Vreau Accord - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Greu gasesti CL7 in stare acceptabila?
    Uite, iti arat eu doua masini in stare perfecta.

    https://www.mobile.de/ro/Automobil/H...273786777.html

    https://www.mobile.de/ro/Automobil/H...263133945.html

    Repet, cu 5000 euro nu cumperi Accord, cumperi o epava. Cine vrea sa inteleaga bine, cine nu, iara bine.
    '98 Prelude BB9 "Soul Red Crystal" 2.0i M/T;
    '08 Accord SSE 2.0 i-VTEC M/T;
    '11 CR-V Executive 2.0 i-VTEC A/T;

    Comment


    • Buna seara, am fost la Honda Nord si am verificat aceasta masina "https://www.olx.ro/oferta/vand-honda-accord-cl7-IDbUxoG.html
      ,atasez devizul cu ce au gasit cei de la Honda Nord pe partea mecanica.
      Dar propietarul nu a fost de acord cu cei de la Honda Nord si a facut o verificare mecanica la Asko pe banii lui,atasez o lista si un deviz de la Asko Cei de la Asko au spus ca jocul de la caseta de directie este sub uzura normala pt km pe care ii are masina si sa nu imi fac probleme iar cei de la Honda Nord au specificat ca trebuie sa schimb caseta.
      Au spus ca trebuie schimbata garnitura de la valva
      v-tec pt ca are o mica scurgere , pe cand cei de la honda nord au spus ca trebuie schimbata toata valva v-tec




      Pret furtun servo fara manopera.. are o mica fisura si au spus ca trebuie schimbat in viitorul apropriat.
      Precizez ca masina are parbrizul crapat si rugina la ambele usi pe partea stanga jos la interior.
      Sonda de ulei a fost schimbata intre timp.
      Proprietarul vrea 5000 pe masina.
      www.olx.ro/oferta/vand-honda-accord-cl7-IDbUxoG.html
      Last edited by accord automat; 23-02-19, 20:37.

      Comment


      • Nu trebuia sa le zici ca ai facut deja o verificare, trebuia sa fie facuta de la 0 si apoi comparate rezultatele. Ca un offtopic, la nord mereu o baga pe aia cu caseta, nu stiu de ce.

        Comment


        • Multumesc pentru raspuns.
          Nu le-am spus celor de la asko ca am facut verificare si la honda nord.
          Credeti ca merita 5000 euro masina?
          Ma gandesc ca mai trebuie sa bag 1000 euro sa o pun la punct.

          Comment


          • Eu nu am varianta executive și sunt super multumit. Furtunul servo crapă la toate, eu l-am luat din state. Caută aici pe forum povestea furtunului. In condițiile in care vanzatorul a cerut Asko știa ce masina are. Te aștepți să mai pice bucși, articulatii, furtune, cauciucuri. Are și ea ceva ani. O analizezi puțin și iei o decizie. Eu am incredere in cei de la Asko!

            Comment


            • https://www.autovit.ro/anunt/honda-a...-ID7Gw4MU.html

              Unic proprietar, soft + dpf off de 2 ani, ulei cutie schimbat, service doar la reprezentanta... 300k km... Ce probleme costisitoare ar putea apărea la ea?

              Comment


              • Salutare tuturor,

                De ceva vreme urmaresc piata sh pentru a-mi schimba masina din semnatura si dupa lungi cautari pe olx/autovit etc m-am oprit la Honda Accord CU1/2. Am citit pe acest forum (si nu numai) numai de bine despre acest model ,mai ales de motoarele pe benzina. Problema mea in momentul de fata ar fi ce sa aleg intre 2.0 si 2.4 ? Am citit toate detaliile tehnice relevante vis-a-vis de cele doua motoare dar din nefericire nu am avut posibilitatea sa conduc nici una (singura Honda condusa de mine a fost noul Civic cu motor de 1.5 turbo de care am ramas profund impresionat). Din acest motiv am decis sa postez aici poate ma puteti ajuta.
                Eu am detinut numai masini diesel pana acum, incepand cu un logan 1.5 dci de 65 cp , vw golf 1.9 tdi 105 cp si Fiatul din semnatura cu 1.9 120 cp. Singura masina cu motor aspirat pe care am condus-o a fost o Mazda Cx-3 2.0 150 cp 4x4 automat din 2015, care mi s-a parut suficient de fasneata pentru mine.Din experienta voastra (poate cativa dintre voi ati apucat sa conduceti Mazdele acestea noi) , un Accord cu 2.0 156 cp ar fi similar in ceea ce priveste acceleratia ? (si aici nu ma refer de timp 0-100 ci mai degraba depasiri) sau s-ar merita mai degraba motorul de 2.4 si implicit costurile suplimentare cu impozit si asigurare? In ceea ce priveste transmisia, nu reprezinta un factor major in decizie - as inclina oarecum spre automata dar nu ma deranjeaza nici manuala.
                Mentionez ca masina va fi rulata undeva la 15 000 de km pe an (50% urban 50% extraurban).
                De asemenea se merita pachetul ADAS - tinand cont de faptul ca nu excelam la capitolul autostrazi ?
                In incheiere as dori si parerile voastra legate de ce masini am gasit pana acum la vanzare :

                1. https://www.olx.ro/oferta/honda-accord-IDbG58X.html
                2. https://www.olx.ro/oferta/honda-acco...e-IDc3xk0.html
                3. https://www.olx.ro/oferta/honda-acco...9-IDc3scd.html

                Mutlumesc.

                Comment


                • Ala din Braila (nr.3) e la furat cu
                  - ACC (Adaptive Cruise Control)
                  - LKAS (Lane Keeping Assist System)
                  - CMBS (Collision Mitigation Braking System) - franare automata in caz de obstacol
                  Nu a fost montat niciodata pe 2.0 si totodata se vede ca nu are aceste dotari din sigla masinii. O masina care are asa ceva in dotare are sigla cum o vezi in anuntul nr.1. Tot in acest sens, daca vezi o masina care are acea sigla pe motorizarea 2.0 inseamna ca a fost reparata de un necunoscator.
                  Nu am condus Mazda, dar am avut Accord CU1 si pot spune ca nu regret achizitia CU2-ului (adica varianta 2.4) niciodata. E mult mai vioaie fara discutii. Dupa resoftare nici nu mai spun.
                  '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                  ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                  ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                  Comment


                  • Salut T-Bone, multumesc pentru atentionare, o sa o sterg de pe lista. Am observat ca tu ai automata, ai idee daca fata de manuala este vreo diferenta notabila in ceea priveste vāna sa zic asa in depasiri? Din ce am inteles cutiile automate de pe Accord sunt in 5 trepte - pe autostrada la 150-160 spre exemplu poti sa imi zici ce turatii ai? Si eventual ce consum?

                    Multumesc

                    Comment


                    • Am avut AT pe ambele variante. Pot spune ca as fi simtit nevoia celei de-a 6-a trepte la vitezele de autostrada. Consumul la peste 140 era peste 7.5 instant. Dar cum nu prea am treaba cu autostrada (din motive bine cunoscute de toata Romania) nu a fost o problema. Vāna nu pot să o precizez căci nu am condus manuala dacāt foarte foarte puțin. Oricum intrarea īn depășire se rezolvă īn două moduri pe AT : 1. talpă și puțină răbdare pentru kickdown... sau imediat padela - de 2 ori și esti īn a 3-a și dă-i bice )
                      Oricum eu sunt pro cutie automată așa că nu pot să găsesc nici un raționament pentru cutia manuală (pentru uz daily driving cel puțin)
                      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                      Comment


                      • Multumesc pentru raspunsuri, cred ca o sa ma orientez spre un 2.4 a/t in cazul ăsta. De curiozitate, am uitat sa intreb in postul anterior, cati kilometrii are Accordul tau? cea pe care o gasisem eu - pozitia 1 din primul meu post - are 211 000 km. Ai idee cam la costuri as putea sa ma astept ? Ambreajul se schimba la automata?

                        Comment


                        • Eu am luat-o la 137.000 din Germania. Acum are 144.000 si urmeaza doar sa ma joc putin la un etrier ( posibil si placutele si discurile spate ). Am dat pe ea 10.400 EUR (dar era impecabila fara sa exagerez). Sincer nu m-as uita la una de 211.000 km deoarece la numarul acesta cred ca pot incepe cu adevarat problemele legate efectiv de uzura masinii. Daca aplicam la acesti km si o intretinere necorespunzatoare ... e vorba doar de noroc.
                          '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                          ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                          ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                          Comment


                          • Originally posted by T-Bone View Post
                            Am avut AT pe ambele variante. Pot spune ca as fi simtit nevoia celei de-a 6-a trepte la vitezele de autostrada. Consumul la peste 140 era peste 7.5 instant. Dar cum nu prea am treaba cu autostrada (din motive bine cunoscute de toata Romania) nu a fost o problema. Vāna nu pot să o precizez căci nu am condus manuala dacāt foarte foarte puțin. Oricum intrarea īn depășire se rezolvă īn două moduri pe AT : 1. talpă și puțină răbdare pentru kickdown... sau imediat padela - de 2 ori și esti īn a 3-a și dă-i bice )
                            Oricum eu sunt pro cutie automată așa că nu pot să găsesc nici un raționament pentru cutia manuală (pentru uz daily driving cel puțin)
                            Am avut manuală ( 2,4, īn 6 trepte) și acum am A/T. Varianta A/T, la 130 km/h, are mai puține ture (rpm) față de cea manuală, īn viteza 6.
                            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                            My cars:

                            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                            Comment


                            • Fost posesor de CL7 SSE manual, si actual posesor de CL9 A/T.
                              Legat de acceleratie/depasiri. CL7 vs A4 2.0 tdi de 170 cai din 2007 suspina ca abia se tinea de mine. Problema apare cand ai 4 persoane + bagaj, atunci ai sa simti nevoia de ceva mai mult.
                              Legat de consum, pe exterior 2.4 scoate cam acelasi consum ca si 2.0. In oras 2.4 ia cam 3 litri in plus(vb de A/T) fata de 2.0 manual, dar depinde ff mult de conditiile de trafic.
                              Daca esti interesat de feelingul masinii si un consum mai mic ia-ti manuala 2.0 sau 2.4.
                              Daca preferi confortul recomand automata doar in varianta 2.4.
                              2.0 manual, treapta 5 la 3000 rpm parca are 110km/h, 2.4 A/T treapta 5 la 3000 rpm are 140 km/h. Nu stiu CU1 in 6 trepte cum sta.

                              Comment


                              • Automata nu are ambreiaj. Un defect la automata inseamna in cele mai multe cazuri cautat de cutie SH de la dezmembrari. Un pic complicat cu automata SH... e un risc in plus. Nu stii cum a fost ingrijita si menajata/forjata...
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X