HONDA NSX

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca Honda a fost in stare sa produca un motor in care arborele cotit sa reziste la 700 CP, nu cred ca nu e in stare sa produca si restul componentelor care sa reziste la puteri de genul 250-300 CP intr-un 2.0 de ex. Si tocmai cred ca a facut-o prin implementarea actuala de turbo pe 2.0-ul de pe actualul TypeR.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • Originally posted by rezare View Post
      Probabil ca Honda a lansat "ineptia", candva in 1984, d-asta e preluata peste tot. Pentru ca e un fapt real...

      http://www.honda.com.au/cars/models/nsx.html
      Hehe, HP-X-ul nu mi-e strain si dupa cum bine vezi in textul tau, a fost doar un concept car care a semnalat intentia celor de la HONDA de a se dedica unei clase de automobile mai inalta decat ceea ce oferisera pana atunci. Nici pe departe sigur ca avea sa fie vorba de clasa super sport respectiv o eventuala concretizare in serie daca tinem cont ca proiectul NS-X avea sa primeasca unda verde "de sus" abia in cursul anului 1986.
      Dar ce a mai ramas din acel studiu in cei 6 ani (1984-1990) cat aveau sa se scurga pana la modelul de serie? De vreun element de design care sa se fi tinut pana la productia de serie, nu cred ca poate fi vorba, de partea tehnica (motor de 2.0L vs. 3.0L V6), nici atat.
      Faptul ca ambele modele dispun de motor amplasat central poate fi trecut si in contul coincidentei daca tinem cont ca HONDA a probat atat motorul de pe CR-X (Mk 1) cat si cel de pe Accord si Legend.
      Dar oricum ar fi, NSX-ul nu a fost desenat in Italia ci in Japonia de catre japonezi (la nevoie dispun de dovezi asemanatoare celui de mai jos). Iar eu strict la acest lucru ma refer cand spun "ineptia" zvonurilor.

      Ceea ce ii face pe multi sa creada ca NSX-ul ar fi fost desenat in Italia este faptul ca HONDA a cooperat cu Pininfarina timp de 20 de ani (de prin 1974 pana prin 1996), iar perioada cand acesta a fost dezvoltat se inscrie in acest interval. Apoi mai vin altii care au auzit de Ken Okuyama care a fost designer pentru aceasta renumita casa de design dar inca n-au aflat ca el a ajuns foarte tarziu acolo (2004).

      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • http://www.4tuning.ro/filme-masini/v...sletter_268248
        Honda Accord CU2 2.4 AT
        "Never drive faster than your angels can fly"

        Comment


        • "The Slowest Supercar in the World" dupa cum au zis baietii de la "Motor Trend". Costa cat un McLaren 570s si cantareste cat o limuzina. Super tehnologie. Ce-i drept e frumusica.

          Comment


          • Cand a spalat pe jos cu PORSCHE si Ferrari l-a ajutat la ceva? Nu! La nimic, doar la respect si reputatie (de cea mai subestimata masina super sport din lumea la vremea ei). Dar alea n-au contribuit la vanzari ci la imagine, sperandu-se ca ceea cea mai ramas din acea imagine sa fie mostenita de actuala generatie.
            Daca azi ar fi cea mai rapida masina la clasa ei, ar ajuta-o cu ceva? Nu! Fiindca pretul ar fi pe masura si iar am avea discutia de acum 20-25 de ani "buna si frumoasa dar la banii aia iau un Carrera sau un Ferrari cu 20.000km la bord!".
            Nu inteleg de ce e asa mare surpriza faptul ca un model super sport are 1.7XX kg cand la clasa asta, asemenea modele ating aceasta greutate de multi ani. NSX-ul nu face altceva decat sa se alature lor. Plus de asta, acesta n-a fost niciodata o masina purista (cu exceptia variantelor sport: http://www.hondafan.ro/modele.php?id=176) ci chiar bine dotata.
            A luat 300kg in greutate (fata de prima generatie) dar si 300CP in plus alaturi de o coala de hartie plina de dotari. O evolutie liniara sau ca sa raman in tonul tau sceptic, un compromis sanatos.
            Un PORSCHE 918 Spyder intra tot in clasa asta de greutate la 200CP in plus. Dar ala e un PORSCHE si de la un PORSCHE astept un oarecare avantaj tehnologic. Dar cu pretul ala de 5 ori mai mare ca al unui NSX ce facem?

            L.E. Pozitionarea NSX-ului "la baza" acestei clase mi se pare una normala si logica avand in vedere pozitia pe piata a brandul HONDA. In acest rol mai gasindu-se si alte marci precum Nissan, Audi sau Ford (cu viitorul GT).
            hondatu
            Administrator
            Last edited by hondatu; 12-12-15, 09:02.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • Cat a spalat pe jos? 1 an? 2 ani? Ca din '90 pana in 2005 Ferrari a scos destule modele sa dea de pamant cu NSX. Noul NSX nici nu se apropie de vreun Ferrari astazi.Eu vad noul NSX, ca pret, putere, si pozitie a motorului, clasat intre 991.2 Turbo S, McLaren 570S, Huracan LP-580-2 si Audi R8 V10Plus. Nu stiu unde te uiti tu, dar la clasa asta e cea mai grea dintre toate, in unele cazuri chiar si cu 300kg. Comparatia cu 918 nu isi are rostul. Imi doresc sa fie reusita ca raport calitate pret si sa revolutioneze lumea auto, asa cum a mai facut o data. Dar deocamdata raman sceptic. Toti care au testat masina au ramas dezamagiti de ea.

              Comment


              • De ce nu-si are rost comparatia cu 918 Spyder? Din cauza pretului?
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • Pret, performante, clasa, imagine. Daca nu sunt suficiente argumenetele cred ca se mai gasesc.
                  Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                  Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                  ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                  Comment


                  • 918 e hypercar, alta categorie, alte performante. Iar ca pret, culmea, e cea mai "ieftina" din clasa ei (McLaren P1, LaFerrari si Koenigsegg).

                    Comment


                    • Originally posted by dragostan View Post
                      Pret, performante, clasa, imagine. Daca nu sunt suficiente argumenetele cred ca se mai gasesc.
                      1. Pret: ai dreptate, Spyder e de 5,6 ori mai scump.
                      2. Clasa: nu inteleg la ce te referi.
                      3. Imagine: da, Porsche are o imagine mai buna decat Honda. Dar asta se intampla si cu masinile noastre. De exemplu, Golful are o imagine mai buna decat Civicul, iar Passatul decat Accordul.
                      4. Performante: 0-60 mph: Spyder 3.1 sec., NSX "under 3 seconds".

                      @hyperspeed: poti sa detaliezi putin la performante?
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • Sigur, a fost prima masina care a "spart" bariera de 7 minute pe Nurburgring, cu 6:57 mai exact. Inca detine titlul de cea mai rapida masina pe Ring. 1/4 se realizeaza in doar 9.8 secunde. Pana sa apara noul SRT Viper ACR, 918 avea cel mai bun timp pe majoritatea circuitelor din lume, inclusiv pe Laguna Seca.
                        Are cel mai rapid 0-60 din lume: 2.2-2.6 secunde.
                        Se pune la socoteala sunetul genial?

                        Comment


                        • Originally posted by Delphi View Post
                          1. Pret: ai dreptate, Spyder e de 5,6 ori mai scump.
                          2. Clasa: nu inteleg la ce te referi.
                          3. Imagine: da, Porsche are o imagine mai buna decat Honda. Dar asta se intampla si cu masinile noastre. De exemplu, Golful are o imagine mai buna decat Civicul, iar Passatul decat Accordul.
                          4. Performante: 0-60 mph: Spyder 3.1 sec., NSX "under 3 seconds".

                          @hyperspeed: poti sa detaliezi putin la performante?
                          La capitolul clasa, cred ca cel mai simplu e sa las articolul asta aici: http://www.zeroto60times.com/2013/01...rs-definition/ Ca sa rezum rapid, 918-le joaca intr-o cu totul alta liga.

                          La capitolul performante, nu stiu exact unde ai gasit timpul ala de 3.1, insa in mai toate articolele cititie de mine, 918-le merge 0-60mph in 2.2-2.4s. Mi-e greu sa cred ca mai pierde 0.7s intre 60 si 62mph. Si oricum, timpii 0-100 au ajuns atat de jos incat e foarte greu sa mai faci o departajare intre masini pe tema asta. Acum se discuta de 0-200 si 0-300km/h. La naiba, acum exista ford focus de serie care 0-100 in 4.7 sec.

                          Imaginea Passat-ului fata de Accord e mai buna in Ro si alte tari care s-au bransat recent la reteaua de apa calda, nu e o chestie universal valabila pe tot globul, cum este situatia Porsche vs Honda.
                          Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                          Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                          ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                          Comment


                          • Originally posted by hyperspeed View Post
                            Sigur, a fost prima masina care a "spart" bariera de 7 minute pe Nurburgring, cu 6:57 mai exact. Inca detine titlul de cea mai rapida masina pe Ring. 1/4 se realizeaza in doar 9.8 secunde. Pana sa apara noul SRT Viper ACR, 918 avea cel mai bun timp pe majoritatea circuitelor din lume, inclusiv pe Laguna Seca.
                            Are cel mai rapid 0-60 din lume: 2.2-2.6 secunde.
                            Se pune la socoteala sunetul genial?
                            Da, 918 e foarte tare.
                            Originally posted by dragostan View Post
                            La capitolul performante, nu stiu exact unde ai gasit timpul ala de 3.1, insa in mai toate articolele cititie de mine, 918-le merge 0-60mph in 2.2-2.4s. Mi-e greu sa cred ca mai pierde 0.7s intre 60 si 62mph. Si oricum, timpii 0-100 au ajuns atat de jos incat e foarte greu sa mai faci o departajare intre masini pe tema asta. Acum se discuta de 0-200 si 0-300km/h. La naiba, acum exista ford focus de serie care 0-100 in 4.7 sec.
                            Uite, de exemplu de aici: http://www.ritholtz.com/blog/2011/03...ds-78mpg-845k/ Este drept ca in cele mai multe locuri e dat ca 2.2 sec, iar timpul dat de Porsche e 2.5 sec.

                            Originally posted by dragostan View Post
                            Imaginea Passat-ului fata de Accord e mai buna in Ro si alte tari care s-au bransat recent la reteaua de apa calda, nu e o chestie universal valabila pe tot globul, cum este situatia Porsche vs Honda.
                            Ti-am mai dat dreptate o data. Iti mai dau inca o data: Porsche are o imagine mult mai buna decat Honda pe piata automobilelor.
                            Delphi
                            Super Moderator
                            Last edited by Delphi; 14-12-15, 15:34.
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • cred ca gresiti putin clasa ... si anume premium sports car... adica Aston Martin Vantage, 911, Jaguar F-type R, McLaren 570s, R8 etc.
                              EX. Accord '05 CL9 Satin Silver
                              Del Sol '94 ESI
                              CIVIC X 1.5 Sport Plus CVT
                              BMW Z4 '03 Titan Silver

                              Comment


                              • Cat a spalat pe jos? 1 an? 2 ani? Ca din '90 pana in 2005 Ferrari a scos destule modele sa dea de pamant cu NSX. Noul NSX nici nu se apropie de vreun Ferrari astazi.

                                Si n-a ajuns? Daca ne gandim de unde venea HONDA pe acest taram!
                                Pai HONDA n-avea cum sa tina pasul cu un producator exclusiv de modele sport cum e Ferrari fiindca NSX-ul a avut un alt rol in paleta modelelor HONDA si anume acela de vector de imagine si nicidecum acel rol pe care il au modelele Ferrari.
                                Sigur ca de atunci Ferrari a scos muuulte modele care au dat de pamant cu NSX e si normal daca ne gandim ca Ferrari asta stie cel mai bine sa faca si din asta traieste, HONDA nu, putinele schimbari in cei 15 ani de activitate nefiind vitale pentru firma ci cel mult o obligatie morala.
                                Asa este, noul NSX nu se apropie de nici un model Ferrari, dar oare si-a propus asa ceva? Cu un asemenea concept tehnic nici nu are DE CINE sa se apropie de acolo. Iar daca ma uit peste numele sonore cu care este asociat noul NSX, inclusiv peste cele insirate de tine, imi dau seama ca deja esti rautacios.



                                Eu vad noul NSX, ca pret, putere, si pozitie a motorului, clasat intre 991.2 Turbo S, McLaren 570S, Huracan LP-580-2 si Audi R8 V10Plus. Nu stiu unde te uiti tu, dar la clasa asta e cea mai grea dintre toate, in unele cazuri chiar si cu 300kg.

                                Huracan-ul nu l-as alinia intre concurentii sai dar daca tu vrei, fie.
                                Legat de diferenta aia de 300kg, nu-mi ramane decat sa te intreb daca ai stat vreodata in acel 570S sau macar daca ai aruncat o privire peste dotarile sale.
                                Eu nu vad kilogramele in plus ca pe o drama atata timp cat se justifica de unde provin. Sigur ca ideal ar fi ceva cat mai usor, dar NSX-ul n-a fost si nu este "sprinterul de servici" ci mai degraba "domnul sportiv". Sunt sigur ca stii la ce ma refer.
                                Te mira foarte tare greutatea aia de 1.6XXkg / 1.7XXkg dar uiti foarte usor ca de la SLR incoace, piata a vazut destule modele de acest gen la greutatea asta: GT-R, cele doua generatii R8, Vette, 911 Carrera, Murcielago, s.a.m.d. Iar de Aston si Maserati (cu exceptia lui MC12) nu mai vorbesc ca n-are rost.


                                Comparatia cu 918 nu isi are rostul. Imi doresc sa fie reusita ca raport calitate pret si sa revolutioneze lumea auto, asa cum a mai facut o data. Dar deocamdata raman sceptic. Toti care au testat masina au ramas dezamagiti de ea.

                                Nu stiu cine-s aia "toti" dar eu ma inchin "cu doua maini" ca presa de specialitate germana (prin definitie cel mai mare critic la masinilor HONDA!!) nu mai iese din laude la adresa sa.
                                Stiu ca nu-si are rost comparatia cu 918 dar eu ti-o dadusem ca exemplu de model super sport cu greutate de 1.7XXkg doar ca tu n-ai inteles din cate se pare.
                                Si ai grija cu timpul ala record de 6:57 ca e timpul scos de echipa de teste a uzinei (care stim noi cum testeaza asemenea chestii chitite pe recorduri), timp care de altfel NICI PE DEPARTE n-a mai fost egalat de presa de specialitate. Nu ca as fi carcotas ci doar ca info.
                                Asta cu revolutionatul clasei super sport asa cum o facuse vechea generatie in 1990 e o alta rautate din partea criticilor care din fericire si asa nu au prea multe granate de tras ca de informati nu poate fi vorba.
                                Pai sa vedem de ce:
                                - cati producatori clasa super sport aveam in 1990?
                                - cate modele clasa super sport aveam in 1990?
                                - cate dintre acele firme erau stabile si sanatoase financiar la cea vreme?
                                Deci aveam vreo 25 de astfel de producatori, dintre care vreo 20 de manufacturi care pe unde in lume, cu precadere in Europa, alaturi de greii in domeniu - Ferrari, Lambo si PORSCHE cu aproximativ 50 de modele si numai cele mai putine dintre aceste firme aveau o activitate stabila respectiv erau sanatoase dpdv financiar. Lambo si PORSCHE erau in dric spre propria groapa, Ferrari era ok, jumatate dintre acele manufacturi sunt azi istorie iar care au mai ramas o ard tot la aceasi scara de 20 unitati/an.
                                Si acum acelasi 3 intrebari dar la nivel de an 2015. Daca mai are rost. Pai si voi in contextul asta vreti revolutii din partea HONDA?


                                @pretorian: cu siguranta ca intre Caterham si NSX, clasa modelelor sport se poate imparti in multe clasa de greutate.
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X