Vreau Accord - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua!

    Momentan sunt "fericitul" proprietar al unui Golf 6 '09 1.4 TSI cu transmisie DSG. Masina asta mi-a facut atat de multe probleme, ca mi-ar trebui un post separat doar pentru a le enumera. Mai ales cutia DSG este o pacoste. Nu recomand nimanui.
    Long story short, as vrea sa vand Golful si sa imi cumpar altceva. Printre primele mele optiuni (daca nu chiar prima), ar fi Honda Accord 2.0 A/T. De fiabilitatea motoarelor Honda stie toata lumea, dar, cautand online si documentandu-ma, nu am gasit aproape nimic legat de cutia automata de la Honda. Asa ca as ruga posesorii de Accord cu cutie automata sa imi dea o parere. Cum se comporta la condus, si mai ales daca ati avut probleme cu ea.

    Dar masina in sine, pe partea de electronica are probleme recurente? Cam la ce costuri de intretinere as putea sa ma astept de la o astfel de masina?
    Va multumesc anticipat!

    LE: Ma intereseaza modelul Accord de dupa 2009.

    Comment


    • Fost posesor CU1 A/T (2.0 dupa 2009). Cutia raspunde ok, probleme nu stiu foarte multe. Singurul minus e ca e in 5 trepte. La drumuri lungi se simte cateodata nevoia de a 6-a. Dar am putut sa trec peste.
      Ca si probleme intalnite: caseta de directie. E boala Honda generatia 2006-2012. Poate aparea o bataie enervanta prematur. Daca poti supravietui, nu e nici o problema.

      Eu am avut o Skoda Octavia 1.4 DSG 122 CP dupa ce am pierdut Accord-ul in accident, si am renuntat la ea dupa 4 luni. Ca sa intelegi cumva cat am fost de multumit de Accord. Skoda a fost o varianta foarte proasta din partea mea. Dar nu poti trage concluzii decat daca mai incerci si alte chestii.
      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

      Comment


      • Buna!Imi doresc si eu sa intru in Familia Honda.Informatia de mai sus este binevenita : octavia versus honda.Totusi ,de dragul discutiei ,caci sunt hotarat sa imi i-au un accord,de ce as merge pe accord si nu pe o nemtoaica,de care sunt pline drumurile noastre si mecanicii se pricep.Aici la Tulcea,o "comuna" mai bine dezvoltata,avand si 3 semafoare, nu excelam in reprezentante Honda.Poate la Constanta.
        Apoi,motoarela altora sunt cu turbo,capacitate mai mica,cuplu mai bun,poate si finisaje mai bune.Nu stiu ce sa zic de consum.Mentionez ca am condus un pic un accord diesel si avea multi greierasi masina,fiind un 2013,si sunetul rotilor cand dadeam intr-o groapa se auzea clar in interior.Masina este bine antifonata?Cum se prezinta la 130 pe autostrada in ce priveste zgomotul?

        Comment


        • Accordul in care ai fost,cu siguranta a fost lovit si reparat.Dupa 8 ani de Accord,cand am vandut-o nu avea nici un greieras.Accord fata de Octavia nu suporta comparatie,Accordul fiind clasa medie,Octavia compacta.Tinuta de drum e superioara Octaviei fara discutie,mai ales la viteze de autostrada.Accordul e mai bine antifonat,iar o comparatie corecta s-ar face cu Passat-ul mai de graba.In ce priveste faptul ca sunt pline drumurile de nemtoaice si ca mecanicii stiu sa le repare,e adevarat,insa Accordul nu se prea strica daca ai grija de ea fata de nemtoaice,asa ca nu vad de ce te-ai imprieteni cu mecanicii daca nu vrei.Spor la cumparaturi.

          Comment


          • Originally posted by mihaijapan View Post
            Buna!Imi doresc si eu sa intru in Familia Honda.Informatia de mai sus este binevenita : octavia versus honda.Totusi ,de dragul discutiei ,caci sunt hotarat sa imi i-au un accord,de ce as merge pe accord si nu pe o nemtoaica,de care sunt pline drumurile noastre si mecanicii se pricep.Aici la Tulcea,o "comuna" mai bine dezvoltata,avand si 3 semafoare, nu excelam in reprezentante Honda.Poate la Constanta.
            Apoi,motoarela altora sunt cu turbo,capacitate mai mica,cuplu mai bun,poate si finisaje mai bune.Nu stiu ce sa zic de consum.Mentionez ca am condus un pic un accord diesel si avea multi greierasi masina,fiind un 2013,si sunetul rotilor cand dadeam intr-o groapa se auzea clar in interior.Masina este bine antifonata?Cum se prezinta la 130 pe autostrada in ce priveste zgomotul?
            CU-rile au fost prost antifonate. la facelift au mai lucrat la antifonare si clar se vedea o diferenta. Suspensia e destul de tare si da se simt bine gropile cu jantele stock de 17". am mers cu octavia 2 a sotiei si senzatia era clar mai silentioasa. zgomotul pe autostrada e k la 130..180..legat de service, o dta la 10k dai o fuga la braila sau bucuresti, orasul ala e mort.
            florin, vecin de balta
            '16 BMW 520xd
            '15 FK2
            ex '10 CU1
            ex '07 CL7

            Comment


            • Originally posted by T-Bone View Post
              Fost posesor CU1 A/T (2.0 dupa 2009). Cutia raspunde ok, probleme nu stiu foarte multe. Singurul minus e ca e in 5 trepte. La drumuri lungi se simte cateodata nevoia de a 6-a. Dar am putut sa trec peste.
              Care sunt problemele acelea foarte putine ale cutiei, ca eu nu stiu niciuna, si am condus 2 honde cu A/T aproape 200.000 Km?

              Iar ce spui de 5 trepte este eronat. Daca vei compara turatia la care sta motorul in regim de croaziera in ultima treapta la M/T si A/T, vei vedea ca la A/T turatia e mai scazuta, deci cum sa fie nevoie de treapta a 6?

              Comment


              • alex_agape94, dupa ce am luat CU2 (2.4 AT), am decis sa raman doar pe AT-uri (trage singur concluzia). Fiabilitatea e extrem de buna, practic inafara de consumabile (placute+discuri frana, ulei, filtre, etc) am avut 0 probleme. Conteaza enorm in ce stare iei masina, si mai ales cum o intretii pe urma. Daca totul e ok, n-ai nici un stres (pt mine e f important sa nu mi se strice masina in drum - de-asta nu ma pasioneaza diesel de ex).
                Daca gasesti una in mintile ei, iti recomand cu mare mare incredere, nu vei fi dezamagit deloc.
                Singurul minus pe care-l vad eu la honda (cu astea noi s-a mai schimbat treaba) e sistemul multimedia: destul de rudimentar, invechit, etc. Dar cu un smartphone rezolvi tot .
                '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                Comment


                • Am gasit un accord in Bucuresti la 8000 euro, din 2009, manuala,confort.Proprietarul zice ca masina are 130 mii km si ca a schimbat ambreiajul ,franele,amortizoarele,si basculele pe fata.As dori sa-l cumpar.O sa-l rog sa iesim undeva sa pot sa aud cum se aude la 130 Km la ora.As dori o masina silentioasa si puternica.Initial m-am gandit la mercdes c class,insa m-am urcat in unul si mi s-a parut foarte mic spatiul din el,iar eu doresc masina pentru toata familia.,2 adulti cu 2 pui.Ma intreb honda cum este la intretinere?Fata de mercedes cred ca-i mai ieftina,dar fata de passat?Antifonarea masinii pentru mine conteaza foarte mult.
                  mihaijapan
                  Junior Member
                  Last edited by mihaijapan; 17-04-18, 21:23.

                  Comment


                  • mihaijapan am raspuns putin mai sus legat de fiabilitate. Conteaza daca iei benzina sau diesel (nu ca diesel-urile pe Accord ar fi pacatoase, dar ca idee).
                    '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                    Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                    Comment


                    • Pe CL9 A/T costurile sunt doar reviziile anule plus la 2 ani revizia la cutia automata. In rest consumabilele normale, placute, discuri si cauciucuri. Exact ce zicea si catalin mai sus, nu iti trebuie la un A/T si a 6-a viteza.( ca idee intr-a 5-a la 130 ai undeva intre 2500 - 3000 de ture.

                      Comment


                      • Iar legat de piese, sunt eu in masura sa iti raspund. La Mercedes piesele OEM cred ca sunt cele mai ieftine din piata, efectiv ramai mirat ca poti schimba 4 injectoare la diesel (tot W204 dar nu al meu, ca e benzina al meu) cu <4000 RON la reprezentanta cu tot cu manopera. Eu la a mea am schimbat discuri si placute OEM la preturi ff bune (400 lei set placute fata, 300 lei disc fata etc), uleiul OEM este 30 lei litrul si tot asa. In general reviziile la Merc sunt 1000 lei.

                        La Honda piesele sunt clar mai scumpe, litrul de ulei OEM era 90 lei la un moment dat etc.

                        Diferenta mare vine din fiabilitate, unde W204 (cel putin din experienta mea) este slab rau de tot. Pur si simplu am avut noroc cu garantia (2 ani standard+ prelungire 3 ani) altfel era nasoala situatia... Se strica tot felul de chestii mecanice (turbina, pompa vacuum, caseta directie, mecanism plafon panoramic, bucse etc), desi masina mea are doar 63.000 km... Hondele sunt mult, mult mai fiabile!

                        In plus diesel-ul la Mercedes e ff zgomotos (ma refer la 4 cilindri, W204) - eu nu l-as lua in calcul.

                        Mercedes-ul e mai mic decat un Accord, dar mai rafinat, mai silentios, mai confortabil, premium, iar unele chestii de siguranta si confort nu le gasesti la Honda - sistemul de iluminare ILS care e genial, numarul de airbaguri, frane si suspensie adaptive, cutii de viteze automate net superioare, plafon panoramic care se deschide etc.

                        Poate am avut eu ghinion, daca nu era faza cu fiabilitatea, era tare Merc-ul, adica nici nu merita sa il repari in alta parte decat in reprezentanta.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Ca si motor, pe care il recomandati? Eu nu prea merg tare cu masina, doar din cand in cand o mai calc putin, in rest merg cat decat normal. Pentru mine, un consum ok ar fi undeva in jurul a 11L/100km. Motorul de 2.4 e simtitor mai puternic decat cel de 2.0?

                          Comment


                          • 45 Cp īn plus, și ceva cuplu ar cam trebui sa se simtă cumva, nu?!
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by CatalinP View Post
                              Care sunt problemele acelea foarte putine ale cutiei, ca eu nu stiu niciuna, si am condus 2 honde cu A/T aproape 200.000 Km?

                              Iar ce spui de 5 trepte este eronat. Daca vei compara turatia la care sta motorul in regim de croaziera in ultima treapta la M/T si A/T, vei vedea ca la A/T turatia e mai scazuta, deci cum sa fie nevoie de treapta a 6?
                              Nu m-am referit la probleme la cutie. Cred ca m-am exprimat doar greșit. Ma gandeam doar la mici probleme in general.

                              Iar referitor la a5-a viteza, nu am comparat-o cu o manuala, dar la o viteza de 140-150 mie asa mi se parea, ca ar cere viteza a 6-a.
                              '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                              ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                              ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                              Comment


                              • Originally posted by alex_agape94 View Post
                                Ca si motor, pe care il recomandati? Eu nu prea merg tare cu masina, doar din cand in cand o mai calc putin, in rest merg cat decat normal. Pentru mine, un consum ok ar fi undeva in jurul a 11L/100km. Motorul de 2.4 e simtitor mai puternic decat cel de 2.0?
                                Dacă nu mergi foarte tare eu cred că e suficient motorul de 2. Gāndește-te că este pus și pe CR-V. Trag bine cei 155 de cai, nu ca 200 dar nici nu poți spune că nu īși face treaba sau nu ajută. Depinde ce īți dorești dorești, diferența la impozit de 600 RON tu știi dacă face diferența sau nu. Asigurarea cred că e mai mare și ea la 2,4.

                                Comment

                                Working...
                                X