Vreau Accord - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Primul Accord este cel mai ieftin CU2 pe care l-am văzut eu la vânzare de când ma uit pe anunțuri cu Accord-uri, deci da dubios de ieftin dar cine știe. Cel de la asko nu știu ce sa spun, nu știu în ce condiții se vând mașinile prin intermediul lor, sunt verificate și garantate de ei sau sunt doar niște intermediari pentru vânzătorii ce nu au timpul necesar sa își prezinte mașina tuturor potențialilor clienți. Ce pot sa spun însă este ca primul are motor 2.4 iar al doilea 2.0, e o diferență notabila între ele, cauta aici pe forum ca s-a discutat, avantajele sunt de partea celui cu motor 2.4, acum depinde si de tine ce cauți și cât îți permiți sa cheltui cu o mașină.

    Comment


    • Modelul cu motor de 2.4 este net superior (o spun ca fost proprietar) dar preţul este dubios de mic. Cei de la Asko sunt interfaţa între vânzător şi cumpărător şi spun asta din proprie experienţă pentru că aşa am vândut şi eu maşina. Vin cu tine la drive-test, asigură o verificare a maşinii contra-cost şi te ajută cu partea de hârţogărie, iar pentru asta îşi opresc şi ei un comision din vânzarea maşinii, lucru absolut normal după părerea mea. Nu ştiu ce dealer e la Constanţa şi cât de profi e, dar eu aş încerca mai întâi acolo, plecând însă de la ideea că e prea frumos să fie adevărat ca să nu am regrete pe urmă. Fiind înmatriculată în martie 2009 verifică şi dacă e Euro 4 sau Euro 5. În privinţa impozitului, la Bucureşti era cam 780 de lei.
      '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

      Comment


      • Sunt curios, a vazut cineva aceasta masina? https://www.autovit.ro/anunt/honda-a...-ID7GyXcI.html
        Ma asteptam sa fie vanduta intr-o ora, si am ramas mirat ca in loc sa stearga anuntul, a mai scazut din pret.

        Comment


        • Pentru cine își face griji ca un Accord CL cu 250-300k are rulaj mare.

          https://www.olx.ro/oferta/honda-acco...s-IDcZcP5.html

          Comment


          • E masina lui sasuke : https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...n-bronze-pearl

            Comment


            • Salutare. Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Vreau sa merg sa vad aceasta masina (https://www.autovit.ro/anunt/honda-accord-ID7GyzQQ.html), insa am o mica nelamurie. Am vorbit cu reprezentatul asko la telefon si mi-a zis ca acest model vine din fabrica fara filtru de particule. As vrea sa inteleg, daca Honda a produs si masini fara DPF din fabrica sau DPF-ul a fost anulat si vanzatorul nu a fost sincer cu mine?

              As vrea sa inteleg si gradul de poluare, un motor diesel fara DPF din fabrica polueaza in aceeasi masura cu un motor diesel cu DPF anulat? Stiu ca o sa-mi ziceti sa ma uit la o benzinara, dar moemntan nu mi-o permit Apreciez orice sfat sau parere, eventual daca sunt proprietari care au asa modele, va rog sa-mi spuneti la ce ar trebui sa fiu atent cand o vizionez?

              Comment


              • Omule, esti din Bucuresti, mergi sa o vezi si cere documentatia. Eu in baza unui telefon doar, am plecat din Oradea pana in Bucuresti la Asko sa vad un Civic pe care l-am si cumparat.
                Daca intermedierea masinii e facuta de d-ul Bogdan, crede-ma, nu ai de ce sa iti faci griji. E un om deosebit si fi convins ca nu pune renumele Asko in vanzarea unei masini "rujate".
                Bafta.

                Comment


                • Originally posted by Ncu View Post
                  Omule, esti din Bucuresti, mergi sa o vezi si cere documentatia. Eu in baza unui telefon doar, am plecat din Oradea pana in Bucuresti la Asko sa vad un Civic pe care l-am si cumparat.
                  Daca intermedierea masinii e facuta de d-ul Bogdan, crede-ma, nu ai de ce sa iti faci griji. E un om deosebit si fi convins ca nu pune renumele Asko in vanzarea unei masini "rujate".
                  Bafta.
                  Multumesc mult, intradevar tind sa cred ca la Asko sunt profesionisti si nu isi vor pata imaginea pentru 6.000 de euro dar as vrea sa inteleg si ce presupune un motor de generatie mai veche fara DPF si daca acel motor va trece ITP-ul si va fi catalogat in clasa euro 4. Mentionez ca vreau sa-mi iau masina doar pentru iesiri ocazionale in vacante sau calatorii mai lungi, nu planific sa circul cu ea zilnic prin Bucuresti,

                  Imi cer scuze daca unele intrebari par cretine dar nu sunt un specialist in masini

                  Comment


                  • O masina nu e catalogata intr-o clasa Euro in urma verificarii de la ITP. E trecuta norma Euro in certificat si ea ramane incadrata la norma aia indiferent de starea motorului/catalizatorului/filtrului de particule. Poate doar sa treca sau nu verificarea ITP. Teoretic generatia asta de Accord diesel este Euro 5 si are DPF, dar au fost cateva masini fabricate in 2008 si vandute la inceput inainte sa se reglementeze norma asta Euro 5 si au fost inmatriculate ca Euro 4. Probabil asta e una dintre ele. chiar daca apare ca model 2009, probabil a fost produsa si vanduta in perioada aia foarte scurta, cred ca iulie-septembrie 2008. Cel mai bine te vor lamuri domnii de la Asko. Bafta!
                    ex '92 Civic VTi EG6
                    ex '97 Prelude BB9
                    ex '05 Civic Sport EP2
                    '08 Accord Type S CL9

                    Comment


                    • daca masina e inmatriculata ca Euro 4 aia e, nu i mai schimba un ITP incadrarea
                      nu cred ca e dpf anulat, honda a avut motoare diesel fara filtru
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • Are sigur DPF, doar ca este un model vandut inainte de Ianuarie 2010, cand intra in vigoare norma Euro 5.

                        Cu alte cuvinte, toate Accord-urile CU vandute pana la finalul anului 2009 au avut norma Euro 4, chiar daca aveau DPF.

                        Comment


                        • nu stiu la Accord sigur dar la CRV a existat motor de 2.2 diesel fara filtru o vreme
                          in termeni de nomenclator cred ca e diferenta dintre i-CTDi si respectiv i-DTEC, unul nu are dpf iar celalalt da
                          "Ethics. That's always so inconvenient."
                          Cal Lightman

                          Comment


                          • Originally posted by IB View Post
                            Are sigur DPF, doar ca este un model vandut inainte de Ianuarie 2010, cand intra in vigoare norma Euro 5.

                            Cu alte cuvinte, toate Accord-urile CU vandute pana la finalul anului 2009 au avut norma Euro 4, chiar daca aveau DPF.
                            *pana la finalul anului 2008, cel putin la Accord CU1/CU2

                            CatalinP avea deja Euro 5 pe Accord inmatriculat la sfarsitul lui decembrie 2008, zagado26 avea inca Euro 4 la inceputul lui decembrie 2008

                            Comment


                            • Partial adevarat.

                              i-CTDI nu a avut DPF la modelele importate in Romania, dar in cele din alte tari aveau DPF (gen Germania).

                              De asemenea sunt diferente destul de multe intre cele 2 motoare i-CTDI si i-DTEC.

                              Dar exista diferente intre modele diferite cu acelasi motor (Accord vs CR-V): din ce am vb cu Alex, Accord a avut cateva probleme cu DPF pe Cand CR-V i-DTEC mai putine.

                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • Deci faptul ca nu are este un bonus!

                                Comment

                                Working...
                                X