Putinele puncte slabe ale Accordului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putinele puncte slabe ale Accordului

    Dupa indelungi cautari de a gasi puncte slabe acestei masini am descoperit cu greu mici lipsuri mai mult sau mai putin importante:

    1. TRAGE DREAPTA ( ma refer la masinile noi)

    2. FRANELE sunt un pic "ciudate" , parca nu ingheata masina la prima apasare si nu au o promptitudine 100 % .

    3. MOTORUL vtec este bestial , dar , singura lipsa este cuplul mic pana in 4000 rpm. Parca nu trage pana nu o turezi la 4000 ( parerea mea cel putin) . Totusi se poate trece cu vederea dupa adrenalina simtita peste 5000 rpm cand intra vtec-ul si te baga in scaun .

    4. Sistemul audio de pe varianta LS este mediocru , se putea si mai bine (sper sa nu fie acelasi si pe varianta ES pe care vreau sa o iau pt mine.)

    Sunteti de accord cu mine sau ma insel in constatari ? :wink:
    '07 Accord 2.0 SPORT special edition BLACK

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/tudor18/

  • #2
    1. Nu toate (a mea n-am observat inca sa traga). Se poate repara, oricum.

    2. Mi s-a parut si mie ceva de genul, dar oricum sunt bune. Abia am trecut de 300km deci pot baga piciorul in ele acum fara grija.

    3. Hmmm... nu mi se pare ca lipseste cuplul pana in 4000rpm. Oricum nu mai exista vtec la k20z2 de pe accord-urile cu facelift.

    4. Pe ES e foarte ok dpmdv. E alt sistem fata de LS. Nu stiu cum e LS-ul.
    ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
    Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
    Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
    Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

    Comment


    • #3
      mersi de raspuns . :wink:
      '07 Accord 2.0 SPORT special edition BLACK

      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/tudor18/

      Comment


      • #4
        1. nu mi-a tras nicioadata.. in nici o parte :P
        2. din contra, franele mi se pare excelente... super puternice, se vede clar ca are discuri pe toate rotile.
        3. trage ok pana in 4000, dupa aia intra vtec-ul si probabil de aceea ti se pare ca pana acolo nu a tras ok .
        4. de ce ti se pare slab sistemul audio? l-ai ascultat la mai multe masini?
        Am fost manechin la fabrica de prezervative!
        Rated R for nonstop crude and sexual humor, pervasive strong language, and drug content.

        Comment


        • #5
          1. taica-miu si-a luat LS in februarie la sfaturile mele . masina super ok , dar am observat la condus ca trage usor dreaptea . constat dupa cu stupoare ca mai multi useri de pe acest forum au aceeasi problema..... deci nu cred ca e un caz izolat
          2. franele mi se par un pic ciudate , parerea mea . vin de pe un seat leon fr si franele de pe acord mi se par mai moi . poate sunt subiectiv . oricum sunt ok nu e ceva iesit din comun
          3. posibil :lol: plecatul de pe loc e un pic mai "slow"
          4. sistemul audio de pe LS mi se pare mediocru . poate sunt subiectiv . depinde de cerintele fiecaruia
          '07 Accord 2.0 SPORT special edition BLACK

          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/tudor18/

          Comment


          • #6
            1. Si a mea trage f putin dreapta
            2. Franele mi se par OK, tre' sa te obisnuiesti un pic cu ele
            3. Trage OK peste 2500rpm, de fapt de acolo e disponibil cam 90% din cuplu. De la 5000rpm in sus e sublima
            4. Sistemul audio de pe LS e naspa
            Ex '06 Accord 2.0 LS/MT
            Momentan fara H

            Comment


            • #7
              1. Corect
              2. Chiar am fost nevoit sa franez de cateva ori f violent..sunt ok franele..problema cred ca este la sasiu..cand franezi mai tare se ridica spatele..lucru care mi se pare ciudat..dar una peste alta franele sunt ok.
              3. Nu stiu ce sa zic..daca o las pe auto ajuta f mult si convertorul de cuplu.Si pana la urma este f normal sa nu traga la turatii joase.La 2500 rpm ai undeva la 70 cp.
              4. Nu cunosc.

              Comment


              • #8
                1. A tras la inceput dupa care si-a revenit singura, nu stiu motivul.
                2. Aveam aceeasi parere pana cand am franat brusc in coloana si cel din spate (golf 5) s-a infipt in mine :P
                3. Si mie mi se pare ca trage foarte slab pana in 3000rpm, acceptabil pana in 4000 si bine dupa.
                4. Il consider unul mediu, nu excelent dar peste altele care le-am ascultat, se situeaza undeva la mijloc

                Adaug de la mine:
                5. Stergatoarele care se murdaresc foarte usor si lasa dare.
                Accord 2.0 LS

                Comment


                • #9
                  Un sfat prietenesc...
                  verificati cu atentie presiunea in anvelope inainte. Nu ar fi exclus ca dezechilibrul sa fie din cauza unghiurilor sau presiunii inegale in pneuri.
                  Iar saltatul de fund... e tipic pentru majoritatea masinilor cu "totul fatza". In plus, toate masinile au frane mai tari pe fatza decat pe spate, tocmai ca sa nu blocheze spatele inaintea fetzei. La totul fatza e foarte greu sa echilibrezi caroseria pe punti. Inca n-am auzit tractiune fatza cu 50%-50% repartitia maselor pe punti. Dar 60-50 si chiar mai rau... da.
                  Supravirarea este cand se sperie pasagerii. Subvirarea este cand se sperie soferul!!!

                  La Multi KM, masinutza mea... Peste 245k km. and counting... Accord4 Quality Rules!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Accord4ever
                    Dar 60-50 si chiar mai rau... da.

                    Lol, 60+50=110 :P

                    1. mie imi trage in toate partile. Depinde cum e inclinata soseaua. Tineti mainile pe volan si va fi ok.
                    2. Masina franeaza excelent in conditii de aderenta buna (adica anvelope klumea, presiune buna). Tu poate te referi la faptul ca intra ABS-ul mai repede, cum au spus mai multi p-aci. Franele in orice caz sunt foarte bune, mai ales la ES care are discurile mai mari putin pe fata.
                    3. asta inseamna motor de turatie. cat despre plecarile de pe loc, vezi ca ai o limitare de turatie la 4500 cand stai pe loc. Aia are un scop
                    4. Din cate am aflat, sistemul audio de pe LS nu este slab, boxele sunt. Schimba-le cu ceva calumea si se va auzi mai bine.
                    Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
                    LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
                    Accord 2006 2.0 ES M/T
                    Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
                    Raising money for...the third H

                    Comment


                    • #11
                      Daca e soferul gras, excesiv de gras sau chiar obez, se ajunge la 110% LOL

                      Da, scuze, ma gandeam aiurea si eram cu gandul in alta parte. Vroiam sa spun 60-40.
                      Supravirarea este cand se sperie pasagerii. Subvirarea este cand se sperie soferul!!!

                      La Multi KM, masinutza mea... Peste 245k km. and counting... Accord4 Quality Rules!

                      Comment


                      • #12
                        1. Asta cu trasul dreapta a devenit deja psihoza indusa... marea majoritate a Accord-urilor se comporta perfect normal, pt ca e normal, pentru o masina care tb sa aiba un feedback bun, sa traga dupa cum e asflaltul. Dupa cum stiti, asfaltul pe sosea e inclinat spre exterior ca sa se scurga apa, iar feedbackul directiei e atat de bun, datorita suspensiei multilink si pe fata, incat volanul o ia dupa inclinatie.
                        2. Am observat ca ABS-ul de la Honde e foarte sensibil la calitatea gumelor. De-aia se si pun gume de inalta calitate, de obicei, la Honda. Se mai dau si chix-uri cu gumele, insa, si atunci sistemul e foarte sensibil si taxeaza soferul la franare brutala pe suprafata cu aderenta scazuta. Frana nu este una brusca, ci progresiva, te ajuta sa franezi bine fara sa-i faci pe pasageri sa vomeze, dar reversul medaliei e deja celebrul efect de fading...clar o problema la Honda, in general, dar se pare ca deja rezolvata pe unele modele noi, inclusiv CR-V sau Civic 5D.
                        3. Fata de un motor normal aspirat clasic, VTC-ul (i-ul de la i-VTEC) ajuta la obtinerea unui cuplu bun de la turatii joase, astfel ca 80-90% din cuplu e deja disponibil de la turatii mici. Bieninteles ca cuplul nu se simte ca la un diesel, brusc, dar tocmai acest gen de distributie a cuplului ajuta la acceleratii impresionante. O fi feelingul mai 'lejer' la turatii mici, dar puterea creste continuu si odata cu ea, si viteza, lucru vizibil imediat pe vitezometru.
                        4. Sistemul este ok, intr-adevar unul cam in media clasei, dar nu jenant. Oricum, se vede ca nu e un model dedicat pietei europene, niponii chiar n-au treaba cu sistemele audio de fabrica. Cum spunea cineva, cu aportul unor boxe noi, se ridica si calitatea sunetului.

                        Comment


                        • #13
                          2. Franele sunt foarte bune. Am schimbat placutele de frana la 51.000km, mai aveam cativa mm de ferodou, dar prinsesem ceva pietricele intre placute si disc si le-am schimbat.

                          3. Pleaca mai greu vis-a-vis de Leon FR ... dar nu e turbo. La un semafor am demarat odata cu un Leon FR (nou), iar pana la 100km/h era cu aproape 1 masina in fata mea, nu mi se pare mult.

                          4. Schimba difuzoarele, unitatea audio e tot Pioneer.

                          Adaug o alta problema : Dunlop SP Sport 2050. Scapati cat mai curand de ele (2.0 ES).
                          '13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T

                          Comment


                          • #14
                            si de Bridgestone Potenza re040..parca.

                            Comment


                            • #15
                              @ dan: Mi se pare ciudat ca ai stat asa aproape de FR-ul ala... :? Poate nu i-a dat el blana sau poate nu stia sa schimbe vitezele cum trebuie. Eu am un prieten care are Golf V GTI manual, nu DSG. Si m-am tras cu el de o gramada ori. Crede-ma, te lasa rau in urma. Adica pana la 150 e deja distanta intre noi (cateva masini). Si nu te gandi ca sunt chiar un sofer prost si el Titi Aur... E vorba totusi de o masina sport de 200 de cai si aproape 300 Nm... Ca e VW e altceva, dar proasta nu e...
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment

                              Working...
                              X