Accord 2.4 A/T 100k km vs. CR-V 2.0 A/T 30k

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accord 2.4 A/T 100k km vs. CR-V 2.0 A/T 30k

    Background:
    Am un CR-V 2.0 A/T Elegance cu 30.000km, cumparat de nou de la reprezentanta. Masina e condusa preponderent de catre tatal meu, care fiind mai in varsta prefera cutia automata pt. comfort, neglijand sportivitatea (+ aproape 2 secunde la acceleratie 0-100).
    Eu am vandut Accordul 2.0 M/T Executive cu 22.000km ca in a doua jumate a anului urmeaza sa conduc fratele TSX. Doar dupa vanzare ne-am trezit ca Accordul e superb, dar din pacate nu era A/T.

    Dilema (TL;DR):
    Din intamplare am gasit un Accord 2.4 A/T Executive Advance Safety, de la prim proprietar, cu posibilitate de schimb cu CR-V si diferenta. Problema nu e motorul de 2.4, care ar fi un mare minus la revanzare, fiindca am tine masina pentru cel putin 5-10 ani. Neglijam si diferenta de impozit.
    Problema e diferenta de kilometri, Accordul avand 98.000km fata de 30.000km al CR-V-ului. Cat ar costa marea revizie la acest numar de kilometri, si cat de fiabila e cutia automata? Sau exista alte probleme majore care pot aparea la peste 100.000km? Se estimeaza 5.000km parcursi/an, deci nu ar ajunge la 150.000km prea devreme.

  • #2
    eu am 125k cu cu1 at, daca cumperi tu consumabilele: ulei cutie at, bujii,filtru benzina (pt ca astea le schimbi pe la 80k in mod normal) revizia e ieftina. la 100k am schimbat pe garantie caseta in rest nu am avut probleme
    '16 BMW 520xd
    '15 FK2
    ex '10 CU1
    ex '07 CL7

    Comment


    • #3
      Te poti interesa si de garantie extinsa, daca iti e teama ca va pica ceva.

      Comment


      • #4
        Caseta de directie sa fie cea mai mare problema. La Daewoo Tacuma (pe care-l avem pt. uz zilnic, Honda fiind masina de weekend), cu 200 de euro mi l-a reconditionat un prieten de familie care se ocupa doar cu asta, cu 5 ani garantie.

        Multumesc pentru ideea legata de garantia extinsa, acum citesc topicul: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...ani-160-000-km

        Comment


        • #5
          La mine s-a incadrat desi avea 5 ani.

          Comment


          • #6
            Revizia de 100k km (bujii, curea, rola + uleiuri si filtre + manopera) nu cred ca va trece de 2500 ron max, cred ca te incadrezi mult mai bine de atat dar am zis sa punem o limita mai mare just in case
            Accord Type S, 2.4 190cp+
            Nissan Patrol '90, 2.8 116cp bestia de noroaie
            Land Rover Discovery 2, Td5 2.5 170cp, overland

            Comment


            • #7
              Prețuri Asko din ianuarie 2014:

              Curea accesorii: 212 RON
              Rolă ghidaj: 210 RON
              Rolă întinzătoare: 220 RON
              Manoperă înlocuire: 45 RON

              Comment


              • #8
                In cartea de service la CU2, scrie clar ca la 100k se schimba doar filtrele si uleiul. Abia la 120k se schimba bujiile si uleiul la A/T. Asta bineinteles daca masina pe care o iei are istoric verificabil la service. Rolele si cureaua de la accesorii se verifica vizual si numai daca este cazul, se schimba. Repet: asta este ceea ce scrie in cartea de service, nu sunt inventate de mine.
                Honda Accord 2.4 i-Vtec A/T White Pearl

                Comment


                • #9
                  La Honda nu este ca la Subaru (sau altele) de trebuie sa schimbi distribuția la 100k, cred ca de asta ii era mai mult frica (de costuri). La Honda distributia este pe lanț.
                  Deci mergi liniștit pe 2.4 vei avea și cea mai mare satisfacție vis a vis de cum se misca mașina.
                  K24Reflash

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by tracid View Post
                    care fiind mai in varsta prefera cutia automata pt. comfort, neglijand sportivitatea (+ aproape 2 secunde la acceleratie 0-100).

                    Problema nu e motorul de 2.4, care ar fi un mare minus la revanzare...
                    "+ apropae 2 secunde la acceleratie" - asa m-am gandit si eu inainte de a lua automata. De abia dupa ce am luat masina mi-am dat seama ca astea sunt masuratori facute cu cutia in D, cutia fiind setata sa scoata consumuri mici, treburile se schimba COMPLET cand treci cutia in S

                    "Problema nu e motorul de 2.4, care ar fi un mare minus la revanzare..." - esti sigur de lucrul asta? Eu unul nu cred, 2.4 este un motor rafinat, pentru cunoscatori, nu cred ca este un minus la revanzare. Daca urmaresti Autovit cateva saptamani, o sa vezi ca mai repede se vand 2.4 decat 2.0 - crede-ma!
                    Honda Accord 2.4 i-Vtec A/T White Pearl

                    Comment


                    • #11
                      Pai, primul lucru dupa revizie ar fi soft a-la dinoc/littlebo

                      Nu m-au speriat cifrele, ma asteptam la o revizie de 500 euro. Si nu, nu m-am gandit la distribute.

                      Problema e ca intre timp l-a avansat cineva ... Pana luni se concretizeaza
                      Last edited by Jozsi; 04-04-14, 19:18.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by serbanra View Post
                        "+ apropae 2 secunde la acceleratie" - asa m-am gandit si eu inainte de a lua automata. De abia dupa ce am luat masina mi-am dat seama ca astea sunt masuratori facute cu cutia in D, cutia fiind setata sa scoata consumuri mici, treburile se schimba COMPLET cand treci cutia in S
                        La un demaraj de pe loc cu kick-down, n-are importanță dacă e în D sau S, tot cu 1.7 secunde e mai lent 2.4 A/T față de 2.4 M/T.

                        Comment


                        • #13
                          @CatalinP: ai dreptate, cu kick-down nu mai conteaza in ce treapta esti.
                          Honda Accord 2.4 i-Vtec A/T White Pearl

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by tracid View Post
                            Background:
                            Am un CR-V 2.0 A/T Elegance cu 30.000km, cumparat de nou de la reprezentanta. Masina e condusa preponderent de catre tatal meu, care fiind mai in varsta prefera cutia automata pt. comfort, neglijand sportivitatea (+ aproape 2 secunde la acceleratie 0-100).
                            Eu am vandut Accordul 2.0 M/T Executive cu 22.000km ca in a doua jumate a anului urmeaza sa conduc fratele TSX. Doar dupa vanzare ne-am trezit ca Accordul e superb, dar din pacate nu era A/T.

                            Dilema (TL;DR):
                            Din intamplare am gasit un Accord 2.4 A/T Executive Advance Safety, de la prim proprietar, cu posibilitate de schimb cu CR-V si diferenta. Problema nu e motorul de 2.4, care ar fi un mare minus la revanzare, fiindca am tine masina pentru cel putin 5-10 ani. Neglijam si diferenta de impozit.
                            Problema e diferenta de kilometri, Accordul avand 98.000km fata de 30.000km al CR-V-ului. Cat ar costa marea revizie la acest numar de kilometri, si cat de fiabila e cutia automata? Sau exista alte probleme majore care pot aparea la peste 100.000km? Se estimeaza 5.000km parcursi/an, deci nu ar ajunge la 150.000km prea devreme.
                            Daca faci doar 5000 km/an si nu mergi prin locuri care ar necesita un SUV (drumuri forestiere, iarna pe munte, etc.) atunci se merita clar Accord. Chiar daca nu te atrage acceleratia mai mare a Accordului, tot iti va fi de ajutor.
                            2008 Honda Civic Type-R Mugenized

                            Comment


                            • #15
                              Revin cu un mic update:
                              Vineri a rezervat cineva din Bucuresti Accordul. Daca nu apare pana vineri, sambata fac schimbul (+ diferenta din partea mea, bineinteles). Altfel, sper sa ajunga macar la cineva de pe forum, sau cel putin sa-si faca cont ulterior, ca nu exista inca nici un My Accord de culoare Forged Silver Metallic.

                              Comment

                              Working...
                              X