HONDA S2000

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma intreb daca nu cumva masina din filmuletul lui Cioli e motorizarea 2.2, al carei comportament difera destul de mult (cuplu mai mare, dar turatii mai joase).
    2006 Accord CL7 2.0 MT

    Comment


    • si daca ar fii modelul de 2.2 nu ar merge cu 40 de km/h mai mult in treapta a 3-a :wink:
      Cryo , parca azi dimineata aveai alta parere :mrgreen:
      Vtec Junkie B16a2.

      Comment


      • huh? ce parere aveam?

        In continuare, cred ca e foarte posibil ce spune Ati. Dar va trebui sa asteptam testul live pentru a vedea. Nu de alta, dar nu il stiu de omul care sa vorbeasca gratuit.
        2006 Accord CL7 2.0 MT

        Comment


        • Eu sunt tare incantat de multimea de posturi de p'aci, mai pun si io catva intrebari:
          1-Este posibil ca la o masinutza ca S2000-ul schimbul de ulei sa se faca la aceleasi intervale de 10000km???
          La un moment dat , pe un forum de lb. engleza am gasit un "manual" de sfaturi ale posesorilor, din care rezulta ca termenele de schimb de ulei sunt mult mai scurte dacat zice dl. Herascu. Din pacate ieri n-am mai gasit forumul cu pricina, nu-mi mai amintesc exact de unde era.

          2-Uleiul din diff-ul spate trebuie deasemenea schimbat mai des?
          3-Discurile de frana sunt o mare pacoste la CRV-ul meu, la S2000 le vad deasemenea tare ruginite, am intrebat ieri asa-ntr-o doara despre ele si din modul in care mi s-a raspuns am avut senzatia ca voi avea cam aceleasi probleme de decalibrare si la S2k, o fi acceptabil asta???
          4-Probabil ca eu nu voi avea succesul maxim in cautarea unui hardtop asa ca apelez si la atentia voastra, daca vedeti ceva SH pe e-bay sau in alt loc.....
          5-Tot de la service ieri am primit informatia ca la toate Hondele nu exista limitari in exploatare pe timpul rodajului, adica practic nu exista rodajul. Este adevarat??

          6-In final, fiindca cumpar aceasta masina din pura pasiune, va rog sa facem impreuna o lista de upgrade/tunning pe care l-ati face in viitor masinii, atat la partea mecanica cat si la caroserie. Dupa 10-20 de mii de km, o sa vreau un turbo, din cate vad eu Comptech ar fi cea mai buna solutie, etc. Please help, aveti multa experienta fata de mine.

          7-Stie cineva vre-un garaj de inchiriat/vanzare in zona sector 1 sau 2?

          Comment


          • Originally posted by catallona
            Eu sunt tare incantat de multimea de posturi de p'aci, mai pun si io catva intrebari:
            1-Este posibil ca la o masinutza ca S2000-ul schimbul de ulei sa se faca la aceleasi intervale de 10000km???
            La un moment dat , pe un forum de lb. engleza am gasit un "manual" de sfaturi ale posesorilor, din care rezulta ca termenele de schimb de ulei sunt mult mai scurte dacat zice dl. Herascu. Din pacate ieri n-am mai gasit forumul cu pricina, nu-mi mai amintesc exact de unde era.
            Depinde foarte mult de tipul si calitatea uleiului pe care il pui.

            5-Tot de la service ieri am primit informatia ca la toate Hondele nu exista limitari in exploatare pe timpul rodajului, adica practic nu exista rodajul. Este adevarat??
            Cred ca "oficial" asa este, nu au nevoie de rodaj. Totusi, daca vrei sa ai grija de masinuta, as zice ca pana la 5000 km sa nu o prea calci, desi stiu ca e greu :lol:
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • Originally posted by cioli
              Domnule Ionut , nu vreau sa par lipsit de modestie ....dar pe viitor va rog sa nu va mai contraziceti cu mine pe teme din astea 8)

              sa mearga asa bine s2000-ul si sa mearga a 3-a 180km/h i-ar trebuii vo' 400 de cai si un cuplu la fel de mare ....nu un amarat de 2.0 i-vtec

              o sa vina si filmul in curand ...astazi viteza mea de upload nu este prea ok

              edit : am reusit pana la urma sa il urc ...se vede mai mult decat clar cum o tine in limitare 1 secunda in viteza a treia si apoi schimba in a 4-a

              deci vin la Iasi pentru o tura cu s2000 sau nu ? :wink:

              click dreapta , save as
              Domnu Cioli nu vreau sa fiu nici eu lipsit de modestie dar inainte de a posta citeste si ce mai scriu altii, in speta ce a pus delphi mai sus si care imi da dreptate :wink: , acum caut un manual de utilizare de s2k, al meu e in masina si masina nu e in iasi , scanez si pun pe forum ca sa vezi ca am dreptate, intre timp am mai vb si cu altii care au mers cu s2k si mi-au confirmat, dar na la o anumita varsta te aprinzi mai repede si crezi ce vezi pe net in loc sa crezi pe cei care au condus sau datele tehnice care confirma ca poate mere si pana la 203 in treapta a treia cu cauciucurile stoc. a mai fost o dicutie de genu asta ca accordul 2.0 benzina mere pana aproape de 120 km/h in treapata a doua si tot asa pana la urma am avut dreptate. :wink:

              Comment


              • s2000

                scuze am gresit mai sus , e prea dimineata
                deci mi-a iesit
                treapta 1 =76,81 km/h
                treapta 2=117,67 km/h
                treapta 3=162,49 km/h
                trepata 4=207,28 km/h
                treapta 5=247,83 km/h
                treapta 6=296,74 km/h
                ce imi aduc aminte eu e ca m-am aofticat ca pe la 115 a trebuit sa dau a treia, ca in treapta a treia pe la 16o de km am ajuns in zona rosie si a mai mers vreo 300 rpm/min cand mi-a taiat alimentarea si am vazut in jur de 175-180 km/h si ca in trepata a sasea am schimbat undeva pe la 237 km/h, si a trebuit sa pun frana ca se termina linia dreapta.
                Iar s2k din fil e de 2,2

                Comment


                • Ati mi-a luat vorba din gura.

                  Datele din tabelul Fatboy, la care se refera si el in reply-ul anterior, sunt pentru modelul 2.2 (lucru usor observabil din faptul ca in tabel, redline e trecut ca fiind 8200, nu 9000)

                  At the same time as introducing the F22C1, Honda also changed the transmission gear ratios, by shortening the first four gears and lengthening the last two.
                  Ca sa sumarizam:
                  - conform tabelului http://fatboyraceworks.com/gears/ , modelul 2.2 atinge o viteza maxima de 162.5 km/h la linia rosie.
                  - stim ca motorizarea 2.0 are primele 4 trepte mai lungi
                  - stim ca 2.0 are linia rosie la 9000, in timp ce 2.2 are la 8200.
                  - stim ca alimentarea se taie mai sus de linia rosie, nu la atingerea acesteia.

                  Tinand cont de cele de mai sus, este chiar atat de putin plauzibila diferenta de 15-20 km/h a motorizarii 2.0 fata de 2.2, in treapta a treia? Mie mi se pare chiar foarte probabila.
                  2006 Accord CL7 2.0 MT

                  Comment


                  • s2000

                    cioli in orice caz va stept la Iasi. artyman:

                    Comment


                    • Deci oameni buni, revin.
                      Acel calcul teoretic cu vitezele maxime este bullshit. S2K nu are cum sa prinda 245 cu a 5-a si nici 296 cu a 6-a (nici NSX nu prinde atat). Viteza maxima in fiecare treapta depinde de rapoartele in cutie versus puterea masinii si nu de altceva. Performantele unei masini NU le stabilim dupa "cat baga intr-a 3-a maxim", ci dupa timpul in care ajunge la viteza X, indiferent de viteza in care se afla.
                      Desi eu am pe CTR k20a si pe S2K e F20C, motoarele si cutia sunt foarte apropiate ca si structura. Nu este posibil fizic ca un motor de aceeasi capacitate si cu rapoarte foarte apropiate in cutie sa aiba viteza maxima in fiecare treapta mai mare cu 40-50km/h!!!
                      Ca sa obtii asemenea perfromante la cuplu de aproximativ 200 Nm si putere de 240cp, nu concepi o cutie cu rapoarte atat de lungi, sa prinda 130 cu a 2-a si 180 cu a 3-a. Cuplul ar fi insuficient sa dea masinii asemenea performante!
                      Intre 2.2 si 2.0 la S2K diferentele sunt prea mici ca sa vorbim iarasi de diferente mari intre vitezele maxime. 2.2 taie la 8200, 2.0 la 9000, corect. Dar cum se face ca 2.2 accelereaza mai bine? Pentru ca rapoartele sunt setate mai mult spre cuplu pe o plaja mai redusa de turatie pentru cei care nu erau multumiti de cuplul lui 2.0. Daca ai un cuplu mic, il scoti in evidenta mai mult pe o plaja mai mica de turatie si cu ajutorul unor rapoarte mai mari, nu mai mici.

                      Iata si rapoartele in cutie ale CTR ai ale S2K:

                      S2K: http://www.fantasycars.com/derek/cars/s2000.html
                      CTR: http://www.sportcompactcarweb.com/ro..._civic_type_r/

                      Se vede clar cat de apropiate sunt si faptul ca S2K are rapoarte mai mici datorita turatiei mai mari si pt a scoate in evidenta peak power.
                      Deci, repet. Daca la mine e asa: 1 - 60, 2 - 90, 3 - 130, 4 - 170, 5 - 210, 6 - 240, cum poate avea S2K 3 - 180, 4 - 210, 5 - 245, 6 - 295 la diferente atat de mici de rapoarte in cutie??? Nu se poate asa ceva fizic!

                      Comment


                      • Ati , te-ai enervat sau doar am eu impresia ? :lol: hai mai ce naiba
                        Dupa cum spunea si Bogdan , e imposibil sa mearga asa de bine masina si sa aiba treptele asa lungi ...masina pana la 6.000rpm nu trage mai deloc , are cuplu foarte mic ...ca si cum ai merge la o cursa si a schimba 1-2-4

                        a 3-a pana la 200 cu rotile stock ?
                        N-am spus niciodata ca Ati vorbeste aiurea ...dar poate nu a fost atent si defapt era vorba de viteza a 4-a sau cine stie ce ciudatenii de s2000-uri se importa in RO

                        http://video.google.com/videoplay?do...113463&q=s2000
                        http://video.google.com/videoplay?do...331511&q=s2000
                        Vtec Junkie B16a2.

                        Comment


                        • mai oameni buni

                          Hai sa vedem ce poate s2k-ul live, ca in carti sunt multe chestii scrise

                          e clar ca un motor de 2 litri se poate duce acolo, doar accordul se duce la 120 intr-a doua.

                          Iar daca o iei cum zici tu bogdane, atunci intre performantele lu CTR si s2k nu ar fi nici o diferenta. si totusi sunt 30%+. Nu e normal ca intr-a 6-a sa aiba mai mult decat CTR-ul?
                          Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
                          LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
                          Accord 2006 2.0 ES M/T
                          Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
                          Raising money for...the third H

                          Comment


                          • cioli, in primul filmulet nu e vorba de mile?
                            Prima schimbare de viteza e la 90+mile, si e dintr-a 3-a intr-a 4-a, nu?
                            a doua e la 120 mile, iar a 3-a schimbare e la 144 mile

                            a 3-a->4-a la 150 km/h
                            a 4-a->5-a la 190 km/h
                            a 5-a->6-a la 230 km/h
                            Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
                            LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
                            Accord 2006 2.0 ES M/T
                            Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
                            Raising money for...the third H

                            Comment


                            • [quote="cioli"]Ati , te-ai enervat sau doar am eu impresia ? :lol: hai mai ce naiba
                              Dupa cum spunea si Bogdan , e imposibil sa mearga asa de bine masina si sa aiba treptele asa lungi ...masina pana la 6.000rpm nu trage mai deloc , are cuplu foarte mic ...ca si cum ai merge la o cursa si a schimba 1-2-4

                              a 3-a pana la 200 cu rotile stock ?
                              referitor la 200 am facut conversia si am recunoscut ca am gresit dar am luat ce a spus Delphi fara sa verific intai.
                              N-am spus niciodata ca Ati vorbeste aiurea ...dar poate nu a fost atent si defapt era vorba de viteza a 4-a sau cine stie ce ciudatenii de s2000-uri se importa in RO
                              Cioli si in manualul de utilizare a S2000 din Romania scrie ca e recomandat ca treapta 1 sa se schimbe pana in 70 km/h, treapta a doua pana in 105 km/h, treapta a treia :lol: pana in 145 km/h, treapta a a patra pana in 185 km/h, treapta a cincea pana in 222 km/h , deoarece citez acu "Daca depasiti aceste viteze , viteza motorului va intra in zona rosie a turometrului" si eu am spus ca am dat pana mi-a taiat-o. Ne contrazicem aiurea, trebuie filmat si o sa rezolv si asta. si ti-am spus nu sunt singurul, sakerut de pe forum, cel cu cr-x tunat de la hondafan,mi-a confirmat ca si el la aceeasi masina a schimbat dupa 160 km/h , colegul meu marius sau marius_honda tot mi-a confirmat.Era acceasi masina e drept dar nu vad sa fi avut ceva in plus, nu stiu daca erau jantele de 17 sau erau puse de 18 dar nu cred sa influenteze asa de tare.Imi pare rau ca nu am reusit sa fac atunci si cu cryo si dan. ,
                              PS Nu m-am enervat chiar e fun

                              Comment


                              • Originally posted by Ati
                                Imi pare rau ca nu am reusit sa fac atunci si cu cryo si dan.
                                Ei vezi? Sa nu se mai repete.... am fi jurat si noi pentru tine atunci :lol:
                                2006 Accord CL7 2.0 MT

                                Comment

                                Working...
                                X