ACURA RDX

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ACURA RDX

    versiunea finala este gata! Uzina din Marysville, OH a inceput sa o produca.

    detalii aici:

    http://www.edmunds.com/apps/vdpconta...pageNumber=1#1

    de notat:

    1) platforma este originala si va fi folosita si pe noul CR-V anuntat pentru anul viitor.

    2) motorul turbo cu flux variabil ( intalnit pana in prezent numai pe diesele si de cateva luni pe Porsche 911 turbo): [email protected] si [email protected]

    3) SH-AWD - pana acum numai pe Honda Legend/Acura RL

    4) cutie de viteze automata si padele pe volan

    5) pretul anuntat de aprox 35000USD
    ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
    ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
    Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
    Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

  • #2
    din pacate au dato in bara iar, din punt de vedere al pretului.
    Mazda CX-7 e mai ieftina si ofera aceleasi lucruri.
    honda x 5
    "W" stands for Wrong
    Amerika ist Wunderbar

    Comment


    • #3
      Din pacate au dat-o in bara cu designul ala! In rest suna bine, iar diferenta intre Mazda si Acura e simpla: una e brand de duzina iar cealalta brand de lux! :wink:
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #4
        mie imi place designul, si ma bucur ca ii voi lua nevesti-mii un cr-v care sa arate asa si nu o toyota rav4 2006. La design exterior si mai ales interior actualul crv e depasit. Noroc ca e al naibii de fiabila.
        Daca as avea bani de Audi... mi-as lua doua Honde.
        LE: Am facut rost de bani de Audi, prin urmare...
        Accord 2006 2.0 ES M/T
        Civic HB 2007 1.8 Sport M/T
        Raising money for...the third H

        Comment


        • #5
          Si eu zic la fel, arata bine! E adevarat ca mai ales din spate si lateral dar si fata e ok. Are o oarecare tenta de Kyron though (cu niste muchii)...

          Nu am inteles care sint dimensiunile, 6-inch mai putin la ampatament fata de X3 in conditile in care restul dimensiunilor sint asemanatoare inseamna 15 cm ceea ce e f. mult...

          N-o avea X3-ul 2,795m degeaba. Are console foarte mici care ajuta la trecerea prin teren accidentat, gropi, etc... Iar in poze si RDX-ul pare a avea console f.scurte, de aici si nelamurirea.

          Eu am o nelamurire, daca in US o sa iasa pe la 35k USD in Europa cit o sa fie? de obicei pretul in Eu este mai mare in EUR decit cel din US exprimat in USD...

          Bye,
          Cristi
          Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
          Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cristi
            Eu am o nelamurire, daca in US o sa iasa pe la 35k USD in Europa cit o sa fie? de obicei pretul in Eu este mai mare in EUR decit cel din US exprimat in USD...
            Cristache, nu prea avem motive sa ne batem capul cu schimbul valutar fiindca masina nu se va exporta nicaieri in lume unde nu exista brandul Acura, deci cu exceptia SUA, CDN, Mexic si China (si Japonia din 2008)!! ops:
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • #7
              probabil insa pt. Europa CR-V-ul o sa aiba o varianta de top care va fi similara RDX-ului.
              ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
              ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
              Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
              Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

              Comment


              • #8
                Originally posted by jester
                mie imi place designul, si ma bucur ca ii voi lua nevesti-mii un cr-v care sa arate asa si nu o toyota rav4 2006. La design exterior si mai ales interior actualul crv e depasit. Noroc ca e al naibii de fiabila.
                RDX nu are nicio legatura cu CR-V.
                E cu totul alta mincare de peste.
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • #9
                  Originally posted by hondatu
                  Originally posted by Cristi
                  Eu am o nelamurire, daca in US o sa iasa pe la 35k USD in Europa cit o sa fie? de obicei pretul in Eu este mai mare in EUR decit cel din US exprimat in USD...
                  Cristache, nu prea avem motive sa ne batem capul cu schimbul valutar fiindca masina nu se va exporta nicaieri in lume unde nu exista brandul Acura, deci cu exceptia SUA, CDN, Mexic si China (si Japonia din 2008)!! ops:
                  Eu incercam sa fac o paralela cu Accord-ul european, care in US este Acura. Daca RDX-ul ar deveni CRV... Dar Dixy zice ca nu... iar cu preturile... un M35 in state e 40k USD MSRP si in RO e 44k EUR CIP (nu mi-e foarte clar daca MSRP e echivalentul CIP sau contine si niste taxe dar oricum vorbim de o diferenta)

                  Oricum, in Europa se aduc si brand-uri pina mai de curind exclusive North America. Au ajuns in Romania multe Lexus si Infiniti-uri spre exemplu, au inceput sa aduca si Subaru Tribeca, asa ca de ce nu si Acura?

                  Bye,
                  Cristi
                  Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
                  Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software

                  Comment


                  • #10
                    In America exista si CR-V ca si in Europa. RDX si noul CR-V vor fi doua masini diferite.

                    MSRP este pretul afisat pe geam. nu cred ca exista pe lumea asta cineva care sa fi cumparat o masina la acel pret. Adica se negociaza si te duci in jos la pret pe linga ce discounturi mai ofera si dealerul sau si fabrica.
                    Nu exista pret CIP sau DDP.
                    Doar un singur pret la care se plateste taxa de vinzare (echivalentul lui TVA in RO) care e in general 8.25% (depinde in ce stat sau oras traiesti), nu exista taxe de import, nu exista taxe de vama, nu exista taxe pe capacitatea cilindrica.
                    Deobicei se mai discuta un alt pret, cel cu care iesi pe usa afara adica cel total care cuprinde taxele de vinzare si inscrierea masinii. Dupa pretul asta nu se mai adauga nimic, asigurarea fiind considerata separat.
                    Ca o astimare mai adaugi cam 10% in plus de la pretul negociat (7.5-8.5% taxe si restul inscrierea masinii in circulatie, taxele de procesare a documentelor si a imprumutului bancar daca exista asa ceva, etc).
                    honda x 5
                    "W" stands for Wrong
                    Amerika ist Wunderbar

                    Comment


                    • #11
                      Cu atit mai mare e diferenta de pret NA vs Ro la M35-ul pe care l-am dat eu de exemplu...

                      Ar fi frumos ca CRV-ul european sa fie derivat din RDX, asa cum si Accordul european nu seamana cu cel american.

                      Bye,
                      Cristi
                      Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
                      Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software

                      Comment


                      • #12
                        RDX si CR-V vor avea elemente comune ( platforma este unul). In mod sigur transferul productiei de CR-V in America va duce la deosebiri mai mari intre CR-V-ul european si cel american.

                        piata americana este mai pragmatica, oamenii nu se uita asa de mult dupa elemente de lux la masini considerate "populare".

                        ex. pe piata compactelor nivelul de accesorizare este mai redus in USA-Canada decat in Europa: nu gasesti climatizare automata pe Civicul sau Corolla americane, nu gasesti ESP pe Civic, foarte putine compacte pot fi configurate cu piele, scaune incalzite, oglinzi electrocromatice, xenon, etc... toate aceste optiuni se gasesc in clasa medie si cine vrea o masina accesorizata aici ia de regula o masina de clasa medie sau una de lux. compactele aici sunt masini adresate segmentului cel mai de jos al pietii ( care in Europa are echivalent in subcompacte: Fabia, Clio, Punto, etc.)

                        similar CR-V-ul american, desi vine cu un motor pe benzina mai puternic ( de 2.4l) nu are toate accesoriile disponibile in Europa. aici este un "entry-level SUV" care e disponibil de la 19000 USD =aprox 15000euro in varianta de baza FWD (bani la care in Europa iei cel mult un Golf/Astra/Focus cu motorizare de baza sau medie si slab sau moderat accesorizat ).

                        In Europa SUV-urile sunt la sume echivalente cu o masina premium ( serie3 ori A4) si au si prestigiul social echivalent. dar pentru aceasta clientelei europeane trebuie sa i se ofere comfort interior similar segmentului premium.

                        este deci de asteptat ca CR-V-ul european va fi mai bine echipat decat cel american si eu cred ca este foarte probabil ca versiunea cea mai de lux va fi echivalentul RDX-ului - adica va avea SH-AWD, motorul 2.3 VTEC turbo ( si alternativ noul diesel V6 pe care Honda il pregateste). tot f. probabil versiunile de baza vor avea AWD temporar ( cel care este pe generatia actuala) si ca motorizari de baza vor ramane actualul motor de 2.0l si dieselul de 2.2l ( care va fi si el in curand upgradat si adus la 170-180CP similar celorlalte diesele de cilindree similara recent disponibile pe piata europeana).

                        insasi marketingul Honda este indreptat in Europa catre segmentul premium al pietei auto ( competitie directa cu BMW X3) in timp ce aici RDX-ului ii este rezervat acelasi rol, CR-V-ul fiind adresat segmentului mediu al pietei.
                        ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                        ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                        Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                        Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                        Comment


                        • #13
                          inca un (p)review din Car&Driver:

                          http://www.caranddriver.com/previews...acura-rdx.html

                          The platform is 95-percent all-new, according to Acura, destined to be shared with the Honda CR-V that’s due this fall.

                          What won’t be shared is the RDX’s engine, a 2.3-liter i-VTEC (intake side only) DOHC 16-valve four force-fed by a turbocharger inhaling through a top-mounted air-to-air intercooler. Acura says all-new about this, too, but aside from its smaller (by 1mm) bore and reduced compression (8.8:1 versus 10.5:1), this is strongly reminiscent of the 2.4-liter four that powers the Acura TSX.

                          Acura lists weight distribution as 52 front/48 rear, but with its front-biased power delivery, the RDX behaves like a front-drive vehicle and understeer is its defining characteristic.

                          And of course there’s a load of standard stuff baked into the RDX’s base price: terrific heated leather front seats, a power sunroof, premium audio with XM-satellite-radio capability, a tilting-and-telescoping steering wheel, stability control, ABS, curtain airbags, tire-pressure monitoring — which only skims the top.
                          ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                          ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                          Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                          Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                          Comment


                          • #14
                            hahahahahaahah

                            sint doar singurul care a citit 300 de cai pe masina asta?

                            a 2.3-liter i-VTEC (intake side only) DOHC 16-valve four force-fed by a turbocharger inhaling through a top-mounted air-to-air intercooler. Acura says all-new about this, too, but aside from its smaller (by 1mm) bore and reduced compression (8.8:1 versus 10.5:1), this is strongly reminiscent of the 2.4-liter four that powers the Acura TSX.
                            in primul rind ala nu e i-VTEC adevarat cum e la RSX sau TSX. e defapt VTEC-E ca nu are VTC si nu are si pe evacuare. dar nu vor sa isi dea cu parul in cap singuri si ii inteleg ca asa mai fac la citeva modele (induc publicul in eroare cu i-VTEC).


                            deci sa incepem o arie de tuning la RDX

                            Acelasi motor ca si K24 sau K20. PERFECT. punem head dela K20a2 de pe CTR sau ITR sau RSX-S. nimic mai mult.


                            Are oare ceva LSD pe fata???? civic SI are unu bun si ar merita si asta sa aibe asa ceva mai ales daca e biased pe fata la tractiune.
                            honda x 5
                            "W" stands for Wrong
                            Amerika ist Wunderbar

                            Comment


                            • #15
                              Si daca nu e VTEC-E e SOHC VTEC dar tot nu e DOHC VTEC a la RSX and co.!
                              Honda nu mai pune VTEC-E decat pe hibride din cate imi dau seama daca ma uit peste detaliile tehnice ale tuturor modelelor din ultimii ani.
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment

                              Working...
                              X