distantele mari dintre localitati ma sperie, mai ales dupa Cercul Polar de Nord. Am acel kit de reparatie, insa nu functioneaza cand tai talonul cauciucului sau pana e mult mai mare. Am zis ca nu am avut nicio pana, insa am avut una cand am taiat pe lateral un cauciuc, insa eram peste drum de o vulcanizare, in oras.

                Comment


                • #9
                  Sunt firme de asigurări care la pachetul RCA + CASCO oferă asistenta rutieră in toată Europa. Roata de rezerva nu mai e necesară in 2018.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by CatalinP View Post
                    Sunt firme de asigurări care la pachetul RCA + CASCO oferă asistenta rutieră in toată Europa. Roata de rezerva nu mai e necesară in 2018.
                    De acord cu tine, insa pot fi locuri/momente in care poate nu-ti doresti sa stai sa astepti pana vine asistenta.

                    Comment


                    • #11
                      Am facut cca 5.000 de km prin Norvegia, drumurile sunt impecabile, iar rutele principale sunt intens populate, nu e chiar Death Valley ...Mi-ar fi teama prin Balcani, mai ales ca au fost destul de multe incidente.

                      Comment


                      • #12
                        E OK roata temporara, mergi mai incet cu ea pana gasesti o vulcanizare. Conditia ar fi sa incapa si pe fata, sunt unele masini unde roata de mici dimensiuni nu incape pe fata din cauza etrierilor => in caz de pana pe fata trebuie intai sa muti o roata normala de pe spate pe fata si apoi sa pui roata de mici dimensiuni pe spate. Bine, teoretic e mai OK asa oricum, decat sa circuli cu ea pe fata dar e o munca in plus...
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Xander View Post
                          E OK roata temporara, mergi mai incet cu ea pana gasesti o vulcanizare. Conditia ar fi sa incapa si pe fata, sunt unele masini unde roata de mici dimensiuni nu incape pe fata din cauza etrierilor => in caz de pana pe fata trebuie intai sa muti o roata normala de pe spate pe fata si apoi sa pui roata de mici dimensiuni pe spate. Bine, teoretic e mai OK asa oricum, decat sa circuli cu ea pe fata dar e o munca in plus...
                          In sfarsit cineva care gandeste logic.
                          Kitul de pana este inutil, atata vreme cat timp cauciucul nu mai poate fi reparat, iar daca ramai undeva unde poate nici semnal nu ai la telefon, poti astepta mult si bine pana vine asistenta rutiera.....
                          Honda Civic EJ9 1.4 IS M/T
                          Honda Civic FD1 1.8 LS A/T
                          Honda Civic ES9 1.3 Hybrid M/T
                          Honda Civic SL 1.3 A/T 1980

                          Comment


                          • #14
                            Zise comerciantul de roti...

                            A cui e vina cand un turism e folosit precum in Paris - Dakar?

                            Comment


                            • #15
                              roata de rezerva e sfanta si nu ma refer la roata temporara
                              eu folosesc una din rotile de iarna ca rezerva vara si invers pentru iarna
                              am si chitul de pana dar tot pe rezerva m-am bazat cand am avut nevoie
                              cat despre loc de depozitare cutia pe masina e sfanta

                              P.S: daca pleci in Norvegia poti sa-ti pui toate 4 rotile ca rezerva in ea, muhahahaha

                              Comment

                              Working...
                              X