Accord 2009 sau mai nou 2.2, Euro 4 sau Euro 5 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accord 2009 sau mai nou 2.2, Euro 4 sau Euro 5 ?

    Incerc sa-mi fac o idee daca e fezabila achizitia unui Tourer 2.2 intrucat cu greu mai incap in 2.4-ul meu 2007 cu doi copii si diverse bagaje aferente. Cautand insa anunturi diverse (mai ales Germania) ma lovesc de problema normei de poluare. Cu alte cuvinte vad 150, 155 sau 174g emisii si Euro 4 sau Euro 5 fara prea mare legatura stricta cu prima inmatriculare. Inteleg ca poate era fabricata anterior cu mult fata de momentul primei inmatriculari, dar eu stiam ca noul model, este Euro 5. Pana la urma cum pot sti exact care este Euro 5 ?

    Multumesc anticipat
    2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
    B-29-STH : HONDA Instinct Inside
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

  • #2
    Nu sunt foarte sigur(si sper sa nu fie gresit, deorece nu m-a mai interesat si m-am oprit din cautari), dar s-ar putea sa aibe legatura cu data intrarii in vigoare a normei Euro5. Si eu cand cautam un CU2, unele erau trecute Euro4, altele Euro5, chiar daca aveau trecute aceleasi emisii CO2. De exemplu, in cazul meu este Euro5.

    Daca te uiti pe anunturile din DE, daca iti spune ca este Euro5... atunci este Euro5(scrie in acte, deci este usor de identificat).

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

    Comment


    • #3
      De ce nu incerci sa pui pe Accord-ul vechi o cutie deasupra pentru bagaje? Tourer-ul nu ofera asa de mult spatiu in portbagaj pe cat crezi tu. Hai sa zicem ca fata de modelul tau mai ofera in plus vreo 100-150cmc, ceea ce nu este mult.
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • #4
        Multumesc de raspunsuri. Nu sunt hotarat sa schimb, insa in afara de volumul strict al portbagajului (pana la nivelul scaunelor presupun ca e comparabil...) mai e problema accesului. Sa scoti si sa bagi o bicicleta de 16" este deja dificil, plus ca are o singura pozitie in care sta in tot portbagajul. Sa stau sa o dau jos de pe suport acoperis iarasi nu e convenabil ca vara o tin dupa mine si cand vin de la munca ies cu copilul in parc. Deci avantaje ar exista clar. Pe de alta parte la cat pot vinde masina mea si la cat am bagat in vara asta in ea (discuri, placute, reetansare caseta, baterie, suport hidraulic motor fata, articulatii fata, urmeaza acum si bieletele antiruliu gripate - comandate...) e greu sa mai misc ceva in directia unui upgrade si avantajos financiar...
        2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
        B-29-STH : HONDA Instinct Inside
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

        Comment


        • #5
          Nici un Tourer nu poti baga bicicleta in alte pozitii decat daca rabatezi banchetele. Este destul de ingust din cauza suspensiei.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #6
            Salut,posed un Accord i-dtec din 2009 si e catalogat fiind euro 4,150g emisii!Am fost si eu in situatia ta,avand copil mic si in plan un altulAm avut de ales intre un Tourer si sedan.Am fost siderat cat de mic si total nepractic e acest Tourer.Cred ca e singura masina la care am constatat ca portbagajul desi pare mai mare si cu acces facil,nu e!Ii dau dreptate deplina lui Doc:mai bine iti pui cutie deasupra si pentru bicicleta eu am un thule care se monteaza pe carligul de remorcare http://www.portbagajeauto.ro/suportu...biciclete.html care are avantajul ca atunci cand ajungi la destinatie se demonteaza usor si se pune in portbagaj.Dezavantajul lui e ca obstructioneaza partial blocurile optice dar am inteles ca ar fi solutii si pentru asta.Poate e o solutie de compromis,dar CLAR iesi mai bine financiar decat daca schimbi masina.Sper ca am fost macar un pic de ajutor.

            Comment


            • #7
              Da, se pare ca e destul de mica diferenta la Accord in special. Vad ca are un volum VDA - 406L in timp ce un Passat Variant are intre 600 si 1700L. E oaresce diferenta. Inseamna ca la Accord singurul avantaj e dat de faptul ca poti incarca ceva eventual mai voluminos (caratul frigiderului) lucru care in ziua de azi e destul de putin util. Sincer, nu imi inchipuiam ca Tourer-ul Accord e atat de diferit de alte masini din aceeasi clasa. Nu m-am uitat la Superb, cred ca e diferenta si mai mare...
              2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
              B-29-STH : HONDA Instinct Inside
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

              Comment


              • #8
                Nu se compara Tourer-ul cu Passat-ul Variant din punct de vedere al spatiului interior.Cu Superbul nici atat.Ca parere strict personala,Superbul break este o Masina alungita inutil,o monstruozitate,nici nu vreau sa am gandesc la manevrabilitatea in oras...Stiu ca am condus extensiv un Superb berlina şi aveam probleme in gasirea locului de parcare.Bine,nici cu Accordul Nu mi se pare o fericire

                Comment


                • #9
                  …dar Accord-ul vine cu camera de revers si parcarile se fac foarte usor.

                  Daca ai nevoie de spatiu, atunci va trebui sa te uiti dupa un CR-V. Sta ceva mai bine la spatiul din portbagaj si nu pierzi nimic din manevrabilitate fata de Accord.
                  Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                  Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                  ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                  ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                  Comment


                  • #10
                    @instinct: nu trebuie sa cari un frigider ca sa vezi utilitatea. Intr-un break poti pune ceva mai voluminos si tot se inchide portbagajul, intr-un sedan, nu. Si nu ma refer la incarcarea pana la plafon, ci atunci cand mai ai nevoie de 2-3cm de spatiu sa-ti incapa o geanta/sacosa. La un break se ridica putin placa/ruloul ce acopera portbagajul, la sedan... cauti alte solutii...sau renunti

                    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                    Comment


                    • #11
                      Da, asa este, e si incarcarea mai facila, si in plus la drum mai lung la viteze ridicate (160 cum e uzual in germania de ex.) economia diesel-ului devine majora. Am studiat niste grafice de consum la viteze ridicate si practic 2.0-ul diesel (TDI in testul respectiv) este pe departe cel mai economic. Problema este ca nu am idee cu cat as putea sa o dau pe a mea. La buy-back nu au putut sa-mi dea un pret pe care sa-l folosesc si eu ca referinta iar pe piata autohtona nu exista la vanzare nici un Executive 2.4 / 2007...
                      2007 Accord 2.4 Executive A/T, Alabaster Silver
                      B-29-STH : HONDA Instinct Inside
                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/instinct/hondaGR/

                      Comment

                      Working...
                      X