Ceva foarte interesant!
HONDA NSX
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Exista topicul acesta, de ce nu a fost mutata discutia acolo?
http://www.hondafan.ro/forum/showthr...NDA-NSX/page37
Leave a comment:
-
Eu nu ma leg de nimic, eu subliniam un aspect. Nu le-am negat pe celelalte.
Leave a comment:
-
Cum vad ca discutia nu moare, am mutat-o in topicul propriu.
Sunt destui care stiu sa piloteze un NSX si nu s-au plans de el. Iar IB se leaga de comportamentul dintr-un video ca litera de lege, uitand ca sunt destui alti factori, inclusiv cel uman.
Leave a comment:
-
James May a spus că NSX este una dintre cele mai inteligente mașini de pe piață... și atāt. Na, eu ca mulți alții, am crezut ca NSX e un supercar iar un supercar ..știam că trebuie să fie rapid iar ăsta și-o cam fură de la mulți chiar din gama lui de preț ( R8, GTR Nismo, 911 Turbo )
Intr-adevar, nici un hybrid nu e gandit pentru circuit*
Leave a comment:
-
Originally posted by BV26CAT View PostIa da la minutul 11:50 in ultimul filmultet pus de tine si vezi cat de "nervoasa" e pe virajul ala. Intai ii fuge spatele, dupa aia fata, e o lupta continua sa tii masina pe traiectorie. Din punctul asta GTRul parca e mult mai previzibil si usor de controlat. Anyway, Honda cred ca a vrut mai mult un exercitiu cu masina asta, un fel de etalare al tehnologiilor de care sunt ei capabili.
Nu contesta nimeni tehnologia inglobata, dar nu este o masina in spiritul Honda. Exceleaza la orice capitol mai putin in modul Track in care nu va excela niciodata penalizata de greutatea ridicol de mare pentru o astfel de masina.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IB View PostDaca ai fi urmarit cu atentie filmul postat de mine, ai fi remarcat ca NSX-ul rupe aderenta rotilor fata prima data, atunci cand se doreste inscrierea pe viraj, ceea ce denota un comportament subvirator, ce nu are legatura cu modul in care masina pune puterea la asfalt.
LE: un film edificator care arata slabiciunile noului NSX:
Leave a comment:
-
Eu consider ca platforma hibirida a NSX-ului este geniala.
Tehnologia Sport-Hybrid ajunge incet si pe alte modele mai pamantene: (a se vedea noile modele Acura RLX, MDX, etc)
https://www.acura.com/sport-hybridLast edited by dinoc; 21-01-18, 20:13.
Leave a comment:
-
-
Da, este un "supercar" hibrid destinat pietei americane. Cum stim ca americanii sunt un popor de idioti, pentru ei un supercar trebuie sa sprinteze cat mai rapid pana la 400 km/h in detrimentul maniabilitatii, atunci Honda chiar a reusit ce si-a propus.
Leave a comment:
-
Nu-s nici pe departe cel mai mare fan NSX, dar GTR-ul din filmul asta nu are nicio legatura cu GTR-ul original. Masina oricum a evoluat mult, iar ala e oricum un Nismo. Si de la Honda ne asteptam sa iasa cu un NSX Type-R.
NSX-ul s-a dorit altceva si este altceva. Mie nu-mi place altceva-ul asta, de asta as lua oricum un R8 V10 sau un 911. Dar NSX-ul a iesit ce si-au dorit si este cu adevarat o revolutie, in zona lui de joaca.
Leave a comment:
-
Originally posted by BV26CAT View PostLa cat de nervoasa era pe viraje, cea mai buna explicatie mi se pare faptul ca e greu de gestionat modul de functionare al motoarelor electrice. Pentru un pilot obisnuit sa conduca aspirate (mod de livrare al puterii si cuplului foarte liniar), trecerea la termic + electric e dificila pentru ca motoarele electrice livreaza puterea si cuplul imens instant. Si de aici ruperea foarte usoara a aderentei si nervozitatea la accelerare. Oricum, cred ca daca tragi de NSXul ala pe circuit jumatate de ora, bateriile se vor termina in primele 10 minute dupa care vor deveni alaturi de motoarle electrice doar dead weight. Asta daca nu au pus baterii puternice, ceea ce inseamna greutate mare. Si sa ai intr-o masina sport si baterii performante si motor termic performant si greutate scazuta e cam greu.
LE: un film edificator care arata slabiciunile noului NSX:
Last edited by IB; 21-01-18, 12:02.
Leave a comment:
-
Originally posted by BV26CAT View Post1. Si de aici ruperea foarte usoara a aderentei si nervozitatea la accelerare.
2. Oricum, cred ca daca tragi de NSXul ala pe circuit jumatate de ora, bateriile se vor termina in primele 10 minute dupa care vor deveni alaturi de motoarle electrice doar dead weight.
In rest astept sa te uiti peste niste timpi, 0-100m sau 0-400m si sa-mi explici si mie unde are loc ruptura aia a aderentei.
2. "De tras" de un NSX pe circuit nu o vor face decat pilotii profesionisti, 99% din posesorii sai nu sunt asa ceva si oricat de multe cursuri ar face, tot nu-i va lasa inima sa-i exploreze limitele. Intr-adevar, nici un hybrid nu e gandit pentru circuit dar sa nu uitam ca nici un circuit (cu exceptia unui oval, eventual) nu are numai sectoare de viteza ci si zone de franare, zone in care putina energie cinetica recuperata, reincarca catusi de putin bateriile.
In nici un test al presei de specialitate facut cu noul NSX n-am citit ceva de rau referitor la sistemul hibrid pe circuit.
Leave a comment:
-
Bateriile sunt permanent īncărcate cata vreme motorul pe benzina e in funcție,așa ca pe circuit nu ai cum sa ajungi īn situația aia. Iar faptul ca pilotul ala a pierdut controlul in viraje se poate datora faptului ca mașina se conduce total diferit fata de o benzinara clasica. NSX-ul are pe el tehnologie SH-AWD, care schimba total comportamentul masinii, iar torque vectoring ajuta si el la viraje. Cred ca a fost surprins de brutalitatea accelerării si de direcția extrem de sensibila. Ai văzut ca la a doua īncercare i-a iesit mult mai bine... Mie mi s-a parut ca a tras mult prea tare de volan, obisnuit fiind cu directia de la GTRLast edited by DarthMaul40; 21-01-18, 10:57.
Leave a comment:
Leave a comment: