If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Prezentata ca un "918 on a budget" , NSX a scos pe circuitul Top Gear: 1'17.6, cit Koenigsegg CCX.
Spre comparatie: Ferrari 458 1'19.1, Merc SLS Black 1'19.0, Nissan GTR 1'17.8, Merc AMG GTS 1'17'5.
"In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."
pai e 918 on a budget. am impresia ca asta este viziunea lor de marketing pentru generaria asta. cea veche era an affordable supercar. asta este an affordable hypercar.
la ce setup tehnologic are este un hypercar https://youtu.be/WBpzIDioYjE
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Prezentata ca un "918 on a budget" , NSX a scos pe circuitul Top Gear: 1'17.6, cit Koenigsegg CCX.
Spre comparatie: Ferrari 458 1'19.1, Merc SLS Black 1'19.0, Nissan GTR 1'17.8, Merc AMG GTS 1'17'5.
Dar mai slab ca Mercedes-AMG GT S 1'17.5 McLaren MP4-12C 1'16.2 Audi R8 V10 Plus 1'15.7 Dodge Viper ACR 1'15.1
Destul de slabuta dupa ce a fost testata pe Laguna Seca. Performante mai bune au avut GT-R si Shelby GT350R cutie manuala (care reprezinta 1/3 din pretul hondei). Sa fie NSX un supercar construit pentru consum?
"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise." "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
E mai putin important. Problema e ca nu prea sta pe virajele lente, fata rupe aderenta in mod repetat. Este evident ca GTR-ul este mai rapida pe viraje si parca franeaza si mai tarziu. Sigur ca, NSX-ul n-a fost gandit si dezvoltat doar pt track, dar parca nu prea mai are nimic in comun cu fostul NSX si cu filosofia Honda, de a face o masina de track/street cat mai usoara si cat mai maniabila. Pare doar un compromis general, cate putin din toate, dar fara a excela la vreun capitol.
Mie-mi pare si prea complicata cu atatea motoare si motorase care se tot ajuta si se completeaza unele cu altele, insa fara rezultate notabile.
Iar dupa atata timp de asteptare si teasing, ma asteptam sa fie peste GT-R.
Eu m-am lamurit dupa toare review-urile de pana acum ca nu e prea grozava (in comparatie evident cu competitorii directi).
Se vorbeste si de un NSX-R.... ca vechiul
Comment