Ajutor proiect Honda Accord CC1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Oameni buni nu mai fiti rautaciosi... mai bine ajutam omul

    Eu am vazut masina si la capitol tablaraie sta foarte bine, nu am gasit pic de rugina in caroserie. Trebuie vopsita ce este adevarat.

    Dacanu te superi spune-mi si mie retinerile tale despre SKN, nu de alta dar vreau pareri. Ma gandesc poate la vara daca dau de ceva rezerve de bani sa investesc in CG4-il meu. Ar fi bune niste pareri
    Mcy
    Nu sunt complet inutil... Cel putin servesc drept exemplu negativ pentru altii!


    Accord '92 PGM-FI
    Accord Coupe '99 V-TEC

    Comment


    • #32
      Si eu am MARI retineri, am vazut-auzit prea multe masini de top gen STI-EVO facute poc, remapare HONDA= the best DOC! remapare alte japoneze sau europene , racing code!
      Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
      '04 Accord 2.4 A/T CL9

      Comment


      • #33
        sa zicem ca faci masina, totul perfect, faci softul, cheltui aia 7-9000 masina merge excelent, o perioada dupa care tr manca talpa intr-o zi mai tare si strici polizoru' .... ce faci ?
        se intampla la N/A d'apai la Turbo !
        Last edited by Toyboy; 19-03-13, 00:15.

        Comment


        • #34
          Originally posted by st_al3x View Post
          si eu imi doresc acest lucru...dar se pare ca la noi in tara nu exista nimeni care sa poata sa faca un soft dupa modificarile facute
          Cred ca te cramponezi prea mult de treaba asta cu softul. De fapt, buba la proiectul este legata de buget. Este prea mic pentru pretentiile tale. Vorbesti de un proiect turbo de parca te duci la piata si cu o sacosa de piese ai facut un supercar. Uite ca nu este asa. Un proiect turbo are nevoie de o documentatie bine pusa la punct si un target de putere, iar apoi se face si bugetul.
          Iar ca idee, nimeni din Romania nu detine echipamentul necesar setarii unui motor turbo. Dar asta nu inseamna ca nu exista persoane cu cunostiintele necesare realizarii acestui proiect. SKN n-are nici cea mai mica legatura cu setarea unui motor de la zero. Nici eu nu stiu sa fac acest lucru si ti-o spun deschis pentru ca nu fac experiente pe banii oamenilor. Poti incerca la Excelixis, dar iti depasesc bugetul si oricum nu au lucrat pe acest motor, tot un exepriment este si la ei.
          Ma repet, nu iti permiti sa faci un motor turbo intr-o configuratie corecta. Bugetul tau este prea mic.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #35
            In cazul in care exista cu adevarat
            Last edited by Dan P; 19-03-13, 11:52.
            ....

            Comment


            • #36
              Originally posted by Doc View Post
              Cred ca te cramponezi prea mult de treaba asta cu softul. De fapt, buba la proiectul este legata de buget. Este prea mic pentru pretentiile tale. Vorbesti de un proiect turbo de parca te duci la piata si cu o sacosa de piese ai facut un supercar. Uite ca nu este asa. Un proiect turbo are nevoie de o documentatie bine pusa la punct si un target de putere, iar apoi se face si bugetul.
              Iar ca idee, nimeni din Romania nu detine echipamentul necesar setarii unui motor turbo. Dar asta nu inseamna ca nu exista persoane cu cunostiintele necesare realizarii acestui proiect. SKN n-are nici cea mai mica legatura cu setarea unui motor de la zero. Nici eu nu stiu sa fac acest lucru si ti-o spun deschis pentru ca nu fac experiente pe banii oamenilor. Poti incerca la Excelixis, dar iti depasesc bugetul si oricum nu au lucrat pe acest motor, tot un exepriment este si la ei.
              Ma repet, nu iti permiti sa faci un motor turbo intr-o configuratie corecta. Bugetul tau este prea mic.
              uite frate un om corect care a stiut sa spuna totul pe fata si pe intelese...
              motorul nu vreau sa il urc la mai mult de 300-350cp,si la aceasta putere am inteles de pe diverse forum-uri din state ca internele stoc fac fata
              deci eu am deja target de putere doar ca am omis sa spun asta...si din ce m-am documentat eu pe forum-uri honda din state bugetul meu ar fii la limita.

              P.S Masina nu are pic de rugina, nu are nici o problema...detin un service auto si a fost verificata si nu are absolut nimic
              Stopul este scos de mine, am mai spus asta. va rog sa cititi inainte de a spune ceva (si da nu imi place modelul respectiv de prelude)

              Comment


              • #37
                Una este ce se discuta pe forumuri si alta este practica. Nu te mai lua dupa toate prostiile pe care le spun aia din state, ca nu sunt mai inteligenti decat noi romanii. Sunt firme de tuning pentru Honda foarte cunoscute printre doar pentru faptul ca investesc anual cel putin jumatate de milion de $ in reclama pe internet. Stiu cateva cazuri de supercar-uri americane facute de tunerii lor, care nu au nicio legatura cu realitatea. Dar intram in alte discutii si nu isi au rostul aici.

                Daca iti doresti sa atingi valoarea de 300-350CP cu interne stoc, ai toate sansele sa reusesti pentru scurt timp. Ca sa mai si mergi cu masina zi de zi, atunci vorbim de alte interne. Sfatul meu, daca ai un asa target, nu baga bani in exterior ca nu merita daca nu investesti si in motor.
                Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                Comment


                • #38
                  Doc, tu daca ai fii in locul meu cum ai proceda !? vad ca esti cu capul pe umeri mult mai mult decat mine si cred ca sfatul tau ar unul bun !
                  daca ai avea bugetul meu si masina mea ! ce ai face ?

                  Comment


                  • #39
                    eu cred ca ar fi mai simplu un swap cu un motor mai puternic (ex. 2.2 i-VTEC) de pe Prelude sau EuroR.
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ticker View Post
                      eu cred ca ar fi mai simplu un swap cu un motor mai puternic (ex. 2.2 i-VTEC) de pe Prelude sau EuroR.
                      ai dreptate ! ar fii mult mai simplu asta...dar nu gasesc un motor cu tot cu electrica

                      Comment


                      • #41
                        Ba este mult mai usor sa faci un transplant cand nu ai bani, decat sa te arunci in necunoscut cu buget redus.

                        Cu putin rabdare vei gasi un motor bun si pentru masina ta. In UK sunt o gramada de ATR-uri la dezmembrat si vin cu electronica cu tot.
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #42
                          uite eu nu m-am gandit sa aduc motorul de afara...sunt praf rau
                          eu am cautat doar la noi in tara pana acu si nu am avut succes

                          Comment


                          • #43
                            eu zic sa vinzi Accordul si sa iti iei un ATR de expl., fara batai de cap si probleme, montaj, electrica, omologare, si alte gainarii !

                            Comment


                            • #44
                              Ceva noutati ??
                              ....

                              Comment


                              • #45
                                Daca vrei un motor din uk te ajut eu...
                                Anyone can go fast in a straight line. It takes skill to go fast around corners.
                                '04 Accord 2.4 A/T CL9

                                Comment

                                Working...
                                X