Reglaj faruri/lumini Honda Accord CL7

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj faruri/lumini Honda Accord CL7

    Sal, am vz ca unele modele au reglaj din interior....celelalte nu au ...si nu se pot regla...nu de alta dar imi lumineaza prea jos

  • #2
    Butonul ala de relaj din interior are doar rolul de a cobora bataia farurilor atunci cand masina este incarcata... in nici un caz sa le ridici.
    Modelele cu xenon nu au reglaj din interior, deoarece se face automat in functie de incarcatura cu senzor de nivel.

    Faci un drum la service si verifici pe aparat daca bat unde trebuie. In caz ca nu, se regleaza fiecare far individual.
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #3
      Ultimele 2 reglaje facute in service la Asko mi-au facut farurile sa bata mult prea jos, si nu mai vedeam mai nimic. Am xenon, si reglajele au fost facute pe aparatul de calibrare, poate a fost setat incorect.

      Atasez si o procedura manuala de reglaj; de mentionat ca distanta ce trebuie masurata in jos, se determina prin aplicarea procentului inscriptionat in dreptul fiecarui far la distanta masurata pana la perete de reglaj.

      Reglare faruri.pdf
      -------------------
      There is no point of having if you can't share.

      Comment


      • #4
        Probabil nu s-a facut cum trebuie reglajul... zic eu.

        Cred ca tocmai prin simplitatea operatiunii, uneori nu este facuta corect. Nu odata am vazut mecanici ce se reped la reglat farurile, dar nu verifica o chestie elementara -> butonul de reglaj din interior sa fie pe 0(bineinteles la cele fara xenon OEM). Cumnatul meu avea la un moment dat setarea "default" la 3, iar cand sa-l puna pe 0...logic urcau. I-au reglat farurile in service... dar nu s-au uitat in interior... si s-a ales cu buton care sa-i ridice farurile )
        BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

        Comment


        • #5
          Pt Dozer....multam de rasp ....m am exprimat gresit ...dar bat jos in pana in 5m si nu vad treb sa dau faza lunga ...si nu vad ca s ar regla singure ...

          Comment


          • #6
            La cele cu xenon se regleaza cu o surubelnita mai lunga din far (sau cu o cheie daca rupi zimtii rotitei ). Am avut si eu mai multe etape de reglaj la Asko, de obicei cer sa le ridice putin mai sus, la nivelul 1 pe aparat. La 0 e putin cam scurt, imi lipsesc vreo 5-10m de vizibilitate sa procesez noaptea drumul la 100km/h.
            O data am avut si o "dereglare", adica reglate la max sus cu surubelnita, tot in jos bateau, au bagat testerul si ala face o coboarare si urcare (testare) a farurilor si au revenit la nivelul normal. Posibil sa fie si din astea.
            Be the change you wish to see in the world - Ghandi.
            Accord 2.4MT 2009

            Comment


            • #7
              @victorrel ai xenon ?
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • #8
                Da ...deci am de munca...multam de sfaturi....

                Comment


                • #9
                  Faci cum ti-a sugerat BlackMagic si ceilalti.
                  Daca nu ai timp sugerez mai intai cea mai simpla si rapida verificare, ca sa iti confirme/infirme problemele de reglaj :

                  Te duci noaptea pe o strada ingusta cu garduri in stanga si dreapta. Pe loc drept.

                  1 )Pornesti faza scurta. Obturezi farul drept.

                  Raza proiectata de farul stang in gardul din stanga trebuie sa fie paralela cu solul. Daca urca sau coboara nu e bine. In felul asta nu se orbesc cei ce circula din sens opus indiferent ca sunt la 10m, 100m sau 150m. Pe gardul din dreapta proiectia raze ar trebui sa fie in panta crescatoare putin.

                  2) Obturezi farul stang.

                  Pe gard in partea dreapta lumina trebuie sa o panta mica de urcare. Nu foarte accentuat.
                  In partea stanga iarasi , raza ar trebui sa fie paralela (asta nu stiu sigur - dar teoretic asa ar trebui)


                  Uite ce sugerez ( poza 1 ce am spus mai sus, poza 2 cum ar fi ideal reglajul si poza 3 ceva de genul asta e la mine) :
                  Attached Files
                  Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                  Comment


                  • #10
                    Eu cred ca ai un senzor defect, am patit si eu acelas lucru.... si era senzorul fata (este legat de amortizorul stanga fata si mai este unu in spate legate de brat inferior stanga). Scoate mufa din fiecare si cand dai de cel defect farurile or sa revina la 0 .
                    EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                    Del Sol '94 ESI
                    CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                    BMW Z4 '03 Titan Silver

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc multumesc sambata ma apuc de treaba baieti.....

                      Comment


                      • #12
                        E posibil sa fie legat de senzori, la revizie era mufa din spate a senzorului aproape iesita...
                        Be the change you wish to see in the world - Ghandi.
                        Accord 2.4MT 2009

                        Comment


                        • #13
                          Am si eu o intrebare: E posibil ca farurile sa poata fi reglate pe orizontala ?

                          Comment


                          • #14
                            Da, există șurub de reglaj orizontal, undeva Ón partea de jos a farului, Ónspre radiatoare. Cel puțin la CL7/9 este ușor vizibil, la CU este ascuns de plastice.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • #15
                              Tot eu:

                              La Xenon merg reglate ?

                              O sa incerc si faza cu demontat roata stanga fata, sa ma uit dupa acel senzor/fir.

                              La cele "clasice" au de unde sa le reglezi pe verticala.

                              La astea pe Xenonon, se pare ca NU.

                              M-am uitat la ele si nu vad unde ar putea prinde o surubelnita sa invarta o rotita, ceva - sa le dea mai sus.

                              E de-a dreptul enervant: Noaptea nu vad mai departe de 10-15 metri, pe faza scurta.

                              Comment

                              Working...
                              X