asemenea bara are si CU2 by default.
Vreau Accord - discutii, pareri, informatii pentru potentiali cumparatori
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Octi_b, ala-i un strut bar, si CL7/9 nu vine din fabrica cu asa ceva. Probabil la asta se gandea si rezare, caci CU2 vine cu ea by default.
Sway bar, sau bare de torsiune sunt cele de mai jos, la care ma refeream eu.
@T-Bone
CU2 (2.4) vine cu un design mai fain la interior si cu cateva chestii in plus, daca poti gasi un deal bun, get it.
Altfel, CL9 e o masina foarte faina de asemenea, iar alegerea intre CL9 si CU2 e influentata si de gusturi, pe langa partea financiara.
Vorbind de masina pusa de tine in link, e fosta masina a unui bun prieten care a ingrijit-o foarte bine cat a fost la el. Actualul proprietar a mai investit in ea (vezi anuntul - frane, header, etc), mie-mi pare un pret excelent pentru tot pachetul, merita sa arunci un ochi.
In ceea ce priveste rigiditatea Accordului CL9, eu sunt de parere ca n-a fost niciodata genul sa-ti scoata pietrele de la rinichi, din contra, e un mix foarte bun intre stabilitate si confort.
PS
Si eu si Adi vorbim de CU2, caci CU1 eu il scot din ecuatie din cauza motorului de 2.0 (Adi la fel cred) pe o masina foarte grea, ceea ce penalizeaza foarte mult reprizele.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
@BM: eu cred ca Octi_b a identificat corect bara de rigidizare.
Bara stabilizatoare e cea antiruliu (pentru care ai atasat poze).
Rezare probabil s-a referit la bara de rigidizare spunand ca nu-si aminteste s-o fi vazut in compartimentul motor.
Cu siguranta CU-urile si CL-urile au venit cu bare stabilizatoare.
Cu siguranta CU-urile au venit cu bare de rigidizare fata (de ce oare?).
Comment
-
Da, la astea ma refeream, deci tin bine minte ca nu era pe cl7Vin cu bare de rigidizare pentru ca e mai sa aiba decat sa n-aiba, ca sa folosesc un hagism.
Motorul de 2.0 nu este cea mai fericita alegere pentru CU, de altfel nu mi-a placut nici pe cl7. Pentru o masina de 1400-1500 de kile cat sunt cl/cu 2.0 aspirat e cam putin imo, iar 2.4 in afara de un impozit marit nu aduce nici un dezavantaj. Singura problema e sa faci rost de unul, avand in vedere ca nu se mai fabrica masina si nici nu s-a vandut in numere mari prin romania gasesti mai greu de cumparat.
edit: am corectat.Last edited by rezare; 26-04-17, 17:02.ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012
Comment
-
Am mai gasit si un CU2, dar as sari bugetul. Si nu sunt sigur ca merita. Navi e inutila pe amandoua, sistemul audio banuiesc ca e pe acolo si pe CL9 ( vorbind de Executive in ambele cazuri ). Scaune incalzite au amandoua si banuiesc ca si electrice. CL9 nu are memorii, dar pot supravietui. Incerc sa gasesc un CL9 in Iasi (banuiesc cine are) si sa vad cum e pozitia in scaun. Oricum am sunat azi la anunt ( Liviu ) si are drum i zona Moldovei si e posibil sa o vad si imi voi face o idee ai deapre obiectul in discutie.
Gandul de CR-V a ramas si el acolo, dar parca totusi nu sunt dispus sa renunt asa repede la agilitatea masinii.
Azi totusi mi-a mai implantat cineva ideea de A4, dar e loto 6/49 si la masina per total si mai ales la cele A/T ... Romania lui Peste'09 Honda Accord CU2 Type S A/T
ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T
Comment
-
CL7 tragea bine de tot, sincer in primele zile cu FN2 TypeR, in afara de VTEC, nu am simtit asa o diferenta ca de la cer la pamant intre ele. Si da, nu avea nici pe departe 1500 kg. 1370 parca.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Trebuie spus la ce nivel de dotări asta, căci CL7 Executive MT avea 1428, pe când CL9 TypeS e în jur de 1390, de exemplu.
@T-Bone - sistemul de sunet de pe CU2 e superior celui de pe CL executive, fără îndoială.
Iar navigația e (aproape) inutilă în România, dar cu ea mai beneficiezi și de camera de mers înapoi, ceea ce pe alte echipări nu există.Last edited by BlackMagic; 27-04-17, 09:18.-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
Cu navi cu dvd la zi e okish, iti faci treaba cu ea si in romania. Sunetul e net superior, confirm. In afara de asta sunt cam la fel ca dotari (cu o diferenta notabila pentru combo-ul lkas/acc/cmbs care sunt foarte misto), doar ca in general calitatea interioara e mai buna in cu fata de cl.ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012
Comment
-
Sunt cateva chestii f faine la CU2 care merita (te si poti lipsi de ele, dar daca totusi te-atrag, merita efortul) precum: intrare usb in cotiera, pozitia la volan diferita (in sensul de senzatie mai premium fata de CL), scaunele cu memorie, cadranele diferite, navi+camera, sistemul de sunet (e diferenta mare), pilotul automat adaptiv, cum zicea rezare, pastrarea benzii de mers (cateva secunde, nu-ti imagina ca adormi la volan) unde e bine marcat drumul, samd.'08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T
Comment
Comment