Niveluri echipare Accord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si-a pus cineva aparatori de noroi de la dealer? As fi curios cum arata pe masina.
    '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
    '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
    "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
    Gregory House

    Comment


    • #32
      are cryo puse!uita-te in galerie
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • #33
        eu am avut inainte M2 si inainte de el Astra si inainte de asta Escort
        si acum conduc ocazional dar consistent corolla, avensis, mazda, yaris.

        si sunt in continuare plin de respect la adresa Accord. mai ales pentru ca la acest nivel de dotare si performante vs pret e greu sa gasesti ceva comparabil la alte marci

        M2-ul a fost o experienta de cosmar, daca vrei neaparat sa afli de ce o sa gasesti posturi ale mele mult hulite de alti renoisti pe reno.ro.

        intr-adevar saltul de la M2 la Accord e unul mare. printre altele e o bucurie sa conduci un motor care la 6700 livreaza senzatii si nu se sufoca. si e bine ca am ajuns la 20k si nu mi s-a stricat fulia defazoare (prietenii stiu de ce)
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #34
          @turkish te cunosc, ca sa spun asa, de pe forumul reno. am activat si eu pe acolo (nacht era userul)
          Stiu ca tu ai avut la M2-urile tale (parca ai avut vreo 2-3 pe firma sau asa ceva) aproape toate problemele "clasice" ale acestui model si ceva pe deasupra.
          Eu am scapat destul de usor: in 64k km am schimbat doar flansele de amortizor, bieletele de directie si blocatorul de coloana directie (asta ultima m-a curatat de 1100RON). In concluzie nu pot spune ca a fost "un cosmar", masina si-a facut onorabil treaba si la sfarsit m-a ajutat sa dau avansul pentru Accord.

          Acum stau ca pe ace inca 7-8 zile pana vine Accord-ul
          '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
          '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
          "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
          Gregory House

          Comment


          • #35
            well.

            bine ne-am revazut

            felicitari pt alegere
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • #36
              Revin cu primele impresii dupa achizitie:

              +
              Cuplu bun pe o plaja mare de turatii
              Sunetul motorului este de nota 10
              Sta f bine in curbe
              Calitate buna a materialelor folosite la interior
              Sistemul audio excelent

              -
              Senzorul de ploaie functioneaza putin cam haotic
              Zgomot mult prea pronuntat la rularea peste pietris/nisip
              Spatiul pentru pasagerii din spate este mai mic decat la Megane (care este intr-o clasa inferioara Accord-ului)
              Spatii de depozitare extrem de putine si de mici - torpedo-ul cel putin e caraghios de mic. La Megane puteam sa indes si un sac de dormit in el, ca sa nu mai zic ca era racit.
              La reno am avut o mare problema: greierii. Adica zgomotele de tot felul produse de imbinatiile bordului la circulatia pe drumurile patriei. Am sperat ca la Honda voi scapa de cosmarul asta dar nu a fost sa fie: volanul zdrangane in partea din mijloc unde se afla claxonul, fatza portierei stanga vibreaza zgomotos la basi si mai zdrangane ceva si prin portiera dreapta la trecerea pe denivelari sau piatra cubica (am verificat- este gol buzunarul). La astea se adauga zogomotele produse de trenul de rulare - suspensii care cloncane cand mai dau intr-o groapa. Apropo mai are cineva simptomele astea la suspensii?

              Majoritatea minusurilor sunt minore, mai ales pe langa ce iti ofera masina in ansamblu.

              Over all I love my Accord !!! :heart:
              '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
              '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
              "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
              Gregory House

              Comment


              • #37
                si la mine senzorul de ploaie are un mod a a functiona pe care nu il intelege nimeni..ba merg cu parbrizul aproape opac de picaturi si nu misca,ba e uscat perfect si pleaca singure :!: :?:
                cu zgomotul rotilor n-ai ce face,se atenueaza doar daca folosesti cauciucuri cat mai performante (michelin e baza aici) iar suspensia se aude si ea pe denivelari ca e destul de rigida.
                la mine dupa 62.000km majoritatea in bucuresti,imi scartaie doar usa soferului (trebuie stransa) si un zgomot in spate ori de la portbagaj ori de la suspensie..
                soferia este mai inselatoare decat viata..

                Comment


                • #38
                  Eu am si M2 si Accord, foarte foarte important la Megane e sa conduci cu grija ca se rupe Bordul, macaraua de la geamuri, directia... Daca esti atent n-are nimic
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • #39
                    atentie: senzorul de ploaie are mai multe pozitii - automat, si diferite grade de "sensibilitate". jucati-va cu rotita aia si va prindeti apoi cum functioneaza.
                    @sorinu: ma suprinde sa ai atatia greieri prin Accord din primele zile
                    sigur nu sunt sechele de la megane? :lol:
                    acum lasand gluma la o parte, chiar nu stiu ce sa zic despre asta... mergi la service, poate le rezolva ei...
                    ramane zgomotul la rulare, cu care ma confrunt si eu, dar o explicatie ar fi urmatoarea: anvelope late (225), talon mic (45), posibil sa fie umflate peste masura (verifica sa corespunda cu specificatiile de pe usa soferului), suspensiile sport mult mai rigide (daca ai vrut sport, asta e ), asfaltul prost... dar bine ca avem borduri faine :wink:
                    torpedoul e cam mic, intr-adevar, dar compenseaza cotiera, la interior.

                    Comment


                    • #40
                      Din pacate sunt nevoit sa fac mereu comparatii intre Avensis-ul avut anterior si Acordul actual.
                      Cateva mici puncte slabe la acord; torpedo f mic, spatiu pt pasagerii din spate mai mic decat la Av. portbagajul nu importa, in rest Acordul este peste Avensis.
                      Sunt foarte multumit de masina mea si nu regret nicio clipa alegerea facuta.
                      Honda Accord 2.0 S E 155 HP

                      Comment


                      • #41
                        Cred ca o sa mai astept putin inainte sa merg la service, poate "se mai asaza" si vor disparea de la sine. E putin cam departe service-ul ca sa merite excursia doar pentru atata lucru.

                        S-r putea sa ai dreptate cu presiunea in amvelope - am sa o verific la prima vulcanizare.

                        Oricum zgomotul suspensiilor ma ingrijoreaza oricat de sport ar fi ele. Trec atat de incet peste denivelari si mai ales peste liniile de tramvai incat un pensionar conducand o rapciuga de dacie preistorica pare ca alearga in vreun raliu ceva cand trece pe langa mine. ops:
                        '15 Honda Accord 2.0 M/T Executive, Graphite Luster Metallic
                        '13 Suzuki Swift 1.2, 94CP
                        "Religion is a symptom of irrational belief and groundless hope."
                        Gregory House

                        Comment

                        Working...
                        X