Salut Alex, din cate imi dau seama la prima vedere se pare ca lipsess: Pilot Automat+limitator. scaunele incalzite( colegii pot sa ma corecteze ), faruri xenon( nu are spalator si are reglaj manual). Nu prea corespunde descrierea din anunt cu realitatea din poze.
Vreau Accord - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Salutare,
Sunt nou pe forum si nou in lumea Honda si as vrea sa va intreb ce ati alege intre un Civic si un Accord. Nu am niste exemple specifice, doar ca model. Am vizionat mai multe din ambele modele si parerea pe care mi-am facut-o e ca e mai probabil sa gasesti un Accord bine intretinut, desi sunt mai rar la vanzare. Dezavantajele ar fi: e mai mare ca dimensiune (deci mai putin practica in oras), motorul e mai mare, iar portbagajul e mai mic.
Ce mi-a placut la ele: interiorul pare mai bine facut si mai rezistent in timp, compartimentul motor e mai aerisit, motorul e mai puternic, pare mai bine antifonata si parca e un pic mai celebra printre pasionati.
Comment
-
'09 Honda Accord CU2 Type S A/T
ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T
Comment
-
Noul Civic e ok, doar eu n-am incredere in motorul turbo, inca. Eu aveam inca varianta cu 1.8 aspirat, dar interiorul, calitativ si la asamblare, era sub Accord (made in UK vs Japan). La Civic aveam vreo 3 greierasi in prima 1000km, la Accorduri 0 in cate 20k km (am avut CU1 din 2009 si CU1 facelift din 2013).
Comment
-
Eu am avut CU2 manual și acum am un CW2 automat ( tourer 2,4). Mi s-a părut mult mai "sportiv" manualul (așa scrie și īn manual) dar CW2-ul este și mai greu. Nu mai știu exact turațiile dar la viteza aia, varianta cu cutie automată are mai puține ture comparațiv cu versiunea manuală.
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Eu am CU2 AT si am condus si manual. Daca ii faci reflash se schimba si comportamentul cutiei automate oricum si e de recomandat. Eu nu as mai conduce 2.4 fara reflash. Iar daca vrei sa te distrezi ai padele. Da, manuala e cu siguranta mai interesanta daca "te dai cu ea", dar de cate ori ai de gand sa faci asta? Eu am ales AT din doua considerente: 1. Comfort ca sa nu mai amestec toata ziua 2. Am gasit un exemplar foarte ok in configuratia aceasta. Dar 1 a fost principal. Din 2015 de cand am pierdut CU1 pana in 2018 am avut mai multe masini, atat manuale cat si AT. Efectiv nu mi-am gasit linistea pana nu am revenit la Accord AT. E parere pur si simplu personala.'09 Honda Accord CU2 Type S A/T
ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T
Comment
-
Am uitat să specific: Și pe CU2 și pe CW2 am reflash
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
La fiecare revizie trebuie efectuate anumite verificari la elementele caroseriei si precum si la structura de rezistenta a caroseriei. Daca sunt descoperite elemente supuse coroziunii, acestea trebuie remediate de urgenta. In caietul de service au fost bifate aceste verificari ca fiind efectiate, dar nu au fost necesare reparatii de tinichigerie/vopsitorie. Probabil ca masina nu a avut elemente ruginite la momentul respectiv.
Comment
-
Salut baieti! Am o situatie mai speciala, la modu' ca am carnet de 7 ani, dar nu am simtit niciodata nevoia cu adevarat sa am o masina. Asta pana acum. M-am tot uitat eu dupa ce ar fi mai bine sa iau in ultimul an, cand am strans si banii, si am ajuns la concluzia ca va fi sigur o Honda. Initial eram chitit pe Civic ala cu designul bestial de arata ca un ozn pe roti, mai ales ca aveam spatiu sa bag si bicla lejer inauntru. Dar am mai citit si ca nu sta asa de bine la suspensii, gen ca sunt foarte tari, deci erau parti proaste si la asta. In fine, ii zic io lu' unchi-miu de il stiu io masinist, ba frate vreau sa imi iau masina, uite-o pe-asta, ce zici, pare ok? zice omu ca pare ok, dau o verificare de vin si hatz, avusese 2 accidente de cateva mii de euro. aha, deci un pic de teapa, nu scria in anunt de niciun accident, in fine. zice var-miu, lasa ma, nu fi suparat, stii ce? io si asa voiam sa-mi iau masina anu' asta acu', asa ca mai strange niste bani si ti-o dau eu pe a mea cu 6 mii (aveam vreo 4000 pe atunci). Zic meam, blanaos, asa facem. Zice, dar vezi ca mai dureaza cateva luni. Zic bine cif, nu e bai, astept, ca merita masina. Apropo de asta, e o Accord din 2009, luata de el de la nush ce firma de leasing pe cand avea 10 000 km sau ceva de genu cu 23 de mii in loc de 32 cat era la butic (sau ceva pe-acolo). Executive, negru tot. Geamuri fumurii. Altceva nimic special, fara modificari, motoru' de 2.0.
In fine, hai ca am lungit-o aiurea, ideea e ca masina are 120k km, nu a fost busita serios pana acum, are cateva zgarieturi normale, in rest defectele sunt:
1. nu mai merge mecanismul de inchidere automata a oglinzii stanga (motorasu' sau cu ce dracu' merge dracia, ca nu ma pricep deloc la partea tehnica)
2. var-miu zice ca vibreaza masina la nush ce viteza, eu n-am simtit, si ca ar trebui sa schimb puntea fata sau bratu' fata, ceva de genu' asta, si ca ar costa vreo 1400 treaba asta. ok, e-n regula.
3. pielea e dezlipita intr-o parte (o suprafata de vreo 2 cm) la scaunul pasagerului, cred ca a agatat cu ceva de ea, iar volanul ar merita o reconditionare, s-a cam dus vopseaua sau ce naiba era aia, pare cam tocit (habar nu am cat costa operatiunea asta).
Din pacate, mai e o parte: el, crezandu-ma corect un gascan nestiutor (dar unu' mai citit decat ceilalti), s-a apucat sa se laude ca nu a schimbat decat ambreiaju' pana acum asa mai mare, numa' ca io stiu ca daca nu schimbi tu, schimba urmatoru' Asa ca intrebarea ar fi: io o sa mai pun deoparte vreo 1k eur pentru chestiile astea si cheltuielile cu inmatricularea, aveti idee cam ce ar trebui sa pice in urmatorii nush... 15-20000 km? Ca sigur mai urmeaza si alte piese si vreau sa stiu cam cat ar fi astea ca sa ma pregatesc.
In orice caz, mie mi se pare ca un Accord Executive din 2009, cu 120k, cu proprietar pe care-l stiu ca a avut grija de masina (nu excesiva totusi), merita pretu' de 6000, mai ales dupa ce m-am uitat pe olx si altele si mai realist ar fi un 8-9 mii. In orice caz, asteptarea e grea, mi-a zis ca mai dureaza vreo doua luni pana face el rost de bani pentru urmatoarea (un bmw seria 3, buhuhu).
Anyways, mersi ca ati citit polologhia asta fara sa adormiti si... bagati un sfat, o treaba.
Comment
-
Și eu sunt īn situația de a cumpăra. Ce am īnțeles citind pānă acum = Honda e aproape la fel ca orice mașină și contează modul cum a fost exploatată (unde, īn ce regim și ce revizii). Dacă are volanul jerpelit, e clar că a fost folosită pe distanțe scurte sau a zăcut mult īn soare. Răspunsul corect ar fi că este posibil să se strice aproape orice... Mașinile tind să reziste bine īn primi 7-8ani de la fabricare, după care īncep să mai pice una alta..... Faptul că e neagră tinde să obosească compresorul de ac mai repede, are de muncă mai mult...
Comment
Comment