ACURA TL

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ACURA TL

    Originally posted by Marius -Iulian
    as fi fost eu cumparator si de TL manual, dar nu aveau disponibil si nici nu au miscat cand am spus ca as fi interesat. si nici nu am vrut sa comand fara sa testez masina ( ca sa vad daca imi place mai mult decat A3 si merita cei 3000$ in plus). varianta automatica pe care am testat-o nu m-a convins comparativ cu A3 2.0TFSI
    Scuze, dar eu nu pot sa-mi imaginez ca, un vanzator auto te-a facut sa renunti la o masina, iar asta numai pentru ca, nu te-a tratat ce stiu eu cum. Trebuia sa-l chemi pe sefu´si probabil ca, ala te trata conform asteptarilor tale.
    Ori esti foarte spontan la astfel de achizitii, ceea ce si presupun din moment ce n-ai avut-o in minte de mai multa vreme (la modul "visez la un TL") ori esti foarte sensibil si pretentios in orice detaliu. Sa nu uitam totusi ca, vorbim de doua masini foarte diferite, singurul lucru pe care il au in comun e doar faptul ca, ambele sunt doua marci premium. Asta fiindca eu nu pot sa concep cum poate cineva sa renunte la o masina de clasa medie (de fapt intre medie si mare) pentru o compacta, fie ea si premium si incarcata cu taxe (unul din motivele insuccesului ei pe piata voastra)!!!!!!!
    Chiar e nevoie de un test ca sa te convingi ca, un TL e altceva fata de un A3?? Hai sa fim rezonabili, ce naiba! Ca nu e pe gustul, nevoile (si bugetul?) tau e una, dar sa fi asa suspicios la asa o comparatie, mi se pare strigator la cer.
    Detaliaza-mi te rog de ce cutia automata de pe TL nu se compara cu cea de pe A3!!!
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

  • #2
    Originally posted by hondatu
    Scuze, dar eu nu pot sa-mi imaginez ca, un vanzator auto te-a facut sa renunti la o masina, iar asta numai pentru ca, nu te-a tratat ce stiu eu cum. Trebuia sa-l chemi pe sefu´si probabil ca, ala te trata conform asteptarilor tale.
    Ori esti foarte spontan la astfel de achizitii, ceea ce si presupun din moment ce n-ai avut-o in minte de mai multa vreme (la modul "visez la un TL") ori esti foarte sensibil si pretentios in orice detaliu. Sa nu uitam totusi ca, vorbim de doua masini foarte diferite, singurul lucru pe care il au in comun e doar faptul ca, ambele sunt doua marci premium. Asta fiindca eu nu pot sa concep cum poate cineva sa renunte la o masina de clasa medie (de fapt intre medie si mare) pentru o compacta, fie ea si premium si incarcata cu taxe (unul din motivele insuccesului ei pe piata voastra)!!!!!!!
    Chiar e nevoie de un test ca sa te convingi ca, un TL e altceva fata de un A3?? Hai sa fim rezonabili, ce naiba! Ca nu e pe gustul, nevoile (si bugetul?) tau e una, dar sa fi asa suspicios la asa o comparatie, mi se pare strigator la cer.
    Detaliaza-mi te rog de ce cutia automata de pe TL nu se compara cu cea de pe A3!!!
    TL automat este o alta masina decat TL manual. TL manual are limited slip diff pe fata si o suspensie setata pentru sportivitate. asta este masina care in teste a batut A4 3.2FSI quattro si e aproape de liderii in clasa BMW3, Lexus IS si Infiniti G35. varianta automatica este o masina sever Buick-izata si ofera ce vor americanii mai mult: comfort in dauna agilitatii ( cred ca este chitita mai mult sa fie un competitor al Cadillac Deville; lucur pe care il si reuseste admirabil vanzandu-se foarte bine). suspensia e mai moale, cutia automata hidramata este mai lenesa si desi are si mod manual schimbarile de viteze sunt mai lente decat la DSG. din cauza suspensiei setate pentru comfort si lipsei LSD comportamentul in curbe este cam lalau si masina are un aer greoi (eu am testat singur vreo jumatate de ora si tot ceea ce am citit s-a confirmat). sprintul 0-100km/h este la fel cu al A3 ( 6.9sec) desi are 258CP cu dezavantajul si a unui consum sensibil mai mare (cel putin dupa datele oficiale). varianta manuala este mai rapida cu aproape o secunda si pare ( dupa testele citite) ca are reflexe mult mai agile.

    A3 asa cum l-am echipat eu a costat 30500$ fara taxe, TL (indiferent daca este manual sau automatic) costa 33300$ si nu avea in plus la comfort decat xenon ( care sunt si pe A3 dar mie nu mi-au putu gasi una), un sistem audio cu DVD audio mai bun si "tire pressure monitor". banii nu erau o problema asa de mare, mi-as fi permis inca 90$ pe luna in plus la rata cat ar fi fost diferenta de pret si de dobanda (5.9% la Acura fata de 2.9% la Audi).

    pentru mine care sunt mai maruntel (1.72m) faptul ca era mai mare a fost mai mult o bila neagra ( mai greu de manevrat si de parcat, mai greu de apreciat unde se termina spatele masinii si subiectiv eu unul m-am simtit mai bine in A3 decat in TL).

    am testat si A4 quattro 2.0TFSI Tiptronic ( deci hidramat) care ar fi venit pe la 34000 similar echipat cu TL-ul si am avut aceleasi probleme cu transmisia automata ca si la TL dar sincer comportamentul in curbe mi s-a parut mai reusit decat la TL-ul automat. varianta asta de A4 este si vizibil mai inceata decat celelalte 2 masini. nu am simtit ca A4 imi oferea mai mult decat A3 in termeni de rapiditate si comportament dinamic si ca justifica diferenta de bani.

    deci TL automatic pentru mine nu a reprezentat o alegere mai buna decat A3. mai scump, mai gurmand, nu mai rapid si cu o atitudine in colturi mai lalaie...

    cum am spus imi pare rau ca nu am putut testa un TL manual sa vad care e diferenta. e foarte posibil ca sa imi fi placut mai mult decat A3 si sa fi fost dispus sa dau cei 2800$ in plus. dar oamenii de la Acura nu au fost interesati sa imi dea ocazia sa ma conving ca asta ar fi fost cazul.

    DSG-ul este o transmisie excelenta si mult mai buna decat orice hidramata... nu e numai parerea mea.

    With 200 horsepower on tap, the A3 is certainly no slouch on the road. The 2.0-liter four doesn't suffer from turbo lag, and the optional DSG tranny effectively reduces BMW's SMG, Toyota's SMT and Ferrari's F1-style transmissions to second-tier status with its smooth and fast gear changes. The electromechanical steering does a superb job of dampening out unwanted road vibrations and kickback without marring feedback, and the well-tuned suspension keeps the car buttoned down in the turns, even as midcorner pavement imperfections try to knock it off line.
    http://www.edmunds.com/new/2006/audi...28/review.html

    The DSG, which Audi calls an "automatic," is really an electro-hydraulically controlled manual transmission (or auto-clutch manual). You can opt for a standard stick, but why? The DSG is faster and delivers shifts as smooth as in the best automatics. And it blows away everything else in the clutch-pedal-less manual-transmission category. BMW's base-level Sequential Manual Gearbox? Nein. Ferrari's pricey F1? Arrivederci. Toyota's SMG? Sayonara, too. There's none of the jerky action the others dole out while in automatic mode. Leave the DSG in "D" or "S" modes and, if the need arises, pull the downshift paddle to accelerate clear of a situation. The system reverts to automatic if no other manual shift commands are given. There is, of course, a full manual mode, too. This technology should affect how transmissions are designed in the future, as it offers the benefits of an automatic without the power losses of conventional torque converters.
    http://motortrend.com/roadtests/wago..._a3/index.html

    What's special about DSG is that it can shift faster and smoother than any manual or automatic that we've seen before, including a previous DSG system on the Audi TT 3.2 we tested against BMW's Z4 with its similar SMG transmission in our May 2004 issue. What makes DSG different is its use of two wet multiplate clutches and a split gear system. See "A Gearhead's Delight," R&T, June 2004. Briefly, it is able to pre-select gears and at the time of the gear change, simply transfers power from one of its clutch systems to the other in a smooth continuous power flow. The result is seamless shifting and a surreal video-game-like driving experience. The A3's DSG slips through gears so quickly that passengers can't tell you're having fun clicking through all six gears.
    http://www.roadandtrack.com/article....rticle_id=2396

    si car&driver a avut numai cuvinte de lauda despre A3 2.0TFSI desi ei au testat numai varianta manuala. masina a intrat si in topul lor 10:

    http://www.caranddriver.com/article....rticle_id=9631

    http://www.caranddriver.com/article....ticle_id=10356
    ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
    ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
    Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
    Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

    Comment


    • #3
      Eu ar trebui sa schimb masina cam prin Septembrie, si incerc sa ma pregatesc deja.

      O masina care imi face cu ochiul este Acura TL manual. Motor V6, putere mare, este Honda, etc....

      Poate cineva sa-mi spuna cum pot intra in posesia unei astfel de masini? Trebuie comandata din SUA? Sau se poate comanda si din Japonia sau din alta parte? Mie pretul din SUA mi se pare super acceptabil, de aceea as incerca sa o aduc de acolo. Ce alte costuri se mai adauga peste acel pret de 33,000$? Se mai poate recupera ceva din acel pret, gen TVA sau alte taxe?

      Ce stiti?
      Honda Accord 2.0i Sport

      Comment


      • #4
        Originally posted by brava
        Eu ar trebui sa schimb masina cam prin Septembrie, si incerc sa ma pregatesc deja.

        O masina care imi face cu ochiul este Acura TL manual. Motor V6, putere mare, este Honda, etc....

        Poate cineva sa-mi spuna cum pot intra in posesia unei astfel de masini? Trebuie comandata din SUA? Sau se poate comanda si din Japonia sau din alta parte? Mie pretul din SUA mi se pare super acceptabil, de aceea as incerca sa o aduc de acolo. Ce alte costuri se mai adauga peste acel pret de 33,000$? Se mai poate recupera ceva din acel pret, gen TVA sau alte taxe?

        Ce stiti?
        Poti sao aduci din State si chiar in leasing, ca sa scapi de taxele vamale, singura problema este ca trebuie sa platesti si transportul - in speta container.
        Poti sa o iei CIF de acolo conform Incoterms si sa-i faci tranzit vamal pana in vama romaneasca, ca sa nu mai platesti TVA si alte taxe si acolo.
        Dezavantaje:1. Nu ai garantie in Europa pe Acura
        2. O sa te inebuneasca cei de la RAR, eu am avut in Iasi pe cineva cu o Acura din 2001, si a trebuit sa renunte la ea deaorece cei de la RAR ziceau ca nu are EUR3????????.....si nu putea sa o inmatriculeze.
        Din cate stiu eu spre ultimul trimestru din 2006 o sa se comercializeze in Romania si Legend, e mai simplu sa iti iei unul.

        Comment


        • #5
          Mi-ar place Legendul, doar ca este mult mai scump decat TL-ul, cam vreo 16,000 $ mai scumpa.


          Referitor la dezavantaje, cu garantia nu cred ca este o mare problema, deoarece vorbim de Honda. Accordul meu mai are vreo 6 luni si iese din garantie, si n-am folosit garantia deloc.

          Referitor la RAR, am sa ma interesez dinainte daca se poate inmatricula, dar fiind masina noua nu cred ca va zice RAR ca nu are EURO 3. Oricum, ma voi interesa.

          Interesant ar fi de stiut daca au sau nu au pe stoc si in cat timp se livreaza. De asemenea, cat ar costa transportul?
          Honda Accord 2.0i Sport

          Comment


          • #6
            Originally posted by brava
            E Trebuie comandata din SUA? Sau se poate comanda si din Japonia sau din alta parte? Mie pretul din SUA mi se pare super acceptabil, de aceea as incerca sa o aduc de acolo. Ce alte costuri se mai adauga peste acel pret de 33,000$? Se mai poate recupera ceva din acel pret, gen TVA sau alte taxe?
            Ce stiti?
            se fabrica numai in Ohio si din cate stiu nu se comercializeaza in Japonia. deci cel mai ieftin ai iesi sa o cumperi de aici. transportul costa 1000-1500$ pana la Constanta. nu o sa ai unde sa faci service-ul sau (putin probabil da' totusi) daca ai probleme.

            trebuie sa te interesezi la RAR sa vezi daca este omologata pentru Romania, daca nu va trebui sa platesti pentru asta. sunt sigur ca indeplineste sau e chiar peste regulile Euro4 la emisii.

            taxele vamale te vor manca. sunt 30% parca.

            in banii respectivi cu transport si taxe poti lua probabil un serie3 acolo.
            ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
            ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
            Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
            Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

            Comment


            • #7
              Omologata nu e decat acolo unde se si vinde oficial si cum nu se vinde nici in Europa nici in Japonia, e clar ca, te asteapta sa o faci.

              Brava, noi am mai discutat despre TLul ala din Germania, iar eu daca e nevoie, pot sa-l contactez pe dealer ( om serios, 5 filiale imprastiate in toata tara, parc auto 600 de masini!!) sa clarific una-alta, dar sincer sa fiu, nu pot sa-mi dau seama ca, masina n-ar fi omologata in EU ca altfel n-ar scoate-o la vanzare asa.
              Chiar daca e omologata numai pentru Germania, jumatate din cheltuieli si nervi ti le-ai economisi fiindca intre normele de aici si cele din tara nu mai sunt mari diferente.
              Ai grija ca si colegul Mohaator a luat in vizor, deci ai concurenta!!

              Ati, dar as vrea sa stiu si eu ce model Acura era ala de nu avea nici Euro 3, precis ceva dinainte de ´96.
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • #8
                Udo avea sigur eur3
                Problema s-a pus cu "specialistii" de la RAR din Iasi
                Tb sa se duca la Bucuresti tocmai sa o omologheze si nici acolo nu era sigur.......
                Masina era o Acura TL din 2000, motor 3,5 V6, nu stiu exact cati cai parca 280
                A vandut-o in Republica Moldova parca.....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ati
                  Udo avea sigur eur3
                  Problema s-a pus cu "specialistii" de la RAR din Iasi
                  Tb sa se duca la Bucuresti tocmai sa o omologheze si nici acolo nu era sigur.......
                  Masina era o Acura TL din 2000, motor 3,5 V6, nu stiu exact cati cai parca 280
                  A vandut-o in Republica Moldova parca.....
                  mii de scuze avea 210 CP

                  Comment


                  • #10
                    TLul din 2000 nu poate sa fie decat asta:

                    http://www.hondafan.ro/modele.php?id=263

                    Si eu l-am vazut in realitate cu numere de Elvetia si mai ales interiorul e ceva splendid.
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by hondatu
                      Omologata nu e decat acolo unde se si vinde oficial si cum nu se vinde nici in Europa nici in Japonia, e clar ca, te asteapta sa o faci.
                      daca mai este cineva in Ro care are un TL model 2004 sau mai nou inseamna ca e omologat deci urmatorii au scapat de grija. banuiesc ca se poate intreba la RAR.
                      ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                      ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                      Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                      Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                      Comment


                      • #12
                        Corect! Dar sa fim sinceri & realisti, sansele sunt slabe. Iar TL-ul de care zice Ati nu numai ca, s-a vandut in Republica Moldova dar mai era si de generatie veche.
                        Merita intrebat, dar e destul de dificil de cooperat cu cei de la RAR, eu am avut de a face cu ei la capitolul "contra cost" si nu m-au multumit deloc.
                        Multe pretentii, preturi mari si rezultate infime.
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #13
                          de aia ii zice RA Roman :roll:
                          ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                          ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                          Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                          Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                          Comment


                          • #14
                            se fabrica numai in Ohio si din cate stiu nu se comercializeaza in Japonia. deci cel mai ieftin ai iesi sa o cumperi de aici. transportul costa 1000-1500$ pana la Constanta. nu o sa ai unde sa faci service-ul sau (putin probabil da' totusi) daca ai probleme.

                            trebuie sa te interesezi la RAR sa vezi daca este omologata pentru Romania, daca nu va trebui sa platesti pentru asta. sunt sigur ca indeplineste sau e chiar peste regulile Euro4 la emisii.

                            taxele vamale te vor manca. sunt 30% parca.

                            in banii respectivi cu transport si taxe poti lua probabil un serie3 acolo.[/quote]

                            Taxele vamale le salvez cu un leasing....transport 1000-1500 $ mi se pare OK.....cat despre serie3 mi se pare ca este putin sub Acura TL...si e si mai mic si prea scump....o serie 3 cu performantele si dotarile lui TL ajunge sa coste cat o Honda Legend...deci daca as dispune de acest buget as lua Legend..


                            Chiar as vrea daca poate cineva sa-mi spuna cat ajunge un TL manual CIP Constanta eventual...
                            Honda Accord 2.0i Sport

                            Comment


                            • #15
                              ca dinamica a sasiului si directiei serie 3 este mai bun decat TL. restul sunt cam la fel.
                              ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                              ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                              Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                              Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                              Comment

                              Working...
                              X