Fiabilitate HR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu am un coleg de job care are o honda cr-v tot cu cutie automata, a avut probleme pentru ca fostul proprietar nu ii schimbase uleiul ever...
    din cate mi-a spus, la cr-v din 2005 parca, schimbatul ambreiajului l-a dus undeva la 1500 ron la service honda.
    nu stiu ce sa zic overall despre masin asta, eu sunt fan cutie manuala, imi place sa conduc sportiv, nu stiu asta cat de sportiva este.
    am condus masini cu transmisie automata, opel vectra 2.2 direct, toyota rav4 2l benzina, freelander 2l benzina....nu le-am condus forte mult, dar cat am mers cu ele am fost multumit sa zic asa de sportivitate si de felul in care cutia schimba.

    Comment


    • #32
      Stai asa, CVT e diferita de cutiile automate. CR-V-ul avea CVT? Sportiva nu e, eu am varianta manuala dar nu e sportiva.E decenta.

      L.E. CR-V are cutie automata, nu CVT. Despre sportivitate iata aici: http://www.parkers.co.uk/cars/review...v/estate-1999/

      0-60 mph , varianta CVT are 12,8 iar versiunea manuala 11,7
      KMR
      Super Moderator
      Last edited by KMR; 29-07-12, 21:04.
      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
      My cars:

      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

      Comment


      • #33
        pana la urma am luat o Honda HR-V din 1999 2WD 3 usi 114.000km
        sper sa fie masina despre care am citit, in sensul de fiabilitate.
        primul lucru, trebuie sa ma interesez in Italia ( pentru ca acolo este ) unde sa-i schimb distributia si uleiul.
        in tara aveti idee cam cat costa schimbatul distributiei cu pompa de apa si role?

        sper sa fie euro 3, altfel o sa platesc enorm sa o inmatriculez. pe internet am citit tot felul de pareri, majoritatea spuneau ca sutn euro 3 de la prima masina iesita din fabrica.....ramane de vazut
        Vali_lj
        Tech Geek
        Last edited by Vali_lj; 03-08-12, 11:40.

        Comment


        • #34
          tocmai ce am venit cu masinuta din Italia...este super! am parcurs cam 2000 de km cu ea si sunt din ce in ce mai incantat de masinuta.
          Nu ma asteptam sa fie asa de sportiva in oras, am avut un megane 2 1.6 16v pana acum si pot spune clar ca asta este mai nervoasa ca renault.

          Comment


          • #35
            Salut
            TiamaT, spune-mi te rog, ai inmatriculat masina, vroiam sa stiu cat te-a ajuns cu totul cu transport si taxa..? Ce poti sa mai imi spui de Hrv-ul care l-ai achizitionat, cum ti se pare la consum, sunt curios deoarece vreau sa-mi iau si eu unul, dar nu prea sunt decis, imi place cum arata, nu am condus pana acum.
            Ai idee la ce sa mai verific cand ma duc sa o cumpar?

            Comment


            • #36
              Salut emilian, din pacate acum am vazut ca mi-ai scris, nu imi setasem contul sa-mi dea mail cand se posteaza pe un thread.
              Momentan masinuta are numere de Italia, am asigurare platita pentru 6 luni, deci prin decembrie ianuare ma gandesc sa-i scot numere rosii si sa o inmatriculez. Masina o conduc cam de 1 luna in bucuresti, pana acum am apucat sa fac 2 plinuri cu ea si la ambele am iesit cuun consum de 9,5-10 cu aer conditionat pornit mereu, si noaptea il las doar ca dau putin si pe caldura, nu merg cu geanul deschis. Mersul in bucuresti este destul de dificil sa zis asa iar stilul meu este unul putin mai "violent" cum zic unii, nu omor masina si nici oamenii dar nu imi place sa stau in fundul unuia de trimite sms-uri si merge cu 40km. In primul rand daca o cumperi din alta tara ( si din tot sufletul te sfatuiesc sa faci asta ) sa te uiti in primul rand la numarul de proprietari, sa fie cat mai mic, sa fie cu reviziile cat mai aproape de numarul real de km ( revizii facute la honda ), musai ridicata pe rampa si vazut in cazul celor 4WD daca prezinta scurgeri de ulei la diferential si nu numai. E important sa arate ca nou si pe jos, nu doar in ea . Eu am preferat sa-i schimb distributia in Italia cand am cumparat masina, nu am avut incredere si este pacat sa risti...pentru 200 de euro sa strici motorul, deci....distributia facuta in primul rand la masinuta. Distributia e generic spus la mine, cuprinde set complet, rola, curele, etc. plus pompa de apa ( daca este cazul ). Eu asta am facut, am schimbat tot ce inseamna curele, role, fara pompa de apa ( mecanicul mi-a spus ca nu are rost ) ulei, filtre, freon si ulei in instalatia de climatizare.
              In rest nu stiu, sper ca te hotarastie la acest model, nu se compara nu nimic din ce am condus pana acuma....este foarte tare masina!

              Comment

              Working...
              X