Salut...am 142.000 km cu masina, o Honda Accord CL7 , 2.0, executive, cumparata in 2010 febr. cu 22.000 km la bord. De vreo 4-5 luni am probl. la relanti cu turatia, in sensul ca se simte, doar la relanti, repet, subturata, acul indicator statea undeva la 500 rpm, am umblat la clapta de acceleratie si acum, in mers, cand debraiez, acul jongleaza intre 500-2000 rpm, pana cand masina e oprita (in sensul ca nu se mai invart rotile), apoi turatia revine pe la 550-600 rpm. alta probl...am fost la cineva care mi a pus un tester pe masina si de atunci sta aprins avarie VSA, fara a influenta in vreun fel atunci cand apas pe butonul de VSA, ca si cum nu ar mai cupla, totusi a putut sa citeasca ca butonul nu are nicio avarie, adica ar fi functional, dar nu se mai poate cupla VSA-ul...sugestii? am inteles ca doar testerul original Honda ar putea sa rezolve aceste avarii...precizez ca mi am montat GPL pe masina ( de vreo 50.000 km), am si flashlube, sunt f multumit , la drum intins nu am avut nicio probl., masina s-a comportat exemplar pana acum.
Probleme avarie VSA si turatie motor fluctuanta
Collapse
X
-
"esti norocos!tocmai ai facut rost de modulul DBW!"cam 1400 ron iti trebuie!
am avut bucuria asta...in concediu!resetezi cu borna scoasa dar va reveni...ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
Originally posted by Wolf-man View PostVSA-ul nu se reseteaza/calibreaza decat cu scannerul HDS de reprezentanta, eu am rezolvat la repr. Honda de la Iasi in 2 min. si 60 lei.
Comment
-
am rezolvat toate problemele la reprezentanta prin resetare, am facut si revizia la 142.000 km, masina merge impecabil acum, sincer masina am sa o tin cat mai multi km, pana in acest moment nu am schimbat decat consumabile la ea, gen 2 becuri pozitie, unul la numarul de inregistrare , discuri si placute frana..inca nu am schimbat vreun amortizor si nici nu am simtit ca ar tb, nici nu mi s-a recomandat de catre reprezentanta sa o fac...
Comment
-
Salutare...problema identica am patit astazi in Constanta. Am pus zilele trecute un set de bujii care se pare ca nu erau ce trebuia. Astazi am luat un set de NGK si am zis sa fac si o testare ( la service NON Honda) . bineinteles ca dupa schimbarea bujiilor s-a reglat relatiul etc numai ca mi-a ramas aprins becul de avarie.....testare imediata bineinteles ca nu le dadea eroare la nimic. Plec si le spun ca ma intorc dupa care la 1 minut se aprinde si VSA.....faci una si dai peste alta. Ideea este ca tot in reprezentata trebuie sa ajungem. Bine ca am dat peste acest subiect aici pt ca intrasem in ceata totala....Multam de postare ds2009. Poti sa-mi lasi un msj pe privat si sa-mi spui cat te-a costat in reprezentanta ? MS."Daca femeia era buna de ceva , si Dumnezeu isi alegea una "
Comment
-
am sunat azi la reprezentanta si mi-a zis k ma costa in jur de 200 de lei o verificare , mie imi apare in bord "check system" si semnul exclamarii de la vsa , asta dupa ce sa uitat cineva cu un program multimarca si a zis ca nu are nici un defect ,oare sa fie problema ca mi-a bagat ala mufa sa vada?
Comment
Comment