yobit.net yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Sfat achiziție Honda FR-V - Hondafan

Sfat achiziție Honda FR-V

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achiziție Honda FR-V

    Salutare tuturor, țin n primul rnd să mulțumesc adminului pentru acceptul primit n grupul Honda si sunt nerăbdător să mi mpărtășiți din experiența voastră legată de marca Honda dar mai ales de modelul FR-V.
    Sunt un mare fan al modelelor japoneze si din nefericire pentru unii nu mai pot sa inghit vorba ,, vrei masina buna ia-ți un VW``.
    Am fost posesor de Mazda 6, Subaru Forester si la final posesorul '' vestitului Logan,, care din pacate va fi dus la fier vechi datorită unui incident nefericit.
    Si nu in ultimul rand am avut de la firma o albinuță extraordinara HR-V (n jur de 500.000 km avea la bord cand am predat-o, avea undeva pe la 428.000km cand am primit-o) - am vazut ce nseamna Honda
    De primele doua masini am fost foarte multumit dar acum datorita necesității de spațiu trebuie sa ma ndrept către ceva mai mare.
    De mai bine de 2 luni tot urmaresc site-urile nemțești si modelele la care m-am oprit au fost Honda FR-V si Opel Zafira
    Nu imi place Opel pentru ca:
    - este prea mare si in acelasi timp mică daca sunt ocupate toate locurile ( nu mai rămne spațiu n portbagaj)
    - calitatea mărcii nu m oferă ncredere (fiabilitate)
    Dar m-am oprit asupra ei pentru că:
    - sunt des ntlnite pe drumurile noastre
    - n caz de un incident nefericit găsești piese de caroserie ușor n shrot-uri
    - este o mașină ușor de ntreținut (financiar)

    Nu din ntmplare am lasat Honda pe final, poate se adevereste vorba: ,,cel din urmă va fi cel dinti"

    Aș achiziționa un FR-V pentru că:
    - este o masină cu locuri suficiente pentru familia noastră (și avem loc si de bagaje)
    - firma Honda mi prezintă cea mai buna alegere la ora actuală raportat la calitate pret
    - am vazut diferenta ntre o mașină japoneza și una nemțească ( am avut ocazia sa conduc audi a4 si vw passat o perioada buna de timp)
    Dar am cateva și cteva ntrebări:
    - care ar fi consumul la un FR-V (oraș, extern)
    - daca ai un nefericit incident si nu găsești piese la schrott, care sunt prețurile și de unde comand ( exista ceva site sa ma pot orienta), am nteles ca piese de caroserie se gasesc doar pe OM si trebuiesc aduse din Japonia, este adevărat?
    - care motor este mai reușit cel de 1.8 sau cel de 2.0?
    - ați recomanda diesel sau benzină
    - dacă ar fi să pun FR-V-ul pe gaz, as strica motorul sau as face economie?
    - opțiunea VSA este ceva n plus față de ESP (nu voi mai achiziționa mașina fara ESP, stiu ce nseamna din recentul incident cu loganul)

    Aștept cu nerăbdare sfaturile voastre pentru că deja am găsit cateva exemplare n Germania si as vrea sa le verific.
    Vă mulțumesc.
    Last edited by hondatu; 20-09-19, 20:15.

  • #2
    Eu ca economist și fan, fără cunoștințe și studii aprofundate de mecanică pot spune că un motor bine ntreținut merge mult și bine după cum ai scris și tu. Diferența ntre 1,8 și 2 nu știu să fie la fiabilitate, e vb doar de putere și consumabile. ntre Diesel și Benzina....eterna dispută, nu-și are sensul aici. GPL sunt destui care au pus, se vaporizează uleiul mai repede fiind o temperatură de ardere cu cteva grade mai ridicată. Nu se pune problema de motor stricat datorită GPL-ului. Piesele sunt călite /mai tari, nu comparăm cu Dacia sau Daewoo care aveau componente din material moale și se "ardeau". VSA = ESP + inca ceva. Mai caută aici pe forum că sunt informații multiple....

    Comment


    • #3
      Multumesc de sfat Mihai, tocmai de aceea nclin spre Honda mai mult decat Opel, ca sa nu fie nevoie sa m fac abonament la service decat la schimburile periodice.
      n ceea ce priveste celelalte componente ale mașinii ( aici ma refer restul pieselor in afara de consumabile) cad mai greu dect la celelalte marci.
      Spre exemplu un radiator sau un compresor de clima, o planetara, etc.. au o viata mai lungă dect la restul concurenților din aceeași clasa?(ford s max, fiat multipla, opel zafira, etc..)
      Poate sunt si mecanici aici pe forum care pot sa imi confirme dacă hona mai ține la calitatea pieselor de mai demult sau au nceput si ei sa coboare stacheta datorita concurenței.
      Se stie ca un producator nu castiga din vanzarea unui automobil ci din piesele lui.
      Cam asta ar fi criteriul definitoriu in alegerea următoarei mașini.
      Am uitat sa precizez ca am mai tras cu ochiul si la ford focus combi 2006 cu motor de 1.8 sau 2.0 benzina, sunt motoare de mazda si am nteles ca sunt foarte reusite dar tot nu pot sa mi iau gandul de la FR-V.
      n concluzie ntrebatea mea este urmtoarea.
      Daca strang cureaua si achiziționez un FR-V și anume unul din astea 2, dupa ce le-aș face toate schimburile aș putea vizita service-ul la urmatorul schimb de ulei sau ma pot astepta la tot felul de probleme avand n vedere vrsta si modelul?
      1. https://www.mobile.de/ro/Automobil/H...279428700.html
      2. https://www.mobile.de/ro/Automobil/H...284221843.html

      P.S. Credeți ca pot fi km reali avand n vedere varsta lor ?

      Comment


      • #4
        Ca feeling, as zice ca a doua e mai ok.

        Prima are service facut din 3 in 3 ani, ceea ce e un pic ciudat. Poate ar trebui pur ai simplu intrebat si cerut mai multe detalii.

        A doua are cateva piese schimbate si faptul ca a mers cu ea in concediu, iti spune ca te poti baza pe ea. Tind sa cred ca e mai intretinuta decat prima. Plus ca e de la privat.

        E ilegal sa vinzi o masina cu km dati inapoi, iar eu (parere pur personala) tind sa cred ca o persoana privata nu prea se incumeta la asa ceva, riscul fiind prea mare. Cu atat mai putin nemti. Mai degraba ar manipula kilometrajul un autohaus de cartier detinut de un turc/rus/polonez/arab.


        Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk

        I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

        Comment


        • #5
          Multumesc de sfat, si mie imi place mai mult a doua, arata parcă mai ok pe albastru dar nu asta este criteriul de selectie.
          La a doua am vazut ca a spus ca e stricat VSA-ul dar acum vad ca a updatat anuntul, sau este posibil sa fi vazut la alt anunt.
          In caz ca e stricat sistemul VSA puteti sa imi estimati un cost de reparare aprox. de la pana la...

          Comment


          • #6
            VSA inseamna ABS. Scump. Si nr de km mi se pare absolut ireal, la ambele.
            CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

            Comment


            • #7
              Bun venit in grup. Referitor la acest subiect, din experienta personala ti-as recomanda sa arunci un ochi in Suedia pentru un FR-V. Mai mult ca sigur gasesti o masina in mintile ei si pret corect fata de piata din Germania. Ideal ar fi sa iei masina de la un dealer autorizat Honda, unde ai un istoric al masinii.

              Comment


              • #8
                Da, am facut si eu un calcul sa vad cam cati km sunt de la mine de acasa pana la servici si mi-au dat undeva la 11k./zi
                11x5=55x4=220x12=2640 km pe an
                Au aproximativ 11 ani asta inseamna 2640x11=29040 km daca as pune doar mersul zilnic la servici
                Stiu ca neamtu nu face 11 km pana la servici, poate de la 40 in sus.
                Plus mai pui un 2000km pe an de mers in concedii 2000x11=22000.
                Astia ar fi km siguri. Acum sigur, asta este doar o presupunere avand in vedere criterile noastre din Romania si ipotetic vorbind.

                am sa cer seria sa verific, unde ar trebui sa verific sa vad daca sunt km reali?

                Comment


                • #9
                  VSA nseamnă ABS+ESP+traction control.

                  Daca nu imi luam CRV, FRV era singura alta optiune.
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    VSA este ESP plus TC (ABS-ul ramane activ daca dezactivezi VSA).

                    FR-V are suspensie independenta pe spate, o chestie rara in clasa asta.
                    As cauta varianta cu bi-xenon si nu halogene.

                    https://www.k24reflash.com
                    Last edited by hondatu; 20-09-19, 20:19.
                    K24Reflash

                    Comment


                    • #11
                      Numarul de km nu este neaparat ireal. Avand in vedere ca nu se cunoaste situatia, discutiile si afirmatiile de genul sunt doar presupuneri.
                      Probabil ca majoritatea fac multi km pe an, insa exista si o minoritate.
                      Sunt foarte multi pensionari care traiesc pana la 80 de ani si conduc pana la 80 de ani. Imaginati-va cati km pot sa faca acestia de la varsta de 60 de ani in sus. Doar la shopping si la doctor. Dar prea intru in detalii si nu vreau sa demonstrez nimic aici.
                      Parerea mea este urmatoarea:
                      -intai trebuie sa vezi la fata locului masina
                      -vezi daca are caiet de service la zi (un mare plus, iti spune ca a fost intretinuta si ca nr de km ar trebui sa fie real)
                      -vezi cine e vanzatorul, de ce vinde masina, a fost singura masina in familie sau sunt mai multe, etc. In functie de mai multi parametri, poti sa iti faci o parere clara.

                      Desigur ca e posibil sa pierzi timp si bani, insa asta nu schimba cu nimic situatia. Ori te interesezi si verifici serios, ori mergi la noroc.

                      Daca nu ai pe nimeni care sa cunoasca germana, pot sa te ajut, in sensul ca pot sa sun pentru tine. Desigur, fara sa imi asum raspunderea pentru informatiile primite

                      Indiferent de unde vei lua masina, ar fi ideal sa poti merge cu cineva care ori cunoaste bine modelul, ori este un mecanic de incredere.

                      Cu cat verifici mai temeinic masina, cu atat scade riscul de a lua o masina cu probleme.

                      Apropo, referitor la cea albastra: vanzatorul scrie ca a facut inspectia la 70k km, pe 26.07.2020 (probabil a vrut sa scrie 2019). Daca el a facut in 2 luni 10k km, iar masina are in total doar 80k km, desigur ca ridica un semn mare de intrebare. Insa fara sa verifici, putem presupune la nesfarsit orice.
                      I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that. ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                      Comment


                      • #12
                        Ca posesor de FR-V (2.0L; DOHC i-VTEC) de peste 8 ani, e normal sa-ti recomand motorizarea pe care o detin eu, pe langa faptul ca nu am avut de-a face cu celelalte motorizari.
                        Motorizarea de 1.7L a fost disponibila pe versiunea pre-facelift (motorizarea de 1.8L avea sa o inlocuiasca pe cea de 1.7L incepand cu anul 2007 cand modelul a fost supus facelift-ului de la jumatatea carierei).
                        La subiectul benzina vs. diesel numai tu stii cel mai bine ce-ti trebuie. Eu cu ai mei 25.000km/an nu duc lipsa unui diesel.

                        Consumurile oficiale date de Honda (ma limitez la M/T, valori care mereu sunt mai mici decat cele ale versiunii A/T):
                        - 1.7L: urban: 9.3L/100km; extraurban: 6.5L; combinat: 7.5L
                        - 1.8L: 9.4L; 6.3L; 7.5L
                        - 2.0L: 11L ; 6.9L; 8.4L
                        - 2.2L i-CTDi: 7.9L; 5.4L; 6.3L

                        La urma urmei orice piesa pentru un model fabricat la vremea sa in Japonia (in cazul de fata: Suzuka), vine din Japonia dar n-as crede ca Honda Europe nu are pe stock piese pentru FR-V. Despre situatia de la schrott-uri nu ma pot pronunta.
                        Motorul de 1.8L (cod: R18A; SOHC i-VTEC) e de generatie mai noua dar cu siguranta nu are cum sa fie mai reusit decat cel de 2.0L (cod: K20A; DOHC i-VTEC) dar sunt destul de sigur ca e mai reusit decat cel de 1.7L (cod: D17A; SOHC VTEC).

                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #13
                          Scarr, apreciez amabilitatea ta de a ma ajuta sa imi gasesc o Honda cat mai buna posibil si indraznesc sa te rog sa ma ajuti daca poti cu un telefon spre cele doua anunturi trimise de mine, daca nu cer prea mult.
                          Singura rugaminte este daca poti sa ii ceri la cel cu masina albastra si niste poze din interior sa vedem cum se prezinta si nu in ultimul rand seriile de sasiu de la ambele masini.
                          In rest daca vei ridica intrebarile pe care le-ai pus tu in postare, ar fi suficient la o prima impresie sa vedem daca sunt reale anunturile.
                          Inca o data apreciez amabilitatea ta de a ma ajuta si te rog sa imi spui pe ce nr de telefon pot sa iti fac transfer pentru costurile celor 2 apeluri.
                          Multumesc inca o data.

                          Comment


                          • #14
                            @hondatu:

                            Multumesc pentru informatii sunt foarte utile pt mine.
                            Ar mai fi modelul asta de FR-V care are in istoric doar un prorpietar dar sincer consumul ma ingrijoreaza. Nu as vrea sa ajung sa o pun pe gaz, si cred ca pe motorizarea de 1.8 m-as incadra sa raman pe benzina. Am aproximat un consum de 11 in oras, consum real. Circul mai mult prin oras decat afara.
                            Consumul oficial difera de cel real, in functie si de modul de șofat.

                            https://www.mobile.de/ro/Automobil/H...282987794.html
                            Last edited by hondatu; 27-09-19, 07:18.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by petru View Post
                              Bun venit in grup. Referitor la acest subiect, din experienta personala ti-as recomanda sa arunci un ochi in Suedia pentru un FR-V. Mai mult ca sigur gasesti o masina in mintile ei si pret corect fata de piata din Germania. Ideal ar fi sa iei masina de la un dealer autorizat Honda, unde ai un istoric al masinii.
                              Poti sa imi recomazi ceva site-uri din suedia?
                              Cum stiu daca dealer-ul este autorizat honda?
                              Multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X