Vreau Accord - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau Accord - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

    Salutare tuturor,

    Recunosc ca m-am strecurat aici fara a fi un posesor de Honda (inca).
    Este timpul pentru a schimba masina si pana acum cateva zile oscilam intre Mazda 6, Toyo Avensis si VW Passat (da, stiu). Zapand dintr-un forum in altul, tot aud laude despre Accord pe toate - evident l-am adaugat pe lista.

    Comunitatea de aici (foarte prietenoasa si calda) insa m-a convins sa ma indrept catre un Honda Accord.

    Buuuun, acum am 2 optiuni care au ramas in picioare dupa o anumita triere:

    1. Accord 2.2 Diesel, 2007, echipare executive cu Navi, 60k km
    2. Accord 2.0 benzina, 2007, echipare executive fara Navi, 110k km

    Ambele sunt relativ in acelasi buget (cam 1k E mai scump diesel-ul).
    Nu vreau sa intru aici in polemica Diesel vs Benzina (este deja cel putin un thread - pe care l-am citit).
    As inclina spre benzina datorita asigurarilor si impozitului mult mai mici si probabil si a costurilor de intretinere mai mici. Masina va fi rulata cam 15-18k km / an (probabil mai mult in primul ), si probabil 60 - 70% in Bucuresti + cate un drum de Cluj din cand in cand si un munte, ceva. Eu sunt un fan diesel, probabil prin prisma faptului ca ambele masini de pana acum au fost diesel (un Audii 100 acu' vre 10 ani si un Megane).
    Evident oricare as alege-o, va trece mai intai pe la reprezentanta la o evaluare tehnica.


    Destul preludiu. Intrebarea mea e daca e ok un benzinar cu 110k km.
    Nu as vrea sa trebuiasca s-o schimb intr-un an, doi. Mai tot aud si de acel trepidat iarna, dar si de zgomot mare in habitaclu pt diesel.

    Mentionez ca nu am mai condus nicio Honda pana acum (and I'm excited) si diseara voi testa varianta 2 din lista.

    Multumesc frumos,
    Donny

  • Xander
    replied
    + cutie de RSX cu LSD, admisie Mugen, multe bunatati acolo.

    Singura chestie ca e posibil sa mearga mai bine un K24 modificat asa serios datorita cuplului mai mare. CL7 e o masina grea (1400 kg), din cauza asta CL7 EuroR OEM nu prea a fost un mare succes, trebuia sa tragi tare de motor sa faci ceva cu el. K20 e mai potrivit pe masini mai usurele.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Exista, daca si-a pus omul motor de Euro R pe sasiu de CL7...

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Oamenii, cei care va pricepeti, chestia asta chiar exista? Adica motor K20A Jdm cu Ecu de Tsx pe un sasiu de CL cu volan pe partea noastra?

    https://www.autoscout24.ro/oferte/ho...0ca4?cldtidx=8

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    5 stele Euro NCAP nu e scor OK?

    Leave a comment:


  • ConstantinS
    replied
    Nu prea are scor ok la teste, din ceea ce vad, pt mine e un criteriu foarte important avand si copii si locuind si in ph unde e plin de accidente.

    https://www.euroncap.com/en/results/honda/accord/11040

    Leave a comment:


  • ConstantinS
    replied
    Originally posted by T-Bone View Post
    Omologarea euro4 vs euro5 o stiu doar la motoarele pe benzina. Posibil la cele diesel sa fi fost tot E4... Din ce vad e un pret corect pentru o masina aparent intretinuta. Daca ar avea si ceva dotari ar fi urcat la 9.500 poate chiar 10.000. Varianta de echipare este Elegance si e ciudat ca zice ca are Xenon. Poate asa s-a vandut in Austria, caci are spalatoare de faruri. Din ce vad strict in poza pare a fi intretinuta. Ca o parere strict personala, eu nu as cumpara un diesel second hand azi. Nici nou sigur nu l-as cumpara, dar acolo e strict opinie personala.
    Vreti putere si oricum sunteti dispus sa platiti impozit mai mare de 200-300 lei, luati 2.4 combi. La un diesel de 190.000 km e exact perioada cand apar problemele tipice diesel-ului: EGR, turbina, DPF. Toate acestea costa mai mult decat consumul putin mai mare al 2.4-ului.
    Hristos a inviat!
    Am inteles opinia dvs, multumesc pt recomandari, dar ca si idee, dieselul are intaietate in alegere, este ceva ce ma satisface, nu detaliez, nu e vb numai de reprize. Nu ma infricoseaza un impozit marit, consider ca pt anumite placeri oamenii trebuie sa plateasca, altfel devin frustrati, in viata trebuie sa-ti acorzi placerile atat cat poti, e benefic. E interesant ca am mai pus in urma cu vreo doua pag un link cu o honda accord, la cateva zile a disparut de la vanzare, desi era postata de prin toamna, am postat apoi acest link de mai sus, cu masina de austria, in vreo 3 zile a disparut si aia, desi si aia era postata tot din toamna, oricum nu era in vizorul meu, asa ca am postat un link cu o masina care mi-a placut dar nu o doream pt ca nu era automata! Oricum nu ma grabesc in achizitie, cu cat trece timpul mai mult, cu atat iau o masina mai tanara...
    Last edited by ConstantinS; 03-05-19, 20:49.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Sunt foarte, foarte putine CL7 echipare Elegance (care mie mi se pare cea mai ok tinand cont ca e practic Executive fara piele), iar pentru kilometrii pe care ii are si tinand cont ca e primul proprietar, carte de service la Carpati pretul e foarte OK. Eu zic sa mergi sa o vezi, pare serios cel care o vinde, este corect descrisa, poze de la diverse zgarieturi etc.

    Intamplator dupa multi ani de cand mi-am vandut CL7-ele (l-am avut de nou in perioada 2007-2013), zilele astea sunt in discutii pentru cumpararea unui CL7 2007, tot Elegance!! La cat de rare sunt, e mare coincidenta. Tot primul proprietar si a mea (un amic) si are km mai putini - 75.000. ) Mergi sa o vezi, sunt foarte marfa CL7-urile si rar mai gasesti una cu km astia.

    Leave a comment:


  • Thrac
    replied
    In primul rand, tin sa salut comunitatea Honda. Sunt atat de multe informatii in acest forum care, cu putina rabdare, iti dau impresia ca ai cunoaste un model Honda inainte sa-l cumperi. De la fuge sau nu de spate, la discuri care scartaie sau nu, de la caseta de directie la furtul de servo, de la arcuri H&R la oja care imbraca caroseria. Honda era masina copilariei mele. Nu era una care mergea pe soselele patriei, ci una care scria istorie in F1 cu Ayrton Senna. Dupa ce am scapat de ultima masina, o Octavia 2, am zis de ce nu sa incerc o Honda. A urmat rasfoirea forumului de mai mir ca nu m-a considerat bot si sa-mi intre captcha. Si ca sa nu bat prea mult campii ca sa bat mai repede soselele (fara sa fac pe Ayrton Senna), cunoaste careva masina din link? https://www.autovit.ro/anunt/honda-a...rm#xtor=SEC-81

    Leave a comment:


  • T-Bone
    replied
    Omologarea euro4 vs euro5 o stiu doar la motoarele pe benzina. Posibil la cele diesel sa fi fost tot E4... Din ce vad e un pret corect pentru o masina aparent intretinuta. Daca ar avea si ceva dotari ar fi urcat la 9.500 poate chiar 10.000. Varianta de echipare este Elegance si e ciudat ca zice ca are Xenon. Poate asa s-a vandut in Austria, caci are spalatoare de faruri. Din ce vad strict in poza pare a fi intretinuta. Ca o parere strict personala, eu nu as cumpara un diesel second hand azi. Nici nou sigur nu l-as cumpara, dar acolo e strict opinie personala.
    Vreti putere si oricum sunteti dispus sa platiti impozit mai mare de 200-300 lei, luati 2.4 combi. La un diesel de 190.000 km e exact perioada cand apar problemele tipice diesel-ului: EGR, turbina, DPF. Toate acestea costa mai mult decat consumul putin mai mare al 2.4-ului.

    Leave a comment:


  • ConstantinS
    replied
    Toti vor sa-si vanda masinile cu un pret cat mai bun, e normal, dar aici depinde de uzura masinii, km, intretinere , etc, Cand cineva posteaza un anunt, prospecteaza piata sa vada care e pretul pt masina, unii indiferent daca au intretinut-o sau nu, daca au investit in ea sau nu, daca a fost servis-ata la timp si cu consumabile ok, cer pe masina cat cer altii care au intretinerea la zi si care n-au facut rabat de la a investi in masina piese si consumabile, asadar intrebarea este: care este pretul corect a unei honda accord tourer 2.2 i-dtec cw3 din 2010 inmatriculata in 2011 si intretinuta ok? preturile se invart cum am zis de la 6-7000 pana spre 9-10000
    M-am uitat la masina asta, vad ca e trecuta ca euro 4, se mai omologa in 2011 cu norma asta de poluare, nu trecusera toti la e5? https://www.autoscout24.ro/oferte/ho...2bd5?cldtidx=8
    Last edited by ConstantinS; 15-04-19, 21:31.

    Leave a comment:


  • T-Bone
    replied
    Originally posted by denisblj View Post
    Vreau sa achizitionez o honda accord 2009+ motor 2.0i V-TEC(156 hp) , ca si dotari vreau navi,xenon, trapa, incalzire in scaune, comenzi volan si am gasit masina asta, dar sunt putin reticent. Nu am mai avut niciodata contact cu honda, nu stiu la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar, nu stiu cum sta treaba cu cutia automata, cat de fiabila e, ce ar trebui sa se auda si ce nu. Nu am mai avut niciodata automata(doar manuala iar in momentul de fata am o mazda 6). Tin sa mentionez ca am citit pe forum in mare parte, dar postul asta nu tot(doar prima parte). In primul rand ce tip de injectie are motorul acesta(multi-punct/directa), cum sta cu consumul de ulei, cum sta cu rugina sau care sunt problemele clasice sau la ce ar trebui sa fiu atent.
    Am citit toate postarile din problemele Accord, dar nu am vazut sa se repete vreo problema. Si am vazut la cateva masini un warning ( i galben, cred) si nu prea stiu ce inseamna.
    Este diferenta mare (la accelerare) intre cutie manuala si automata? Pe net am gasit ca este diferenta cam de 1- 1,5 secunde intre cele 2 la 0-100.
    La masinile din acelasi an, cu acelasi motor de pe mobile scrie ca sunt euro 4 in mare parte, iar cele din tara euro 5...care este adevarul? Sunt mai multe tipuri de motoare pe acest model( 2009-2010 2.0 i-Vtec)

    https://www.olx.ro/oferta/honda-acco...a-IDb6yKZ.html

    Am gasit masina asta, dar eu sunt din Timisoara, masina fiind la Constanta. Imi puteti spune parerea voastra despre masina si daca imi puteti rasp la intebari?multumesc
    Masina a fost a mea. Cauta atent pe forum si vei gasi cum a aratat la accident si nu o vei vrea. Adica poate e reparata ok, dar cu siguranta in caz de un alt accident cu siguranta nu va mai salva vieti cum a facut atunci.
    Revenind la pareri despre Accord. Pai eu mi-am mai luat una cu motor de 2.4 ) Spune multe zic eu. Automata e de confort. Manuala e...daca vrei manuala. Eu pentru 3-4 reprize de accelerari fortate nu sunt dispus sa mestec toata ziua in oras. E fiabila si fara probleme daca e intretinuta cum trebuie (schimb ulei la timp si filtru). La fel ca si masina in general. Piese nu foarte scumpe si nu vin greu cum mai aud pe la unii. Problemele intampinate de mine in vreo 3 ani de Accord (si 1 de Civic) : caseta de directie e pacatoasa si poate prezenta un zgomot pe ax. Merge foarte bine, dar pe drum denivelat bate. E parca un blestem pentru mine. Dar se poate trai cu el (si se poate reconditiona caseta...sau alta noua la 8000 lei). Si 1/4 Accord-uri pierd bucata aia cromata de sus. E prinsa slab si sare la un moment dat. Nici eu nu am crezut ca mi se va intampla...dar s-a produs evenimentul. Consumul nu e cel mai prietenos, dar nici nu iti vine sa o ierti. Reprizele de accelerari sunt fenomenale. Comfortul in scaune este foarte bun (cel putin pentru mine, comparativ cu alte marci).
    Accord-ul CU (2008-2015) sunt toate in teorie Euro 5. Dar primul lot a fost omologat in Europa ca Euro 4. Imediat ce s-au desteptat, restul ce au urmat au fost omologate ca Euro5.
    Semnul exclamarii poate reprezenta cateva chestii uzuale ca: necesita alimentare, pune centura. E practic un info. Bineinteles poate prezenta si alte probleme. Apesi pe butonul de pe volan si te duce la problema afisata. Daca vrei informatii mai punctuale, imi poti scrie pe mesagerie.

    Oricum ceva exemplar de CU1 / CU2 care sa merite cumparat nu il gasesti sub 9000 EUR. Ce e sub e ori neingrijit ori cu alte probleme survenite deobicei din motivul anterior.
    CL-urile sunt pe la 6000- 6500 EUR.

    Leave a comment:


  • denisblj
    replied
    Originally posted by aalex691 View Post
    Vezi ca s-a mai discutat despre masina asta pe topic. A fost a unui membru de aici, masina dauna totala, reparata etc. Chiar pe pagina anterioara
    p.s. La banii aia abia daca gasesti generatia anterioara cu dotarile pe care le vrei si sa fie si intretinuta...
    chiar acum citeam posturile anterioare, si am vazut masina asta, dar tipul intreba daca de masina asta se vorbeste sau nu si de aia am intrebat. Am inteles cum sta treaba cu ea. O sa mai astept/caut si poate apare altceva. Raman in picioare restul de intrebari

    Leave a comment:


  • aalex691
    replied
    Vezi ca s-a mai discutat despre masina asta pe topic. A fost a unui membru de aici, masina dauna totala, reparata etc. Chiar pe pagina anterioara
    p.s. La banii aia abia daca gasesti generatia anterioara cu dotarile pe care le vrei si sa fie si intretinuta...

    Leave a comment:


  • denisblj
    replied
    Vreau sa achizitionez o honda accord 2009+ motor 2.0i V-TEC(156 hp) , ca si dotari vreau navi,xenon, trapa, incalzire in scaune, comenzi volan si am gasit masina asta, dar sunt putin reticent. Nu am mai avut niciodata contact cu honda, nu stiu la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar, nu stiu cum sta treaba cu cutia automata, cat de fiabila e, ce ar trebui sa se auda si ce nu. Nu am mai avut niciodata automata(doar manuala iar in momentul de fata am o mazda 6). Tin sa mentionez ca am citit pe forum in mare parte, dar postul asta nu tot(doar prima parte). In primul rand ce tip de injectie are motorul acesta(multi-punct/directa), cum sta cu consumul de ulei, cum sta cu rugina sau care sunt problemele clasice sau la ce ar trebui sa fiu atent.
    Am citit toate postarile din problemele Accord, dar nu am vazut sa se repete vreo problema. Si am vazut la cateva masini un warning ( i galben, cred) si nu prea stiu ce inseamna.
    Este diferenta mare (la accelerare) intre cutie manuala si automata? Pe net am gasit ca este diferenta cam de 1- 1,5 secunde intre cele 2 la 0-100.
    La masinile din acelasi an, cu acelasi motor de pe mobile scrie ca sunt euro 4 in mare parte, iar cele din tara euro 5...care este adevarul? Sunt mai multe tipuri de motoare pe acest model( 2009-2010 2.0 i-Vtec)

    https://www.olx.ro/oferta/honda-acco...a-IDb6yKZ.html

    Am gasit masina asta, dar eu sunt din Timisoara, masina fiind la Constanta. Imi puteti spune parerea voastra despre masina si daca imi puteti rasp la intebari?multumesc
    Last edited by denisblj; 10-04-19, 21:35.

    Leave a comment:

Working...
X