Acel ornament se poate lua din dezmembrari si apoi lipit cu ceva. Eu l-am lipit la primul Accord. Acum nu am nici o problema. Legat de cutia automata nu am auzit nici eu de probleme. Posibil sa fie 1 la 10000, dar daca e sa comparam cu DSG-urile... Uleiul sa fie schimbat la timp si totul e ok (2 bidoane+manopera) Si filtrul la 2 schimburi si deja e foarte bine. E drept, e in 5 trepte, dar nu deranjeaza. Ca idee la orice mecanism care contine ulei si parti in miscare, trebuie schimbat (NU doar completat). In acest caz si la cutiile manuale. Daca nu ai preconceptii legate de cutiile automate, eu zic sa iei in considerare. Singurele masini care merita cutia manuala, in opinia mea, sunt cele spor (cu adevarat sport). In nici un caz o masina de talia Accord-ului.
Legat de caseta de directie...e discutabila reparatia. Urmeaza sa vin si eu la Bucuresti sa incerc o reconditionare, problema e ca mi-e frica sa nu se piarda din senzatia fenomenala de acum. Vibratiile se manifesta oricum doar pe drum cimentat si pe drumuri accidentate.
alexme24 Din cate stiu eu tu ai avut CL, care are caseta hidraulica. Alta jucarie, mult mai rezistenta. De la CU si Civic 2006+ se folosesc casetele asistate electric, care sunt destul de problematice (cedeaza bucsa din partea dreapta si produce acest zgomot enervat, nimic altceva)
Legat de caseta de directie...e discutabila reparatia. Urmeaza sa vin si eu la Bucuresti sa incerc o reconditionare, problema e ca mi-e frica sa nu se piarda din senzatia fenomenala de acum. Vibratiile se manifesta oricum doar pe drum cimentat si pe drumuri accidentate.
alexme24 Din cate stiu eu tu ai avut CL, care are caseta hidraulica. Alta jucarie, mult mai rezistenta. De la CU si Civic 2006+ se folosesc casetele asistate electric, care sunt destul de problematice (cedeaza bucsa din partea dreapta si produce acest zgomot enervat, nimic altceva)
Comment