Probleme avarie VSA si turatie motor fluctuanta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme avarie VSA si turatie motor fluctuanta

    Salut...am 142.000 km cu masina, o Honda Accord CL7 , 2.0, executive, cumparata in 2010 febr. cu 22.000 km la bord. De vreo 4-5 luni am probl. la relanti cu turatia, in sensul ca se simte, doar la relanti, repet, subturata, acul indicator statea undeva la 500 rpm, am umblat la clapta de acceleratie si acum, in mers, cand debraiez, acul jongleaza intre 500-2000 rpm, pana cand masina e oprita (in sensul ca nu se mai invart rotile), apoi turatia revine pe la 550-600 rpm. alta probl...am fost la cineva care mi a pus un tester pe masina si de atunci sta aprins avarie VSA, fara a influenta in vreun fel atunci cand apas pe butonul de VSA, ca si cum nu ar mai cupla, totusi a putut sa citeasca ca butonul nu are nicio avarie, adica ar fi functional, dar nu se mai poate cupla VSA-ul...sugestii? am inteles ca doar testerul original Honda ar putea sa rezolve aceste avarii...precizez ca mi am montat GPL pe masina ( de vreo 50.000 km), am si flashlube, sunt f multumit , la drum intins nu am avut nicio probl., masina s-a comportat exemplar pana acum.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 21-10-13, 12:00.

  • #2
    Mergi la un service adevărat, lasă improvizațiile că nu poate decāt să-ți dăuneze! Mergi măcar pentru o diagnoza și cānd ai bani repari dar nu strica mai mult...
    Accord '06 2.2 i-CTDI Exec

    Comment


    • #3
      incearca un idle learn mai intai

      Comment


      • #4
        problema cu turatia o are si pe benzina si gpl, in aceeasi masura, sau doar cand functioneaza cu gpl?

        Comment


        • #5
          "esti norocos!tocmai ai facut rost de modulul DBW!"cam 1400 ron iti trebuie!

          am avut bucuria asta...in concediu!resetezi cu borna scoasa dar va reveni...
          ex CL7 AT 2006
          CN1 Sport 2005
          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

          Comment


          • #6
            Originally posted by 4dri4n View Post
            problema cu turatia o are si pe benzina si gpl, in aceeasi masura, sau doar cand functioneaza cu gpl?
            nu conteaza daca funct. pe benzina sau masina...oricum, sapt . viitoare ajung in bucuresti, acum ce ma sfatuiti carpati sau asko?

            Comment


            • #7
              Originally posted by dinoc View Post
              incearca un idle learn mai intai
              mai concret? tot la un service pot face asta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by razvan p. View Post
                "esti norocos!tocmai ai facut rost de modulul DBW!"cam 1400 ron iti trebuie!

                am avut bucuria asta...in concediu!resetezi cu borna scoasa dar va reveni...

                am scos borna, nu s-a resetat..ce e modulul DBW?

                Comment


                • #9
                  VSA-ul nu se reseteaza/calibreaza decat cu scannerul HDS de reprezentanta, eu am rezolvat la repr. Honda de la Iasi in 2 min. si 60 lei.
                  ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Wolf-man View Post
                    VSA-ul nu se reseteaza/calibreaza decat cu scannerul HDS de reprezentanta, eu am rezolvat la repr. Honda de la Iasi in 2 min. si 60 lei.
                    multumesc de informatie! ramane probl. turatiei variabile, la iasi au pus testrul pe masina si nu au gasit nimic, e adevarat, era doar subturata atunci, nu si fluctuanta.

                    Comment


                    • #11
                      @Wolfman - care era problema? cum se manifesta?
                      Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                      Comment


                      • #12
                        84-1 (sensor logic failure); ramanea aprins triunghiul galben de langa VSA iar dupa cateva minute de rulaj cu viteza de 40-60 km/h se aprindea si VSA impreuna cu CHECK SYSTEM.
                        ex. Accord CL7 Executive 2,0 M/T Arctic Blue Pearl

                        Comment


                        • #13
                          am rezolvat toate problemele la reprezentanta prin resetare, am facut si revizia la 142.000 km, masina merge impecabil acum, sincer masina am sa o tin cat mai multi km, pana in acest moment nu am schimbat decat consumabile la ea, gen 2 becuri pozitie, unul la numarul de inregistrare , discuri si placute frana..inca nu am schimbat vreun amortizor si nici nu am simtit ca ar tb, nici nu mi s-a recomandat de catre reprezentanta sa o fac...

                          Comment


                          • #14
                            Salutare...problema identica am patit astazi in Constanta. Am pus zilele trecute un set de bujii care se pare ca nu erau ce trebuia. Astazi am luat un set de NGK si am zis sa fac si o testare ( la service NON Honda) . bineinteles ca dupa schimbarea bujiilor s-a reglat relatiul etc numai ca mi-a ramas aprins becul de avarie.....testare imediata bineinteles ca nu le dadea eroare la nimic. Plec si le spun ca ma intorc dupa care la 1 minut se aprinde si VSA.....faci una si dai peste alta. Ideea este ca tot in reprezentata trebuie sa ajungem. Bine ca am dat peste acest subiect aici pt ca intrasem in ceata totala....Multam de postare ds2009. Poti sa-mi lasi un msj pe privat si sa-mi spui cat te-a costat in reprezentanta ? MS.
                            "Daca femeia era buna de ceva , si Dumnezeu isi alegea una "

                            Comment


                            • #15
                              am sunat azi la reprezentanta si mi-a zis k ma costa in jur de 200 de lei o verificare , mie imi apare in bord "check system" si semnul exclamarii de la vsa , asta dupa ce sa uitat cineva cu un program multimarca si a zis ca nu are nici un defect ,oare sa fie problema ca mi-a bagat ala mufa sa vada?

                              Comment

                              Working...
                              X