Reglare faruri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglare faruri

    Hello,

    Help a sister out, please ... s-a stricat (evident singur si din nu stiu ce motiv...) motorasul care regla farurile (la un moment dat l-am vazut ca ridica si cobora aiurea farurile, haotic in timp ce stateam in trafic...si acum nu mai merge deloc). Pana la elucidarea problemei cu motorasul, de unde reglez farurile sa bata mai sus...?

    Multumeeeeesc!
    Last edited by hondatu; 19-02-16, 20:40.

  • #2
    Ai xenon?
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #3
      Dada...

      Comment


      • #4
        De sub capota doar cu șurubelnița, fiecare far individual.
        K24Reflash

        Comment


        • #5
          De unde de sub capota?

          Comment


          • #6
            Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	65.4 KB
ID:	722264
            Mai exact de unde?

            Comment


            • #7
              Ambele faruri au acelasi comportament? Sau numai unul?

              Daca e numai unul, posibil sa fie motorasul care regleaza inaltimea - din far. Daca sunt ambele, atunci fie e computerul de xenon (care apropo se poate scoate si restarta si se poate rezolva asa problema) sau "cantarul" de la roti care regleaza inaltimea la care trebuie sa bata. Daca e pocnit bratul ala, parctic el da comanda sa stea maxim jos farurile.

              Nu cred ca poti rezolva ceva de la far, din reglaj, daca e una dintre probleme de mai sus...
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #8
                Unde e computerul de xenon si cum se restarteaza? Amandoua farurile au ramas cu privirea in jos...deci ne gandeam si noi ca tre sa existe o buba undeva.

                Comment


                • #9
                  Vezi sa nu fie ruptă parghia aia care face reglajul automat! A mai fost discutia asta pe forum parca! http://www.hondafan.ro/forum/showthr...leveling-xenon

                  Comment


                  • #10
                    Am citit, am sa verific sub roti senzorii...
                    Deci pana la urma pot reseta computerul de xenon? Sau orice ar fi tre sa ajung la asko...?

                    Comment


                    • #11
                      Doar cu HDS (Honda Diagnostic System).
                      K24Reflash

                      Comment


                      • #12
                        Ok. Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          La modele mai vechi (precum ATRul meu) cica s-ar putea restarta si ciobaneste, prin decuplare si reintroducere. E undeva sub bord, dar nu stiu exact unde si nici nu te-ar ajuta ca ai alt model...
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • #14
                            Eu cred ca daca la modelul asta de accord nu are detectie de bec ars sau de sensor defect, atunci e cam ca la vechiul accord: farurile is reglate in functie de 2 senzori: unul in fata si unul in spate, calculaoturul nefiind o chestie complexa.
                            In pricipiu, daca ambele becuri bat in jos, cred ca unul din senzori defect: cel mai probabil parghia e rupta sau gripata (efetul final e tot de rupere).La mine ambele bateau sus. senzorul de pe spate avand parghia rupta.
                            Pentru reglaj, banui ca tre data jos protectia de plastic de deasupra farurilor ( ce se intinde de-a lungul botului) ca sa se ajunga la far, sau macar la gaurile de reglaj...nu dati cu pietre daca nu e asa.

                            LE:

                            dam, se pare ca nu tre data protectia de plastic ca sa reglezi faruri..
                            Nu am crezut ca e asa de ascunsa chestia...cica asa s-ar regla..https://www.youtube.com/watch?v=dqLK...WmE6x&index=13
                            Omul are mai multe filme in caz ca intereseaza pe cineva si alte operatii..
                            Last edited by LaurB; 19-02-16, 18:21.

                            Comment


                            • #15
                              daaaa, e parghia rupta.

                              Comment

                              Working...
                              X