Becuri far H1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Facand o vizita vineri la Asko,am intrebat cum se schimba becurile la CU3.Mi s-a confirmat ca trebuie sa se demonteze bara fata dupa care se scot farurile,nefiind loc din cauza diverselor accesorii ale motorului.

    Comment


    • #32
      Păi sunt unii aici mai deștepți ca cei de la service-uri autorizate dar nu trebuie să pui la suflet. Îi ignori și gata, îți vezi de treabă.
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #33
        Metoda înlocuirii becurilor prin pasajul rotii e susținută de manualul de utilizare, în timp ce varianta cu demontarea farurilor e agreata de cei plătiți pe ora de manopera.

        Comment


        • #34
          Ok,cum spuneti voi.Intr-adevar pe cel din dreapta tin minte ca l-au schimbat prin pasajul rotii,probabil ca asa o fi si la cel din stanga.O sa studiez cand am timp si cartea tehnica.

          Comment


          • #35
            Originally posted by KMR View Post
            Păi sunt unii aici mai deștepți ca cei de la service-uri autorizate dar nu trebuie să pui la suflet. Îi ignori și gata, îți vezi de treabă.
            În afara topicului şi lăsând miştoul la o parte, chiar sunt aici unii mai deştepţi ca unii dintre cei de la service-urile autorizate. Şi e chiar păcat să îi ignori şi pe ăştia.
            '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

            Comment


            • #36
              Da,îmi cer scuze, am uitat să pun ghilimele la deștepți. Propoziția corectă este:

              Păi sunt unii aici mai "deștepți" ca cei de la service-uri autorizate dar nu trebuie să pui la suflet. Îi ignori și gata, îți vezi de treabă.
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #37
                Nu stiu daca e adevarat, dar am inteles ca la service-urile autorizate Honda, toti au PhD in mecanica, sau macar un masterat. Acesta este si motivul pentru care ora de manopera costa cat la neurochirurg. Pentru schimbat becuri, mecanicii lor sunt supracalificati si prin urmare externalizeaza catre Dacia.

                Comment


                • #38
                  La a mea au schimbat odata becurile fara sa umble la pasajul rotii. Doar prin compartimentul motor. E drept ca pe partea soferului au dat jos bateria. Si bineinteles ca nu aveam codul de la Radio la mine.
                  Vazand ca le merge la mecanici, m-am gandit eu sa schimb la fel. A durat cel putin 3 ore operatiunea pe partea pasagerului, si m-am lasat pagubas pentru partea cealalta. Cred totusi ca ar trebui urmat manualul, pare mai usor prin pasaj.
                  Honda Accord 2.0 Comfort, M/T, CU1, Premium White Perl

                  Comment


                  • #39
                    Compartimentul motor este la fel la versiunea benzină ca la diesel? Că dantt văd că are diesel. Eu zic că la diesel e mai puțin loc și s-ar putea să te chinui mai mult.
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #40
                      KMR,nu e la fel locul la ca la benzina.La diesel e mult mai stramt.

                      Comment

                      Working...
                      X